Een wat technischer term aubquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
Plasmageven
Nou, dan word je vlot weggestuurdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bloeddoping?
Mark heeft hem goed, eerste punt deze rondequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:55 schreef Mark_V het volgende:
plasmaferese
Welk type bloed staat bekend als "universele receptor" en welke als "universele donor"?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Mark heeft hem goed, eerste punt deze ronde
Mark_V +1
AKQ deel 646 stand:
Mark_V 1
Ik ook, mocht alleen niet vanwege griep afgelopen dagen, ben ook quarantainedonorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:56 schreef Mark_V het volgende:
toevallig net weer de oproep van de bloedbank gehad
Dat kun je in je profiel invullen ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OT, Chris, hoe komt het dat jij permanent als offline staat weergegeven?
Een tovenaar maakt gebruikt van een toverstok en spreuken en een magiër doet gewoon magie, zeg maar. Die heeft aan een enkele handbeweging of gedachte genoeg. Maar er zijn vast wel weer combi's mogelijk of personen die allebei zijn. En dat is tenminste hoe ik het altijd opvat, mss vinden anderen weer van niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is het verschil tussen een magier en een tovenaar?
Dr Who als derde?
nee, het hoeft geen communistisch iets te zijn, en de partijbonzen was meer de "nomenklatura"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
partijbonzen
in die richtingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Mark_V het volgende:
technocraat
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:47 schreef B.ertha het volgende:
de status quo maar dan op zn Nederlands?
ook erg warm, en nogmaals, heeft meer met een persoon als zodanig te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef Gooitzen het volgende:
bureaucratie?
in het klein is een apparatsjik dat wel, maar het tragische is dat hij niks te zeggen heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef Mark_V het volgende:
dictator
Jazeker, Mark_V +1quote:
Een powerball heet zo'n ding eigenlijk, maar ik reken het goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:09 schreef erkel het volgende:
Zo'n energyball? Waarmee je kan trainen
Sorry, had ik geweten dat jij zo snel het echt goede antwoord had gegeven, had jij het punt gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:24 schreef OA het volgende:
soort dementie
Ja zo kan je het noemen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
klein - middelgroot en groot?
In feite is het wel een magnetische storm maar het heeft een andere naam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef erkel het volgende:
magnetische storm?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
smallsize klaase - midsize klasse - supersize klasse?
1 van de drie komt erg dicht in de buurt.. en het is maar één letter. (hint)quote:
Verkapte tvp's plaatsen hč?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Berkery het volgende:
TVP klasse?
Het gaat mij alleen om de zaaarste klasse.quote:
Juist!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
X.
Wickedangel +1quote:X-klasse zonnevlammen. Dit zijn uitbarstingen die op de aarde voor het uitvallen van radioverbindingen en van elektriciteitscentrales kunnen zorgen.
Dat is snel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:48 schreef erkel het volgende:
Trouwhand?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:52 schreef erkel het volgende:
Maar dat bleek een hoax, geloof ik
ander woord voor reactionquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
voice reaction system?
We have a winner!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Voice Response System?
Al die moeite om te uploaden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef slaveloos het volgende:
linkshandigen?
Sinds wanneer is Paul McCartney vermoord?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef erkel het volgende:
vermoord?
Te laat, schat. En Jimi Hendrix was geen bassistquote:
Was in de war met Lennon. Geen Beatles fan nee en domme fout iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Paul McCartney vermoord?
Trek 't je niet aan. Ik mag graag een beetje dollenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:33 schreef erkel het volgende:
Was in de war met Lennon. Geen Beatles fan nee en domme fout idd![]()
In feite was hij multihandig... Speelde ook met zijn tanden trouwensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:42 schreef Mark_V het volgende:
Im moet eigenlijk al op bed liggen, maar wilde toch nog even melden: Jimi was helemaal niet links....
Hij speelde alleen vaak linkshandig omdat hij dan beter bij zijn whammy bar kon
Maar ik ga nu echt slapen![]()
zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Sigue Sigue Sputnik?
you betterquote:
iets met love vooruit....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dus? Puntje?Nummer is te obscuur om ook nog de titel op te lepelen. Iets met love, was het.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef slaveloos het volgende:
hoorde 21st century boy vandaag en heb de wiki bekeken, schijnt dat Andrew Eldritch (van sisters of mercy) en Annie Leenox ooit ook auditie hebben gedaan![]()
nee joh, Neal X kwam uit generation X, en Mick Jones van the clash heeft ze allerlei adviezen gegeven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Was het niet zo'n samengesteld bandje van Malcolm McLaren?
Whahahaha! Dat is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef slaveloos het volgende:
En het schijnt dat Martin Degville in die tijd de lover van Boy George was...
Billy is alweer vijftig. Ziet er nog best goed uit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef slaveloos het volgende:
t kan ook zo zijn dat Tony James in generation X zat, weet ik niet meer zeker eigenlijk. Met een hele jonge Billy Idol dus....
Tikkie terug, Jaap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef slaveloos het volgende:
macarena
ken jij sique sique sputnik?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet ik een keer een muziek vraag...![]()
so close, yet so far...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat de vader van de meisjes een snackbar had?
Johquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee ik doel op die Las Ketchup vraag.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef DiviFilius het volgende:
Dat had iets met die vader te maken, dat die iets van een artiestennaam met een tomaat had ?
daarom heb ik dat altijd onthouden, el Tomato, en zijn 3 dochters las Ketchup, briljantquote:
wat is eigenlijk de Spaanse sterke drank?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Komkommers zijn van oorsprong rijp in de zomerDan ligt het nieuws dus op z'n gat.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef slaveloos het volgende:
wat is eigenlijk de Spaanse sterke drank?
iets met/van tomaten?
Natuurlijk niet. Ik heb er 'zomer' van gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heb je die zin onafhankelijk van mij geformuleerd?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
als er niks boeineds te melden valt dan maar onzin? en de eerstekeer onzin was over komkommers? dus vandaar de naam
sangria? hoeveel moet je daarvan drinken voordat je een rode jeneverkop krijgt?quote:
Het lijkt limonade, lekker fris met veel fruit. Totdat je opstaatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef slaveloos het volgende:
sangria? hoeveel moet je daarvan drinken voordat je een rode jeneverkop krijgt?
losers ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Er zat ook een Acda in. Of een De Munnik. Een van die twee losers![]()
Ja sorry. Ik vind het echt verschrikkelijk. Nog erger dan Marco Borsatoquote:
Eigenlijk wel hč. Terwijl hij verder toch best een aardige vent is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef ScottTracy het volgende:
Erger dan Marco Borsato is onmogelijk
Achja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vind het echt verschrikkelijk. Nog erger dan Marco Borsato![]()
Ik geef scoty het punt aangezien hij de meeste namen noemde en ik denk niet dat iemand de rest ook nog weetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
En Peter Heerschop, Viggo Waas en Joep van Deutekom
Acda en De Munnik zijn de nieuwe Messias!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef DiviFilius het volgende:
Had vandaag nog wel een mooi momentje. Stapte naar buiten in de stromende regen en zette mn mp3 speler aan. Acda en de Munnik met 'Het regent zonnestralen' begon te spelen. En geloof het of niet, maar tussen de wolken door kwam een zonnetje tevoorschijn, en het stopte met regenen !![]()
Uitvinders van de tegenhangers van de regendans, het zonneliedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Acda en De Munnik zijn de nieuwe Messias!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Nickelodeon?
Neleos +1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:02 schreef Neleos het volgende:
AT5
Ik zou best de Engelstalige versie willen kunnen ontvangenquote:
Dan koop je ook zo'n lelijk schoteldingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou best de Engelstalige versie willen kunnen ontvangen![]()
Ik wil 'm gewoon op de kabelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan koop je ook zo'n lelijk schotelding
Hoe word ik succesvol in 10 dagen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef Neleos het volgende:
Ik heb zojuist de verzamelde werken van Franz Kafka gejat bij een vriend van mij.
Noem naast Der Prozess nog een boek van Kafka.
Nee, dat is er niet eentje geloof ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe word ik succesvol in 10 dagen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Kafka gelezen.
Grappig, Neleos, is dat naar aanleiding van mijn vraag over K's Choice?
WickedAngel + 1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ian Brown.
Ik heb er geen last van gehad, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
En vals dat hij zingt. Váls.
Helemaal kut, dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:23 schreef Neleos het volgende:
Zijn stem past wel bij de muziek, zeg maar.
Ik ken niet alles, Fool's Gold is idd geweldig, maar Waterfall ook wel, vind ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal kut, dusBehalve Fool's Gold
![]()
Vraag komt eraan.
Neleos +1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:58 schreef Neleos het volgende:
Peter Buck?
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Varsseveld?
De 10 minuten zijn inmiddels nčt voorbij...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wicked Angel is denk ik niet van het vroege opstaan?
Dat zijn tijdvakken in de oudheid/geologie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dan ben ik het niet alleen....
ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb het dus gecheckt.
Van mij mag je het punt hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom is elsterien niet goed? Ik heb het inmiddels ook gechekt en het bestaat.Het past dus in het rijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |