Eensch.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef moelan0e het volgende:
Lange mannen! Hulde!
AgLarr the babysitter???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:11 schreef AgLarrr het volgende:
Een dame moet kleiner zijn dan ik, het liefst zo tussen de 1.70 en 1.80 (Ben zelf 1.93)... Van die hele kleintjes is niets bij mij. Lijkt het net alsof ik met mijn kleine nichtje op stap ben...![]()
Hoi! Zin om een keer een filmpje te pakken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef moelan0e het volgende:
Lange mannen! Hulde!
Haha dat doet me denken aan een leuke scene uit de film "How to loose a guy in ten days" met Kate Hudson. Ze noemde de mannelijke deel van Matthew McConnaughey Princess Sofia.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef moelan0e het volgende:
Ik kan me helemaal niet vinden in kleine mannen, ik kan ze niet als serieus date-materiaal zien. Dan ga ik woorden als 'snoesje' gebruiken, dat vinden mannen niet leuk. Echter zijn het slechts de lange mannen die ik beest noem, vooral als ze wat gezet zijn. Dat vind ik feestelijk.
Ik ben 2:00 en me vriendin is 1.57quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:52 schreef Miss_Legend het volgende:
En hier open ik mijn allereerste topic...
Ben benieuwd wat mannen vinden over het lengteverschil tussen je vriendin en jou. (Dat zij veel kleiner is dan jou)
Is dat een belangrijke issue??
Just curious...
Die verhouding hebben wij ook ongeveer. (ik in de een zestig en hij rond de twee meter). We vinden het juist wel grappig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:07 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik ben 2:00 en me vriendin is 1.57Nooit een issue of iets dergelijks geweest. Boeit ons beide niet.
![]()
Wat mevrouw zegt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:05 schreef muts88 het volgende:
Mijn vriendje en ik zijn even lang. Geen probleem
Mwah... als het een hippo is wel. Maar heb niet te klagen. Mijn vriendin(nen) zijn altijd of even langquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:52 schreef Miss_Legend het volgende:
En hier open ik mijn allereerste topic...
Ben benieuwd wat mannen vinden over het lengteverschil tussen je vriendin en jou. (Dat zij veel kleiner is dan jou)
Is dat een belangrijke issue??
Just curious...
Greetzz
ik 1.99 zij 1.61quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:07 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik ben 2:00 en me vriendin is 1.57Nooit een issue of iets dergelijks geweest. Boeit ons beide niet.
![]()
Jij bent best knuffelbaar en je hebt ook een mooi poesje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't hurry, be crappy!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Jij bent best knuffelbaar en je hebt ook een mooi poesje...dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja poes heeft mooie blauwe oogjes. Tis een heilig birmaan die niets anders doet dan slapen en knuffelen![]()
volgende keer wel een berichtje achter laten hoor![]()
inderdaad, van die te klein gebleven vrouwtjes.. blegh... vind t voornamelijk vervelend..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:11 schreef AgLarrr het volgende:
Een dame moet kleiner zijn dan ik, het liefst zo tussen de 1.70 en 1.80 (Ben zelf 1.93)... Van die hele kleintjes is niets bij mij. Lijkt het net alsof ik met mijn kleine nichtje op stap ben...![]()
De poster boven jou schijnt anders weinig problemen te hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben een man en ben 1.63m. Misschien moeten we alle kleine mannen maar afmaken omdat ze toch kansloos zijn. Immers vrouwen willen grote sterke mannen om een veilig gevoel te krijgen, en om niet vreemd aangekeken te worden als ze hand in hand lopen met een kleinere echtgenoot dan hun zelf.
sorry, maar ik kon het weer niet laten, die frustraties moeten er gewoon eens in de zoveel tijd eruit.![]()
prettige avond nog
Als ze iets kleiner is gaatie er makkelijker inquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef thaeastwood het volgende:
Staand sexen is makkelijker als de vrouw iets groter is
Wat dat betreft had m'n vriendin inderdaad wel wat groter gemogen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef thaeastwood het volgende:
Staand sexen is makkelijker als de vrouw iets groter is
damz 1,90 fotow?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef lvm het volgende:
ik, vrouw, ben bijna 1 m 90.
het eerste waar ik naar kijk bij mannen is hun lengte. ik vind mannen die kleiner dan ik zijn gewoon niet aantrekkelijk...
ik moet er niet aan denken dat als ik met m'n vriend wil knuffelen hij met z'n hoofd tussen m'n tieten zit... ik heb het liever andersom, lekker tegen z'n borstkas aan...![]()
mijn vriend is bijna 2 m, dus dat past mooi
Dus als een man zit, kun jij nog niet zien of je hem aantrekkelijk vindt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef lvm het volgende:
het eerste waar ik naar kijk bij mannen is hun lengte. ik vind mannen die kleiner dan ik zijn gewoon niet aantrekkelijk...
ik moet er niet aan denken dat als ik met m'n vriend wil knuffelen hij met z'n hoofd tussen m'n tieten zit... ik heb het liever andersom, lekker tegen z'n borstkas aan...![]()
mijn vriend is bijna 2 m, dus dat past mooi
En da's ook weer relatief want voor mij is 1.86 niet "groot"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef erodome het volgende:
ik hou van grote, sterke mannen.
Whatever happened to gewoon een jongeman tegen komen en verliefd worden, ook al is ie 1.76, 1.63 of 2.00 meter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ik heb besloten dat mijn volgende vriendje 1,80 moet zijn.
Dat is veel te irrationeel als ik veel reacties in o.a. dit topic leesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whatever happened to gewoon een jongeman tegen komen en verliefd worden, ook al is ie 1.76, 1.63 of 2.00 meter?
In mijn geval zou ze dik 2 meter zijn... Paar hakken eronder en ze is 2m10... Lijkt mij niksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik snap die afkeer tegen een langere vriendin niet zo goed. Ik denk niet dat ik het zo'n ramp zou vinden allemaal tenzij het verschil erg groot wordt. Gaat er toch om hoe leuk je iemand als geheel vindt?
als je van iemand houd dan maakt lengte niks uit. Maar (als vrijgezel zijnde) zou ik liever een vriendin hebben die kleiner is dan ik ben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik snap die afkeer tegen een langere vriendin niet zo goed. Ik denk niet dat ik het zo'n ramp zou vinden allemaal tenzij het verschil erg groot wordt. Gaat er toch om hoe leuk je iemand als geheel vindt?
haha, is niks speciaals hoor...quote:
Damn..niks speciaals..maar krijg er wel een beetje zon amazone gevoel bij..!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef lvm het volgende:
[..]
haha, is niks speciaals hoor...
heb gewoon alles een slag groter dan de gemiddelde vrouw.
schoenmaat 43, handen zo groot als van de gemiddelde man, been lengte 36 (da's wel klote)
en cupmaat E![]()
heeft z'n voor en z'n nadelen![]()
Ik ben de trotse eigenares van een kleinere vriendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whatever happened to gewoon een jongeman tegen komen en verliefd worden, ook al is ie 1.76, 1.63 of 2.00 meter?
je bedoeld een gebochelde herniapatient op latere leeftijd?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:44 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben ongeveer 1.65 en m'n vriend is iets over de 2 meter.. Hij heeft alleen wel eens last van z'n rug als we staand kussen.. verder geen problemen hoor. Hou wel van een beetje flinke man..![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef lvm het volgende:
Stel je eens voor dat de lengte-verhoudingen niet kloppen, en dat alle mensen je raar zitten na te kijken als je met je vriendin/vriend over straat loopt. Stel je je dat gewoon eens voor.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kom je erg makkelijk aan je trekken hier in NL. Goed zo! Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik hou van mannen die langer zijn dan ik. Ik heb te lang rekening moeten houden met wel of geen hakken aan dus ik heb besloten dat mijn volgende vriendje 1,80 moet zijn.
waarom max 170? dan zijn ze nog 7 cm langer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Even ter informatie: mij boeit het dus niet zo heel erg veel als een vrouw langer dan mij is, want dat is nu eenmaal al heel snel het geval bij mij. Maar het is gewoon weer onvoorstelbaar dat lengte van de man gewoon een KEIHARDE EIS is bij de vrouwen, anders gaat "het" gewoon niet door....Wacht maar, ik neem later wraak....ik ga een middeltje verzinnen waarmee elke man gereduceerd wordt tot max. 1.70m, dan zullen ze weten hoe het is om in mijn positie te zitten m.b.t. vrouwen of gewone normale communicatie, dus niet dat je elke keer je hoofd/nek 70 graden naar boven moet draaien om met iemand normaal te kunnen praten. K*T-reuzen hier in NL. Emigreren naar de VS, veel aziatische halfbloedjes daar van gemiddeld 1.60m, en meiden die niet zo veel geven om je lengte....maar meer om wat je te bieden hebt als man zijnde.
Je begrijpt mijn punt wel neem ik aan, daar gaat het omquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom max 170? dan zijn ze nog 7 cm langer.
Volgens mij boeit het je wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Even ter informatie: mij boeit het dus niet zo heel erg veel als een vrouw langer dan mij is, want dat is nu eenmaal al heel snel het geval bij mij. Maar het is gewoon weer onvoorstelbaar dat lengte van de man gewoon een KEIHARDE EIS is bij de vrouwen, anders gaat "het" gewoon niet door....Wacht maar, ik neem later wraak....ik ga een middeltje verzinnen waarmee elke man gereduceerd wordt tot max. 1.70m, dan zullen ze weten hoe het is om in mijn positie te zitten m.b.t. vrouwen of gewone normale communicatie, dus niet dat je elke keer je hoofd/nek 70 graden naar boven moet draaien om met iemand normaal te kunnen praten. K*T-reuzen hier in NL. Emigreren naar de VS, veel aziatische halfbloedjes daar van gemiddeld 1.60m, en meiden die niet zo veel geven om je lengte....maar meer om wat je te bieden hebt als man zijnde.
Omg, meisjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
haha, het valt allemaal wel mee hoor...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Damn..niks speciaals..maar krijg er wel een beetje zon amazone gevoel bij..!
van alle ondefiniëerbare vage vrouwenzaken is dit toch wel het summum.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:15 schreef Lips het volgende:
Ik zou vooral vanuit het praktisch oogpunt graag een grotere partner hebbenééntje die wel bovenin de kastjes kan enzo!
Maar doe mij verder maar de man waar ik me een vrouw bij voel. Of 'ie nou 1,65 is of 2 meter maakt me niet uit.
Normaal zal ik het zo niet zeggen, maar hier komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef Bob-B het volgende:
Vrouwen horen klein lief en kwetsbaar te zijn, als er zo'n reus komt aanlopen die jou begint te knuffelen i.p.v. andersom voel je jezelf niet echt mannelijk denk ik :/.
En dat vind je om welke reden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van alle ondefiniëerbare vage vrouwenzaken is dit toch wel het summum.
tuurlijk, meer dan hier, het is een groter land...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wonen in de VS zoveel Aziatische halfbloedjes?![]()
Ja, maar of er in verhouding meer wonen weet ik nog zo net niet. Er wonen daar meer halfbloedjes wat zuid-amerikaans zijn, misschien bedoelt ie dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
tuurlijk, meer dan hier, het is een groter land...
Maar HamsterSlayer zou es meer achter de serveersters van Thaise en Chinees-Indische restaurants moeten zitten (die zijn nl klein, ik had er laatst een damn lekkere kleine van 1,5 m in een Thais rest. in Utrecht gezien) ipv hier gefrustreerd posten
Ja of die kerels met boomstammen als benen en met kromme naar binnen gerichte voeten lopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoeld een gebochelde herniapatient op latere leeftijd?
lekker flink.
Waarom kun je dat niet hebben danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ja of die kerels met boomstammen als benen en met kromme naar binnen gerichte voeten lopen.
En krom natuurlijk.
Ik kan het echt niet hebben dat zelfs meisjes van 1.54 jongens van 2M willen (ff overdreven natuurlijk)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:58 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet hebben dat zelfs meisjes van 1.54 jongens van 2M willen
(ff overdreven natuurlijk)
En ik snap niet wat daar dan zo vreemd aan is, ik heb alleen maar vriendjes gehad eigenlijk die boven de 1.80 waren. In Nederland zijn de meeste jongens dat wel, ken eigenlijk maar een paar jongens die kleiner zijn, meeste van mn vrienden zijn ook wel 1.90-2 meterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dat is niet overdeven hoor. Ik heb op datingsites gezien dat vrouwen die zelf <1.60m zijn, uitsluitend willen daten met mannen van >1.80m. Hoe bedoel je "beetje heel erg vreemd"
![]()
i"k ben zelf erg klein ( 1.58) maar val meestal juist op lange mannen (1.90+ ) waar ik lekker bij kan wegkruipen enzo "quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet hebben dan
Ik ben zelf 1.58 en heb ook vriendjes gehad van rond de 2 meter, maar ik val niet op een jongen om zijn lengte, maar om het totaalplaatje.
ja, lengte hoort bij het totaalplaatje ja, dus ik val meestal wel op langere jongens, maar niet ALLEEN daarom, snap dat danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
i"k ben zelf erg klein ( 1.58) maar val meestal juist op lange mannen (1.90+ ) waar ik lekker bij kan wegkruipen enzo "
-->
![]()
Ok is goed. Dan ben jij 1 van de uitzonderingen die lengte niet als keiharde eis bij het selecteren van een man hanteert.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, lengte hoort bij het totaalplaatje ja, dus ik val meestal wel op langere jongens, maar niet ALLEEN daarom, snap dat dan
Ik ken weinig vrouwen die dat echt als keiharde eis hebben en met een centimeter eerst hun potentiele partner opmeten en hem afkeuren als hij een cm tekort is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ok is goed. Dan ben jij 1 van de uitzonderingen die lengte niet als keiharde eis bij het selecteren van een man hanteert.
Nee dat bedoel ik nou ook weer niet, maar je begrijpt mijn punt wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ken weinig vrouwen die dat echt als keiharde eis hebben en met een centimeter eerst hun potentiele partner opmeten en hem afkeuren als hij een cm tekort is.
nee, ben niet zo'n stapper en heb ook geen geld en ben niet thuis, maar bij mn ouders waar niks te doen is in de stad, iig niks boeiends voor mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik nou ook weer niet, maar je begrijpt mijn punt wel.
Moeten jullie niet uitgaan ofzo?
We gaan niet wéér op die gefrustreerde tour.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dat is niet overdeven hoor. Ik heb op datingsites gezien dat vrouwen die zelf <1.60m zijn, uitsluitend willen daten met mannen van >1.80m. Hoe bedoel je "beetje heel erg vreemd"
![]()
Maar het is op zich allemaal best wel logisch dat er op lengte wordt gelet. Lange mensen worden vaak als gezonder gezien, en vrouwen letten daar op (onbewust) omdat ze later kinderen willen krijgen die groot en sterk zijn. Het is net als in de dierenwereld: de sterke mannetjes winnen het altijd. Conclusie: vrouwen=dieren???
Hmm, vannacht werd ik alleenmaar aangekeken van jee wat ben jij lang... Ja... nu weten we het wel, vertel eens iets origineels!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:13 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...Lange mensen worden vaak als gezonder gezien, en vrouwen letten daar op (onbewust) omdat ze later kinderen willen krijgen die groot en sterk zijn. Het is net als in de dierenwereld: de sterke mannetjes winnen het altijd.
wanneer voelt een vrouw zich op en top vrouw dan? dat is toch een vaag verhaal?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef LENUS het volgende:
Die van mij is ruim 22cm
zal ik je een geheimpje verklappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef merry77 het volgende:
ja ja, het gaat niet om het uiterlijk zeggen ze dan maar de meesten stiekem toch... als de man kleiner is dan de vrouw wordt dat door zowel mannen als vrouwen gezien als niet passend. Verschillende vrouwen geven aan zelfs zo'n iemand totaal niet zien staan.
Het klinkt misschien gefrustreerd, maar ik vind het zo'n onzin. Wat maakt het nou uit of iemand langer of korter dan de vrouw is. Het gaat erom dat je er voor elkaar bent. Dat je elkaar aan voelt. Dat je elkaar vertrouwt. En dat vertrouwen komt echt niet als de man langer is.
ik denk rond de 1,70quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe lang mijn volgende vriendin is.
![]()
Weet je ook waar ze nu is ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk rond de 1,70(omdat dat de gemiddelde lengte is)
ik denk in de sportschool. na het werk nog ff trainen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef chatter het volgende:
[..]
Weet je ook waar ze nu is ?
Ik heb Senseo voor haar klaar gemaakt.
![]()
2,13+mquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Een vriendin van mij is zelf redelijk lang (1.83 ofzo), maar ze is een ukkie vergeleken bij haar vriend. Ze schelen meer dan 30 centimeter.Het zou wel grappiger zijn als hij een vriendin had van 1.60 meter ofzo. (Kleine meisjes.
)
of wanneer zij een vriendje van 1.70 hadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Een vriendin van mij is zelf redelijk lang (1.83 ofzo), maar ze is een ukkie vergeleken bij haar vriend. Ze schelen meer dan 30 centimeter.Het zou wel grappiger zijn als hij een vriendin had van 1.60 meter ofzo. (Kleine meisjes.
)
2.14 meter. Echt onwijs lang.quote:
dang. dan zou ik liever ondergemiddeld lang zijn als man, zoals ik al schreef denk ik dat ie droomt om 170 te zijn.quote:
Hij kan wel heel goed basketballen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dang. dan zou ik liever ondergemiddeld lang zijn als man, zoals ik al schreef denk ik dat ie droomt om 170 te zijn.
je bent gewoon jaloers dat ze 'n nieuwe vriend heeftquote:Op zondag 11 maart 2007 02:07 schreef Prometheus-Rising het volgende:
Mijn ex heeft een relatie met een kleinere jongen , en ik vind het echt zwaar niet kunnen.
Heb ik ook een X gehad, is niks aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef dragonkiss het volgende:
Ik kon bepaalde hakken niet aan, omdat ik dan groter was.
Irritant is dat ja.. dat je naar een gala gaat samen, dus wel hakken aan moet en je er dan boven uit steektquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef dragonkiss het volgende:
. Ik kon bepaalde hakken niet aan, omdat ik dan groter was.
Ik zie het probleem niet. Waarom kan je dan die hakken niet aan?? Maakt toch geen donder uit dat je dan groter bent.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef dragonkiss het volgende:
Ikzelf ben meer dan een kop kleiner dan mijn vriend, en dan heb je tenminste het idee dat hij je een beetje kan beschermen. Ben zelf niet zo groot, maar heb een ex die niet veel groter was dan ik. Ik kon bepaalde hakken niet aan, omdat ik dan groter was.
Ja, dat heb ik dus ook gehad. Dan had ik 's ochtends in een opwelling schoenen met een iets hogere hak aangedaan, omdat ik daar echt zin in had, kreeg ik later een zuur gezicht te zien en een 'ehmmm, zou je die schoenen voortaan in de kast kunnen laten staan'. Ik vond eigenlijk die onzekerheid meer een afknapper dan het minimale lengteverschil zelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef dragonkiss het volgende:
Ikzelf ben meer dan een kop kleiner dan mijn vriend, en dan heb je tenminste het idee dat hij je een beetje kan beschermen. Ben zelf niet zo groot, maar heb een ex die niet veel groter was dan ik. Ik kon bepaalde hakken niet aan, omdat ik dan groter was.
Je vindt het belangrijker dat anderen zich druk zouden maken dat je luttele centimeters langer bent dan je vriend, dan dat je op een gala bent met je vriendquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Addict89 het volgende:
Irritant is dat ja.. dat je naar een gala gaat samen, dus wel hakken aan moet en je er dan boven uit steekt![]()
Mijn vriend is een centimeter of 4-5 groter dan ik, maar ik heb hem gelukkig nog nooit horen miepen als ik hakken aan heb waardoor ik wellicht net iets groter ben. Wat een onzin, dat, net als het niet prettig vinden om wat groter te zijn dan je vriendquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook gehad. Dan had ik 's ochtends in een opwelling schoenen met een iets hogere hak aangedaan, omdat ik daar echt zin in had, kreeg ik later een zuur gezicht te zien en een 'ehmmm, zou je die schoenen voortaan in de kast kunnen laten staan'. Ik vond eigenlijk die onzekerheid meer een afknapper dan het minimale lengteverschil zelf.
Hoewel ik stiekem toch wel blij ben om met mijn 1,68 nu een vriend van 1,85 te hebben.
Jij kan niet begrijpend lezenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Je vindt het belangrijker dat anderen zich druk zouden maken dat je luttele centimeters langer bent dan je vriend, dan dat je op een gala bent met je vriend.
Zoiets hoor je dus alleen maar in Nederland, iemand van 1.80 die zichzelf 'niet zo groot' vindquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:35 schreef speedstar het volgende:
Ik ben zelf niet zo groot, (1.80), dus voor mij is het wel belangrijk dat de meid niet langer is. Liefst kleiner, rond de 1.70 a .175. Maar kleiner dan dat vind ik ook niet zo een probleem... als ze maar niet langer is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef iFries het volgende:
Vriendin 1.65, ikzelf 1.95... Kan wel eens vervelend zijn, hand in hand lopen gaat wel, lopend arm om haar heen slaan gaat niet.
Zittend en liggend is het eigenlijk alleen maar fijn
Als ik door de stad loop, of op me werk ben, ben ik altijd de kleinste zowat.. voel me best klein.. en zie echt heeel veel vrouwen die nog langer zijn als 1.80quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Zoiets hoor je dus alleen maar in Nederland, iemand van 1.80 die zichzelf 'niet zo groot' vind
Klopt in Nederland voel je jezelf al gauw klein, ben zelf ook maar 1.73. Al moet ik zeggen dat ik nooit wat te klagen heb gehad als op het liefdesgebied aankomt, zijn genoeg kleinere vrouwen te vinden hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef speedstar het volgende:
[..]
Als ik door de stad loop, of op me werk ben, ben ik altijd de kleinste zowat.. voel me best klein.. en zie echt heeel veel vrouwen die nog langer zijn als 1.80![]()
Want?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:46 schreef Handschoen het volgende:
Wij schelen bijna 1 hoofd-lengte (of hoe je dat dan ook wil noemen)
Geen problemen mee. Als de persoon erg klein is moet geen probleem opleveren, alleen dat het praktisch niet altijd even makkelijk is denk ik
Joh, dat komt tot m'n schouderquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Zoiets hoor je dus alleen maar in Nederland, iemand van 1.80 die zichzelf 'niet zo groot' vind
Da's dan toch echt je eigen minderwaardigheidscomplex perceptie, want zelfs in Nederland is minder dan 5% van de vrouwen daadwerkelijk 1.80 of langer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef speedstar het volgende:
Als ik door de stad loop, of op me werk ben, ben ik altijd de kleinste zowat.. voel me best klein.. en zie echt heeel veel vrouwen die nog langer zijn als 1.80![]()
Het "beschermingsgevoel" hangt ook erg af van hoe lang je zelf bent. Ken meisjes die zeggen dat ze zich zo veilig voelen bij hun vriendje. Als ik dat vriendje dan zie vind ik 't maar een dwerg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef dragonkiss het volgende:
De mijne is 183 en niet echt lomp, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef roburt het volgende:
180 vind ik ook heul niet zo groot.
valt wel op dat je bij oudere en meisjes er boven uit steekt maar met een groep jongens ben ik vaak de kleinste
vrouwen boven de 180 vind ik trouwens niet echt aantrekkelijk, tenzij smal.
vaak wordt het dan zo lomp en GROOT![]()
Die 5% heeft dan zeker toevallig dezelfde werkgever als mij. En ik ben trouwens niet de enige die het opvalt, dus heeft niks met mij persoonlijks te maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:00 schreef innovative het volgende:
[..]
Da's dan toch echt je eigen minderwaardigheidscomplex perceptie, want zelfs in Nederland is minder dan 5% van de vrouwen daadwerkelijk 1.80 of langer.
[..]
Het "beschermingsgevoel" hangt ook erg af van hoe lang je zelf bent. Ken meisjes die zeggen dat ze zich zo veilig voelen bij hun vriendje. Als ik dat vriendje dan zie vind ik 't maar een dwerg...
Allemaal van die kleiner-dan-gemiddelde-mannen-opneukertjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef speedstar het volgende:
Die 5% heeft dan zeker toevallig dezelfde werkgever als mij. En ik ben trouwens niet de enige die het opvalt, dus heeft niks met mij persoonlijks te maken.![]()
Ik heb nieuws voor je: het gaat wel degelijk om het uiterlijk. Het is het eerste wat je van iemand ziet en je moet immers ook met die iemand over straat. Hard ,maar waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef merry77 het volgende:
ja ja, het gaat niet om het uiterlijk zeggen ze dan maar de meesten stiekem toch... als de man kleiner is dan de vrouw wordt dat door zowel mannen als vrouwen gezien als niet passend. Verschillende vrouwen geven aan zelfs zo'n iemand totaal niet zien staan.
Het klinkt misschien gefrustreerd, maar ik vind het zo'n onzin. Wat maakt het nou uit of iemand langer of korter dan de vrouw is. Het gaat erom dat je er voor elkaar bent. Dat je elkaar aan voelt. Dat je elkaar vertrouwt. En dat vertrouwen komt echt niet als de man langer is.
Het argument "je moet immers ook met die iemand over straat" geeft een beetje aan dat je andermans mening over jouw vriendin erg belangrijk vind. Van iemand een soort "statussymbool" maken om je eigen ego op te krikken is natuurlijk ieders recht.. als een ander zo dom is zich daarvoor te lenen. Maar het lijkt me een tamelijk foute en oppervlakkige basis voor een zogenaamde "liefdes"-relatie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: het gaat wel degelijk om het uiterlijk. Het is het eerste wat je van iemand ziet en je moet immers ook met die iemand over straat. Hard ,maar waar.
Nee allemaal rond de 1.80.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:40 schreef innovative het volgende:
[..]
Allemaal van die kleiner-dan-gemiddelde-mannen-opneukertjes?
Je kunt 't wel leuk allemaal zo brengen maar zoveel vrouwen die langer zijn dan 1.80 zijn er simpelweg niet...
Bij mij ook zoietsquote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef 7th_wave het volgende:
ik ben ongeveer 40cm langer dan mijn vriendin
Ik ben 1m91 en mn vriendin 1m58, gaat prima.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef Sylvana het volgende:
ik ben zelf erg klein ( 1.58) maar val meestal juist op lange mannen (1.90+ ) waar ik lekker bij kan wegkruipen enzo
Kon het niet of mocht het niet van hemquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef dragonkiss het volgende:
Als je met iemand niet over straat durft is dat m.i. te wijten aan één van de volgende twee dingen:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: het gaat wel degelijk om het uiterlijk. Het is het eerste wat je van iemand ziet en je moet immers ook met die iemand over straat. Hard ,maar waar.
Dat bedoel ik en daarin speelt uiterlijk best wel een grote rol. Het is je eerste indruk van iemand en dat is goed of slecht.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
[..]
Als je met iemand niet over straat durft is dat m.i. te wijten aan één van de volgende twee dingen:Je bent onzeker Je bent niet verliefd/gesteld op de ander
Je schaamt je toch niet voor iemand die je graag mag?![]()
Is dit serieus dat maar 5% langer is dan 1.80?? Dacht dat het veel meer was.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:00 schreef innovative het volgende:
[..]
Da's dan toch echt je eigen minderwaardigheidscomplex perceptie, want zelfs in Nederland is minder dan 5% van de vrouwen daadwerkelijk 1.80 of langer.
[..]
Ik hou ook absoluut niet van vrouwen die groter zijn dan 1.80m, net wat jij zegt dan wordt het zo groot en lomp, en om een of andere reden heb ik dan ook het idee dat ze zo'n zware bas in hun stem hebben . Ik hou van kleine, fijn gebouwde vrouwen, zoals mijn vriendin van 1.56m .quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef roburt het volgende:
vrouwen boven de 180 vind ik trouwens niet echt aantrekkelijk, tenzij smal.
vaak wordt het dan zo lomp en GROOT![]()
Of je gewoon schamen voor je partner omdat ze groter isquote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Kon het niet of mocht het niet van hem![]()
[..]
Als je met iemand niet over straat durft is dat m.i. te wijten aan één van de volgende twee dingen:Je bent onzeker Je bent niet verliefd/gesteld op de ander
Je schaamt je toch niet voor iemand die je graag mag?![]()
Komt doordat iedereen op hakken looptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef stribe het volgende:
[..]
Is dit serieus dat maar 5% langer is dan 1.80?? Dacht dat het veel meer was.
[..]
Ik ben ook zo'n partnerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:45 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Of je gewoon schamen voor je partner omdat ze groter is. Zoals al eerder gezegd, alleen andere mensen vinden het raar maar daar zit ik niet echt mee
.
schijtwijvenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Het geeft gewoon iets veiligs om helemaal bij hem weg te kunnen kruipen, dat beschermde gevoel vind ik erg prettig...
ik vind langere vrouwen aantrekkelijker dan kleine. En met lang bedoel ik > 1.83 m.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef Maart85 het volgende:
Ik vind over het algemeen lange vrouwen minder aantrekkelijk dan kleinere vrouwen![]()
Ben het helemaal met je eens, vind het ook wel fijn dat mijn vriendin zo groot is:)quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
ik vind langere vrouwen aantrekkelijker dan kleine. En met lang bedoel ik > 1.83 m.
Ben zelf 1.81 meter trouwens, lol
laatste 4 vriendinnetjes waren allemaal langer (max 8 cm ofzo)
sexy, tall women
"gezworen"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:24 schreef CocoJen het volgende:
Ik moet zeggen dat ik altijd heb gezworen om nooit met een kortere jongen te gaan, maar dat is nu wel het geval hoor, het scheelt misschien 5 cm maar ja, ik ben een vrouw die eigenlijk wel graag hakken draagt dus dan is het wel "lastig", voel me dan net een giraf haha.
precies, mannen die zich ongemakkelijk voelen omdat hun chick langer is, zijn de benaming "man" niet waard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:33 schreef GLY het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, vind het ook wel fijn dat mijn vriendin zo groot is:)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
precies, mannen die zich ongemakkelijk voelen omdat hun chick langer is, zijn de benaming "man" niet waard.
En vrouwen die schijten als ze langer zijn dan hun vriendje, en zich daardoor minder beschermd voelen, moeten naar de psycholoog.
In sommige culturen is een langere vrouw een statussymbool (in Hollywood trouwens ook)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef RedDevil085 het volgende:
Kleine vriendin is harstikke tof... Ben zelf 1.97 en de beste (sexuele) ervaringen had ik met een vriendin van 1.65. Niets mis mee.
Uiteraard hebben beide zaken niet echt iets te maken met de lengte van de persoon waar je mee bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben 1m60, mijn vriend 1m93 en eigenlijk vind ik dat wel leuk. Het geeft gewoon iets veiligs om helemaal bij hem weg te kunnen kruipen, dat beschermde gevoel vind ik erg prettig
Op zich wel, maar de lengte op an sich is daar toch niet het aspect van? Om je geborgen, veilig en vertrouwd te voelen, zijn er toch wel meer dingen waaraan moet worden voldaan, lijkt me. En die dingen kunnen dan weer heel prima in een kleinere man zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:36 schreef Roomsoesje het volgende:
Nou ja een beschermd gevoel geven door de lengte kan ik me wel iets bij voorstellen![]()
Je slaat hier precies de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef brooklynzoo het volgende:
mensen die zich druk maken om de lengte van hun partner, zijn maar met een ding bezig: de buitenwereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |