Volgensmij reed Hemmer al niet meer onder Mueller maar dan nog.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken als coach... wat een misbaksel is het toch... maar dat wisten we al... dat de Noorse bond dit pikt... die had ik vanavond nog ontslagen
Wat een onzin !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken als coach... wat een misbaksel is het toch... maar dat wisten we al... dat de Noorse bond dit pikt... die had ik vanavond nog ontslagen
ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!
Hij heeft een contract waarin staat dat hij alleen schaatsers coacht die top 20 van de wereld rijden.
Moet die muts maar een beetje doorrijden.
OK, maar ik dacht juist dat hij nog wel haar coach was dus vandaar dat ik het walgelijk vond... als ie niet haar coach is: big dealquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!
Hij heeft een contract waarin staat dat hij alleen schaatsers coacht die top 20 van de wereld rijden.
Idd en dit mag ook wel een keertje hoor soms word je ook zo moed van de schaatsters en schaatsers..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!
Schrik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef Brahimov het volgende:
*boe
Ik hoop met je mee... een plak moet mogelijk zijnquote:
* Bruce117 slaps Brahimov around a bit with a large troutquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef Brahimov het volgende:
*boe
ik hoor net dat TheVulture al afgevallen is voordat de voorrondes van "op zoek naar een nieuwe Lama" begonnen waren wegens te flauwe grappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat Wust na dit weekend doorreist naar Alaska voor het WK Houthakken voor dames
waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat Wust na dit weekend doorreist naar Alaska voor het WK Houthakken voor dames
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik hoor net dat TheVulture al afgevallen is voordat de voorrondes van "op zoek naar een nieuwe Lama" begonnen waren wegens te flauwe grappen![]()
Ik heb Pechstein nooit zo sympathiek gevonden.... Friesinger en Niemann zijn veel leukerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef Falco het volgende:
Claudia Pechstein
Maar ik zie haar geen medaille halen dit keer...
Pechstein dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef buzzer het volgende:
Zo ziet Pechstein er wel symapthiek uit. Welke Duitse was het nou die door iedereen uitgekotst wordt in de schaatswereld omdat ze absoluut niet sympathiek is ?
Ze is zeker geen manwijf...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik Wust wel een manwijf vinden
okequote:
Dan heb je haar zeker niet gezien toen ze met haar handen in haar zij ging staan om te speechen na haar winst bij Sportvrouw van het Jaar... of haar zien lopen naar een willekeurig podium... daar zit weinig vrouwelijks aan.... maar wel respect voor haar schaatsprestatiesquote:
Nee en nee. Claudia is mijn Duitse favorietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Pechstein nooit zo sympathiek gevonden.... Friesinger en Niemann zijn veel leuker
met een afgetraind lijf loop je nou eenmaal iets minder sierlijk. Ria Visser is ook een stuk vrouwelijker geworden nadat ze met schaatsen is gestoptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je haar zeker niet gezien toen ze met haar handen in haar zij ging staan om te speechen na haar winst bij Sportvrouw van het Jaar... of haar zien lopen naar een willekeurig podium... daar zit weinig vrouwelijks aan.... maar wel respect voor haar schaatsprestaties
Anni isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee en nee. Claudia is mijn Duitse favoriet!
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Hehe lijkt me logisch, nadat Friesinger niet mee doet maarjah dit is mij top 3.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja die ken ik eigenlijk alleen vanaf het moment dat ze Fort Boyard ging presenterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
met een afgetraind lijf loop je nou eenmaal iets minder sierlijk. Ria Visser is ook een stuk vrouwelijker geworden nadat ze met schaatsen is gestopt
Ik ben al jaren heel erg schaatsfan, ik heb echter pas sinds kort het fenomeen Live topic ontdektquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
buzzer, wat ben je opeens fanatiek schaatsfan geworden
Of in iedergeval wat posten betreft
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ben al jaren heel erg schaatsfan, ik heb echter pas sinds kort het fenomeen Live topic ontdekt
Er is geen tournooi wat ik mis hoor
Wüst - Deutekom ook wel denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef golfer het volgende:
Rit 11 met Pechstein-Groenewold gaat leuk worden.
Tabata nog iets beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:54 schreef Brahimov het volgende:
Maren gaat lekker
Ze is alleen vergeten om te studeren op een goed schemaquote:
* TheVulture mompelt iets over flauwe grappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze is alleen vergeten om te studeren op een goed schema
origineelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
* TheVulture mompelt iets over flauwe grappen
Ga je nu al naar bed dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:57 schreef snellejelle het volgende:
Hier had ik niet wakker voor hoeven blijven
Weet iemand hoe ik mijn fotoboek moet sluiten?quote:
Zo vermoeiend die tweequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Laten we het weer eens over een wereldrecord hebben
ze rijdt alleen, dat is altijd lastigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef Brahimov het volgende:
Cindy gaat naar plaats 3
ope een topic in FB. vergeet niet al je reacties te verwijderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik mijn fotoboek moet sluiten?
waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Laten we het weer eens over een wereldrecord hebben
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ope een topic in FB. vergeet niet al je reacties te verwijderen
ik had het over Dijkstra, die blijft dat schema van het Wr er maar bij halen, terwijl het niet im frage is..quote:
check de PIquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had het over Dijkstra, die blijft dat schema van het Wr er maar bij halen, terwijl het niet im frage is..
oh sorry, daar kijk ik echt helemaal nooit naarquote:
jij hebt de naamquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef snellejelle het volgende:
buzzer post er flink op los, we hebben concurrentie broer...
het is ook een nutteloze commentatorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
Herbert komt altijd met nutteloze schema's.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef snellejelle het volgende:
buzzer post er flink op los, we hebben concurrentie broer...
buzzer, moet jij niet gaan modden? Volgens mij wordt er flink gereld in GCquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
jij hebt de naam(en ik typ gewoon door
)
Had je haar maar niet moeten wegpestenquote:
Ze hebben allemaal moeite met de laatste 2 rondes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:05 schreef buzzer het volgende:
deze dames storten ook in
Het is vrijdagavond, dus geen relavond... (zelfs in V&A is het rustigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
buzzer, moet jij niet gaan modden? Volgens mij wordt er flink gereld in GC
Idd nu Wust van Deutekom..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de 500 is machtig mooi! ik heb nu al zin in de tweede
is die ook vanavond eigenlijk ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de 500 meter is machtig mooi! ik heb nu al zin in de tweede
ah mooi, dat wordt spannendquote:
het is in ieder geval wel een trage kutstarterquote:
Volgens mij zei hij dat nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef Soccer4u het volgende:
Komt die commentator weer aan het is sneller dan het wereldrecord de opening..![]()
Precies. Dat geleuter steeds daarover.quote:
Ik erger me er niet zo aan hoor maar soms moet het er ff uit jammer van Wust maarjah ik verwachte dat Sablikova al eerste zou worden en niet wust..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:11 schreef Norrage het volgende:
Jullie moeten gewoon eens het volume uitzetten of zo. Jullie ergeren je echt te veel
Ik heb er nooit echt grote problemen mee...Ik ben namelijk Ted vd Meer bij het tennis gewend
Sablikova gaat er nog onder hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
KLassen dan toch goud ? (het is haar gegund hoor)
Sablikova, denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
Wat dacht je van Sablikova en nu Pechstein-Groenewold..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
Die gun ik het eigenlijk nog wel meerquote:
Huh? Dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
Renate is tot nu toe goed bezig
Die laatste rondes waren wel erg langzaam hè, wie weet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
Dit gaat het ook niet worden
ze heeft naar me geluisterdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:17 schreef buzzer het volgende:
Persen !!!!!
scherp gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
Dit gaat het ook niet worden
hier had ik ook niet op ingeschreven bij de Bookmakersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
Groenewold
Ik had het niet meer verwacht.
Echt Klasse
Je maakt er wel een sport van om elke keer op mij te reagerenquote:
Ben je schizofreen of zo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je maakt er wel een sport van om elke keer op mij te reageren
Renate is net zo onberekenbaar als het weerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Ericr het volgende:
Raar mens is het toch, opeens weer top.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef After_Forever het volgende:
yes, ik gun het haar ook wel eigenlijk
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weg he?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
jouw post werken bij mij als een rode lap bij een stierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jouw post werken bij mij als een rode lap bij een stier
de mannen komen zodirect nog een keer! de eerste vijf binnen 5/100ste.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Pff al lekker veel gemist vanavond door mijn werk![]()
Maargoed ben er weer .. en wat hebben de mannen gedaan..
Netjes van Groenewold net![]()
Kan iemand de 123 van de mannen even posten voor mij please ?thanks
Het voorlopig klassement:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
1. Lobkov 34.43quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Oe oe oequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:22 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Het voorlopig klassement:
1. Dimitri Lobkov (Rus) 34,43 sec.
2. Kang-Seok Lee (Kor) 34,44 sec.
3. Yuya Oikawa (Jap) 34,45 sec.
4. Kyou-Hyuk Lee (Kor) 34,47 sec.
5. Tucker Fredericks (USA) 34,48 sec.
9. Jan Smeekens (Ned) 34,73 sec.
13. Erben Wennemars (Ned) 34,79 sec.
18. Jan Bos (Ned) 35,18 sec.
Ik denk dat ze met deze zilveren wel blij is gezien de recente ziektequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:23 schreef snellejelle het volgende:
Kan Groenewold zich weer miskend voelen met zilver straks...
Nee hoor, hier hoeft ze zich niet voor te schamen, Sablikova is gewoon een klasse beter dan de rest op de 3000 en 5000 meterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:23 schreef snellejelle het volgende:
Kan Groenewold zich weer miskend voelen met zilver straks...
KEN JE HAAR PERSOONLIJK? NEE? WAAROM ZEG JE DAN ZOIETS?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Varvara het volgende:
Die stomme ,stomme Sablikova
Ik snap niet waarom jullie haar alles zo gunnen
omdat ze gewoon heel erg goed is, en er net zo hard voor werkt... Ik zei juist van de week dat ik het erg leuk vind dat er nu ook eens andere schaatslanden opstaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Varvara het volgende:
die was helemaal naar de klotequote:
die gaat ze ook winnen (en terecht)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Falco het volgende:
Groenewold blij met zilver
Sablikova weer erg goed, dat belooft wat voor de 5000 meter
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
KEN JE HAAR PERSOONLIJK? NEE? WAAROM ZEG JE DAN ZOIETS?
nee, mijn chauvinisme heb ik definitief verkocht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Kan het godverdomme iets chauvinistischer ? Goud verloren man een kutje uit Tsjachië wint goud Renate verliest het. Het is haar gegundt zegt ie. Rot op man. Geen ander land zend dit uit in Tsjechie zijn ze blij dat ze aardappels bij het eten hebben. Verliezen van zo'n meisje is schandalig. En dan heb ik het niet alleen over Renate. Ze moesten zich allemaal doodschamen. Stel je voor dat het echt een wereldsport wordt. Komen we noet eens meer bij de laatste zestien voor. Echt een blamage.
Nu de 500 meter. 3 Finnen schaatsen waarvan de beste beter is dan 200.000 Nederlanders.
Ja ook zo iets ze zijn altijd ziek of misselijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met deze zilveren wel blij is gezien de recente ziekte
Sáblíkóvá is sympa. Maar ze is vooral ijzersterkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Varvara het volgende:
zeik ook niet trouwens, het Nederlandse vrouwenschaatsen staat net weer een beetje op de kaart. We hebben jaren niet meegedaan, dus wees tevreden met zilverquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Kan het godverdomme iets chauvinistischer ? Goud verloren man een kutje uit Tsjachië wint goud Renate verliest het. Het is haar gegundt zegt ie. Rot op man. Geen ander land zend dit uit in Tsjechie zijn ze blij dat ze aardappels bij het eten hebben. Verliezen van zo'n meisje is schandalig. En dan heb ik het niet alleen over Renate. Ze moesten zich allemaal doodschamen. Stel je voor dat het echt een wereldsport wordt. Komen we noet eens meer bij de laatste zestien voor. Echt een blamage.
Nu de 500 meter. 3 Finnen schaatsen waarvan de beste beter is dan 200.000 Nederlanders.
lange post tongquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ja ook zo iets ze zijn altijd ziek of misselijk.
Geweldig die tactiek van de bochten hoe ze uit versneld..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Sáblíkóvá is sympa. Maar ze is vooral ijzersterk
Lol.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Het tweede kan ik inkomen.... maar het eerstequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Sáblíkóvá is sympa. Maar ze is vooral ijzersterk
Rentate is voor haar doen dan weer zeer uitbundigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:35 schreef Brahimov het volgende:
Oei, Cindy kijkt niet blij
zij alledrie op 't podium toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef golfer het volgende:
Wat heeft ze toch een rattenkoppie, dat omgebouwde jongetje meisje.
je kunt ook overdrijvenquote:
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef snellejelle het volgende:
er is toch weinig vrouwelijks te zien bij ireen zo.
schaatspakken en vrouwelijk zijn antagoonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef snellejelle het volgende:
Idd vind haar soms apart overkomen of heb ik het nou mis..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef snellejelle het volgende:
Das dan mooi nu gaan ze nog betere tijden rijden..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef MissHobje het volgende:
Goeie mannen update![]()
Toch weer een beetje bij!
je zag alleen d'r hoofd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
schaatspakken en vrouwelijk zijn antagoon
hier worden geen Wr's geredenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Soccer4u het volgende:
Gaan ze denk je nog dichter bij het wereldrecord komen of niet?
quote:
zuurkoolschotelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Brahimov het volgende:
Zo, en nu de hoofdschotel
* Brahimov gaat er voor zitten
Pasta ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Brahimov het volgende:
Zo, en nu de hoofdschotel
* Brahimov gaat er voor zitten
die Henkjan Smitsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef buzzer het volgende:
Oei mazzel dat ze door mogen
volledig offtopic: ik liep vanvond bij het Ziekenhuis MArianne van Wijnkoop tegen het lijf...quote:
lego is toch deens?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Wetten wil met de blokjes spelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Wetten wil met de blokjes spelen.
blokjes, plakken... als ze maar iets hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:52 schreef Soccer4u het volgende:
Idd wat hebben die noren die nemen alle blokjes mee..
Wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
volledig offtopic: ik liep vanvond bij het Ziekenhuis MArianne van Wijnkoop tegen het lijf...
Onze auto's stonden naast elkaar
jurylid van X-factorquote:
X factor enzoquote:
dat doettie al jaren zo...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef buzzer het volgende:
Rare starthouding vind ik dat
er zijn er wel meer die het zo doen, maar het blijft voor mij een rare houding..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |