Denk niet dat ze hem in de zeik gaan nemen, maar hem een leuke avond gaan bieden. Ze zeiden net ook al de hele nacht door zouden gaan.quote:
Of zn dj-talentenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
Pianospel maakt toch wel even wat meer indruk dan dat snarengeruk van Brian..........![]()
Die indruk had ik ook een beetje, gewoon aansporen om mee te doen met de groep en feestenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem in de zeik gaan nemen, maar hem een leuke avond gaan bieden. Ze zeiden net ook al de hele nacht door zouden gaan.
Je weet toch ondertussen wel wiens posts je kan overslaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wil naar bed maar ik ben bang dat ik morgen weer 10 COSSEN moet bijlezen![]()
Neem het opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wil naar bed maar ik ben bang dat ik morgen weer 10 COSSEN moet bijlezen![]()
Vergeet zijn fantastische ''Gedichten'' nietquote:
Talent heb je of niet en ik vrees dat het bij hem erg ver te zoeken is..quote:
Jij bent toch zo van het COSSEN lezen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Ik durf ook nog niet te gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
It wasn't mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |