Oe oe oequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:22 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Het voorlopig klassement:
1. Dimitri Lobkov (Rus) 34,43 sec.
2. Kang-Seok Lee (Kor) 34,44 sec.
3. Yuya Oikawa (Jap) 34,45 sec.
4. Kyou-Hyuk Lee (Kor) 34,47 sec.
5. Tucker Fredericks (USA) 34,48 sec.
9. Jan Smeekens (Ned) 34,73 sec.
13. Erben Wennemars (Ned) 34,79 sec.
18. Jan Bos (Ned) 35,18 sec.
Ik denk dat ze met deze zilveren wel blij is gezien de recente ziektequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:23 schreef snellejelle het volgende:
Kan Groenewold zich weer miskend voelen met zilver straks...
Nee hoor, hier hoeft ze zich niet voor te schamen, Sablikova is gewoon een klasse beter dan de rest op de 3000 en 5000 meterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:23 schreef snellejelle het volgende:
Kan Groenewold zich weer miskend voelen met zilver straks...
KEN JE HAAR PERSOONLIJK? NEE? WAAROM ZEG JE DAN ZOIETS?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Varvara het volgende:
Die stomme ,stomme Sablikova
Ik snap niet waarom jullie haar alles zo gunnen
omdat ze gewoon heel erg goed is, en er net zo hard voor werkt... Ik zei juist van de week dat ik het erg leuk vind dat er nu ook eens andere schaatslanden opstaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Varvara het volgende:
die was helemaal naar de klotequote:
die gaat ze ook winnen (en terecht)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Falco het volgende:
Groenewold blij met zilver
Sablikova weer erg goed, dat belooft wat voor de 5000 meter
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
KEN JE HAAR PERSOONLIJK? NEE? WAAROM ZEG JE DAN ZOIETS?
nee, mijn chauvinisme heb ik definitief verkocht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Kan het godverdomme iets chauvinistischer ? Goud verloren man een kutje uit Tsjachië wint goud Renate verliest het. Het is haar gegundt zegt ie. Rot op man. Geen ander land zend dit uit in Tsjechie zijn ze blij dat ze aardappels bij het eten hebben. Verliezen van zo'n meisje is schandalig. En dan heb ik het niet alleen over Renate. Ze moesten zich allemaal doodschamen. Stel je voor dat het echt een wereldsport wordt. Komen we noet eens meer bij de laatste zestien voor. Echt een blamage.
Nu de 500 meter. 3 Finnen schaatsen waarvan de beste beter is dan 200.000 Nederlanders.
Ja ook zo iets ze zijn altijd ziek of misselijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met deze zilveren wel blij is gezien de recente ziekte
Sáblíkóvá is sympa. Maar ze is vooral ijzersterkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Varvara het volgende:
zeik ook niet trouwens, het Nederlandse vrouwenschaatsen staat net weer een beetje op de kaart. We hebben jaren niet meegedaan, dus wees tevreden met zilverquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Kan het godverdomme iets chauvinistischer ? Goud verloren man een kutje uit Tsjachië wint goud Renate verliest het. Het is haar gegundt zegt ie. Rot op man. Geen ander land zend dit uit in Tsjechie zijn ze blij dat ze aardappels bij het eten hebben. Verliezen van zo'n meisje is schandalig. En dan heb ik het niet alleen over Renate. Ze moesten zich allemaal doodschamen. Stel je voor dat het echt een wereldsport wordt. Komen we noet eens meer bij de laatste zestien voor. Echt een blamage.
Nu de 500 meter. 3 Finnen schaatsen waarvan de beste beter is dan 200.000 Nederlanders.
lange post tongquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ja ook zo iets ze zijn altijd ziek of misselijk.
Geweldig die tactiek van de bochten hoe ze uit versneld..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Sáblíkóvá is sympa. Maar ze is vooral ijzersterk
Lol.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Het tweede kan ik inkomen.... maar het eerstequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Sáblíkóvá is sympa. Maar ze is vooral ijzersterk
Rentate is voor haar doen dan weer zeer uitbundigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:35 schreef Brahimov het volgende:
Oei, Cindy kijkt niet blij
zij alledrie op 't podium toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef golfer het volgende:
Wat heeft ze toch een rattenkoppie, dat omgebouwde jongetje meisje.
je kunt ook overdrijvenquote:
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef snellejelle het volgende:
er is toch weinig vrouwelijks te zien bij ireen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |