Ik wou net even op die stream gaan kijken, maar dat heb jij zojuist verholpenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Pulu het volgende:
Natasia is der stemmetjes aan het oefenen?
Een paar dagen geleden zat Huub op Youtube en zei "Dit nummer van Joe Jackson ken ik niet"quote:
quote:
Vreemd, want het viel me juist op dat hij veel klassiekers van voor zijn tijd wel kent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zat Huub op Youtube en zei "Dit nummer van Joe Jackson ken ik niet"
....bleek het om "Is She Really Going Out With Him" te gaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Klopt deed ze al de eerste keer toen ze uit het zwembad kwam.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zat Huub op Youtube en zei "Dit nummer van Joe Jackson ken ik niet"
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Desii het volgende:
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html doen het bij mij prima
Dat heet generatiekloof..........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die tieten kunnen we onderhand wel uittekenen ja![]()
Moet jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Borga het volgende:
[..]
SilviSAAI haar hoofd staat er nooit naar..Na één flesje wijn gaat ze (soms) dansen.....En dan heb je het verder wel gehad..
Ohhh My Gaaatdhhhquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zelfs Natasia krijgt moeite met de muziek van Brian
[afbeelding]
Nu wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:52 schreef CartWOman het volgende:
Shit waarom ziet Brian dit niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |