Billy is alweer vijftig. Ziet er nog best goed uit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef slaveloos het volgende:
t kan ook zo zijn dat Tony James in generation X zat, weet ik niet meer zeker eigenlijk. Met een hele jonge Billy Idol dus....
Tikkie terug, Jaap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef slaveloos het volgende:
macarena
ken jij sique sique sputnik?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet ik een keer een muziek vraag...![]()
so close, yet so far...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat de vader van de meisjes een snackbar had?
Johquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee ik doel op die Las Ketchup vraag.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef DiviFilius het volgende:
Dat had iets met die vader te maken, dat die iets van een artiestennaam met een tomaat had ?
daarom heb ik dat altijd onthouden, el Tomato, en zijn 3 dochters las Ketchup, briljantquote:
wat is eigenlijk de Spaanse sterke drank?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Komkommers zijn van oorsprong rijp in de zomerDan ligt het nieuws dus op z'n gat.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef slaveloos het volgende:
wat is eigenlijk de Spaanse sterke drank?
iets met/van tomaten?
Natuurlijk niet. Ik heb er 'zomer' van gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heb je die zin onafhankelijk van mij geformuleerd?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
als er niks boeineds te melden valt dan maar onzin? en de eerstekeer onzin was over komkommers? dus vandaar de naam
sangria? hoeveel moet je daarvan drinken voordat je een rode jeneverkop krijgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |