Idd nu Wust van Deutekom..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de 500 is machtig mooi! ik heb nu al zin in de tweede
is die ook vanavond eigenlijk ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de 500 meter is machtig mooi! ik heb nu al zin in de tweede
ah mooi, dat wordt spannendquote:
het is in ieder geval wel een trage kutstarterquote:
Volgens mij zei hij dat nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef Soccer4u het volgende:
Komt die commentator weer aan het is sneller dan het wereldrecord de opening..![]()
Precies. Dat geleuter steeds daarover.quote:
Ik erger me er niet zo aan hoor maar soms moet het er ff uit jammer van Wust maarjah ik verwachte dat Sablikova al eerste zou worden en niet wust..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:11 schreef Norrage het volgende:
Jullie moeten gewoon eens het volume uitzetten of zo. Jullie ergeren je echt te veel
Ik heb er nooit echt grote problemen mee...Ik ben namelijk Ted vd Meer bij het tennis gewend
Sablikova gaat er nog onder hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
KLassen dan toch goud ? (het is haar gegund hoor)
Sablikova, denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
Wat dacht je van Sablikova en nu Pechstein-Groenewold..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
Die gun ik het eigenlijk nog wel meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |