Ik wou net even op die stream gaan kijken, maar dat heb jij zojuist verholpenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Pulu het volgende:
Natasia is der stemmetjes aan het oefenen?
Een paar dagen geleden zat Huub op Youtube en zei "Dit nummer van Joe Jackson ken ik niet"quote:
quote:
Vreemd, want het viel me juist op dat hij veel klassiekers van voor zijn tijd wel kent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zat Huub op Youtube en zei "Dit nummer van Joe Jackson ken ik niet"
....bleek het om "Is She Really Going Out With Him" te gaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Klopt deed ze al de eerste keer toen ze uit het zwembad kwam.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zat Huub op Youtube en zei "Dit nummer van Joe Jackson ken ik niet"
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Desii het volgende:
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html doen het bij mij prima
Dat heet generatiekloof..........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die tieten kunnen we onderhand wel uittekenen ja![]()
Moet jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Borga het volgende:
[..]
SilviSAAI haar hoofd staat er nooit naar..Na één flesje wijn gaat ze (soms) dansen.....En dan heb je het verder wel gehad..
Ohhh My Gaaatdhhhquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zelfs Natasia krijgt moeite met de muziek van Brian
[afbeelding]
Nu wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Shit waarom ziet Brian dit niet?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Shit waarom ziet Brian dit niet?
OF ik ben dronken, OF ze ziet er best do-able uit....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef bright_side_of_lif... het volgende:
Amanda gaat Japio roepen
[afbeelding]
Als ik weet wat het zijn dan kan ik er misschien ook trek in krijgen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dit ziet er wel lekker uit, ik krijg er honger van![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Dit vind ik wel geweldig van Amanda haar 1e + pluntje!
Een soort van moorkoppen maar dan zonder chocolaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik weet wat het zijn dan kan ik er misschien ook trek in krijgen...![]()
verrassend???quote:
Dronken dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
OF ik ben dronken, OF ze ziet er best do-able uit....
Ernstig. T kan erger, een nieuwe collega bij ons op kantoor dacht dat t de vader van Michael Jackson was. En ik werk bij n platenmaatschappijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Twee platgeslagen sinasappels waarvan de ene al wat beschimmeld is....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Een soort van moorkoppen maar dan zonder chocola![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ernstig. T kan erger, een nieuwe collega bij ons op kantoor dacht dat t de vader van Michael Jackson was. En ik werk bij n platenmaatschappij![]()
Muhahahahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ernstig. T kan erger, een nieuwe collega bij ons op kantoor dacht dat t de vader van Michael Jackson was. En ik werk bij n platenmaatschappij![]()
Whahahahaaaaaaaa Dag proeftijd ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat zijn ze!quote:
Ik zie soms dingen die er niet zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Twee platgeslagen sinasappels waarvan de ene al wat beschimmeld is....
nu zie ik het....![]()
ik ging voor jouw optie...
TAUQQUH ERRYquote:
Inderdaad, weet iemand van wie dit is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Lekkere muziek nu
dus je ziet Jaap nu.......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik zie soms dingen die er niet zijn...![]()
Bij een platenmaatschappij.. Nu ga ik me echt zorgen maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee ze zit er nogMaar gelukkig houdt ze zich alleen bezig met ringtones, dat scheelt weer
Daarom probeert Breenless de laatste tijd steeds aardiger tegen Jaapio te doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
Het leuke van NatasJa en Brainless is dat ze helemaal aan elkaar vast zitten. Ze kunnen het zich niet veroorloven om elkaar af te vallen
Waar is ie eigenlijk? Moet ie niet even wat drankjes nuttigen?quote:
Hij wil dat ze nuchter genoeg is om morgen nog te weten dat hij haar genomen heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:01 schreef CartWOman het volgende:
Huub tegen Syl: 'Ik ben de meest nuchtere van allemaal.'
En hij houdt Amanda tegen die van de baco wil drinken.
Wat gebeurt er?![]()
Dat jurkje begint vanonderaf al te schimmelenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rocken, terwijl Brian toekijkt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Moet ie niet even wat drankjes nuttigen?![]()
RTBTquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jurkje begint vanonderaf al te schimmelen![]()
Het is 3 dagen geleden gewassen, wel opletten hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jurkje begint vanonderaf al te schimmelen![]()
wahquote:
Alsof dat nog helpt als je er eerst 4 weken non stop in rondlooptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is 3 dagen geleden gewassen, wel opletten he
Net als haar haar zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is 3 dagen geleden gewassen, wel opletten he
Thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ging brieven schrijven in het kantoor
C.O.R.A. dient op de hoogte gehouden te worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aan zichzelfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap Cora zit in het kantoor een brief te schrijven...
Aan The Kotsvader zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
*zak chips opentrekt*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "dit was de pre-party, NU gaan we los"
Rot Tegen Beterwetenin Tis er en blijfterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |