Damn zag ik t toch goed... zou dat nou lastig zijn in zo'n jacuzzi?? Je moet toch lucht zat kunnen happen lijkt mequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]Zeker weten. En Amanda lag te genieten
Oh please !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn zag ik t toch goed... zou dat nou lastig zijn in zo'n jacuzzi?? Je moet toch lucht zat kunnen happen lijkt me
NEEquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Inca het volgende:
enne als huub zo bezopen is laat die zich dan pakken door eric?
daar zie ik em nog wel voor aan ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Inca het volgende:
enne als huub zo bezopen is laat die zich dan pakken door eric?
Het is bijna hetzelfde als onderwaterpijpen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn zag ik t toch goed... zou dat nou lastig zijn in zo'n jacuzzi?? Je moet toch lucht zat kunnen happen lijkt me
Rietje erbij misschien?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hééérlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:25 schreef Myriam1978 het volgende:
De vriendin van Tom werkt achter![]()
Natasia gelijk stil van![]()
Het Cocktail Duo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor vreemde gasten?
Of er zit lucht genoeg in Amandaquote:
Viel mij ook al op idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:25 schreef Myriam1978 het volgende:
De vriendin van Tom werkt achter![]()
Natasia gelijk stil van![]()
Fijn om te horen dat er mensen zijn die de COSsen ook echt nalezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Veel gebeurd allemaal
(kom net binnenvallen, heb alles eerst bijgelezen)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:26 schreef CartWOman het volgende:
Misschien weird, maar ik vind het een beetje saai.![]()
Blote lullen en tieten, zoenen, heb het allemaal al gezien. Heb ik een DGK-dip?![]()
quote:
Tsjah, die cocktail boy is geen optie meer he...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Mama Tasia loopt weer als een loopse teef achter Braaaaaaaajen aan![]()
Weer 2 uur leeswerkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Veel gebeurd allemaal
(kom net binnenvallen, heb alles eerst bijgelezen)
ik weet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:26 schreef CartWOman het volgende:
Blote lullen en tieten, zoenen, heb het allemaal al gezien. Heb ik een DGK-dip?![]()
Is logisch, je zal heus niet de eerste en zeker niet de laatste zijn. Overkill.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:26 schreef CartWOman het volgende:
En eerder deze avond vond je hem niet wat..... Hijs stiekem best leuk he?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Sonique het volgende:
Ik zeg: die blonde cocktail gast mag blijven!
Ze bestaan echt hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat er mensen zijn die de COSsen ook echt nalezen![]()
Ik lees ALLES altijd na, al zijn het 20 COSSENquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat er mensen zijn die de COSsen ook echt nalezen![]()
Ze had ook nog een broekje aan, dus echt veel zal het niet zijn geweest. Hij deed het tot 3x toe trouwens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
nu 60min (21:30 was ik online, en had al bijgelezen tot 19:30 toen ik offline ging)quote:
Weet ik, maar je valt op tussen alle:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik lees ALLES altijd na, al zijn het 20 COSSEN(nouja, soms snellezen maar meestal gewoon woord voor woord, vandaar dat ik de laatste tijd minder post ivm de snelheid van de cosjes)
Dat doet hij zeer verstandigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:30 schreef Prospera het volgende:
Huub wil niet meer drinken: ik heb al 3 alcoholverboden gehad en ik wil geen vierde
Sinds die vriendin hier werkt is het geen optie voor d'r meerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tsjah, die cocktail boy is geen optie meer he...![]()
Haha ja iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, maar je valt op tussen alle:
"Hoi ik kom net binnen nog wat gebeurd"
posts![]()
Brian is recalcitrant aan het worden. 'Ik bepaal.'quote:
Dan moet ie haar neuken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik erger me dood aan Brainless die Nasty de les leest omdat ze naakt het zwembad in duikt..
wat een sjaggo...........hij is zo jaloers als de nete![]()
Waarom zie ik dan nogsteeds een gigantische blob rondwaren op stream 3?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:30 schreef Tessa_77 het volgende:
Jaap is gaan slapen, kreeg uitslag van het chloor
Brainless en NatasJa zijn tot elkaar veroordeeld. Amanda en Jaap zijn geen serieuze bondgenoten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:31 schreef reagluurder het volgende:
Nathasja hangt voortdurend rond bij brian
Ik niet. Brian wil haar niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:31 schreef reagluurder het volgende:
Nathasja hangt voortdurend rond bij brian, ook zij is para en zou het liefst met Brian aan de gang gaan. Ik zie het er nog wel van komen na 165 dagen,Morgen staat dan Wilgo op de stoep en daaaaag Naaataaasja, sielig.
Uw gebed is verhoord inmiddels.......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar is Jaap dan?
Zo langzamerhand zijn Loco Brio en Stasi de moraalriddersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik erger me dood aan Brainless die Nasty de les leest omdat ze naakt het zwembad in duikt..
wat een sjaggo...........hij is zo jaloers als de nete![]()
Dank je...............Mute.quote:
Als ik (als mannelijke hetero) moet kiezen tussen sex met Nasty of Ericquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een ergere straf kan ik niet bedenken....![]()
Merk ook steeds meer weerstand van Brian. Tis ook een verstikkende vrouw. Brian ontploft nog wel. Ik ben iig geduldigquote:
Ze hebben een behoorlijk open relatie hoor. Dat heeft ze al verteld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:31 schreef reagluurder het volgende:
Nathasja hangt voortdurend rond bij brian, ook zij is para en zou het liefst met Brian aan de gang gaan. Ik zie het er nog wel van komen na 165 dagen,
Morgen staat dan Wilgo op de stoep en daaaaag Naaataaasja, sielig.
Denk niet dat ze nog snel zullen klagen. Sylvia doet goed mee de afgelopen weken en ze is heel erg populair bij de kijker. Denk dat ze gewoon een beetje moe is. Vergeet dat ze weinig slaap gehad heeft, en de afgelopen week met haar vader en Huub's mogelijke vertrek zat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
Waar is Sylvia nu? Krijgt op de flikker van de buren omdat ze vanavond saai was
Daar geloof ik dus niks van, anders zou me dat zwaar tegenvallen van Huub, maar ja je weet het nooitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:35 schreef Spoko het volgende:
Amanda gaat superzat worden....kans is groot imo dat huub en amanda van bil gaan deze avond/nacht....
Nasty is de reden dat er homo's zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik (als mannelijke hetero) moet kiezen tussen sex met Nasty of Eric
Weet ik het eigenlijk niet zo 1,2,3...![]()
Ik ook niet....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer "even" snel bij te lezen, maar begrijp ik het nou goed dat Brian van de ene ruimte naar de andere rent op de vlucht voor een geile Natasia en een geile Amanda?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia is weer allerei redenen te verzinnen om te denken dat Brian verliefd op d'r is... Brian voelt zich een tikkie ongemakkelijk
Welke wannabe Gino of haar-in-de-wind-playmate?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
die ene moet naar de kapper vind ik
Hoeveel coctails heb je al op....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik probeer "even" snel bij te lezen, maar begrijp ik het nou goed dat Brian van de ene ruimte naar de andere rent op de vlucht voor een geile Natasia en een geile Amanda?
Zolang Errrric zich maar scheertquote:
We worden oud.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Kolere wat een herrie weer.... waarom niet eens wat lekkere 80's Classics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |