Ah, u is relativist?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik hou niet van cultuurabsolutisme.
Hoe wil je dat voor mekaar krijgen dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:58 schreef golden.ratio het volgende:
Toch is een wereldbevolking van maximaal 500 miljoen een goed streven
Met wapens, ziektes en drugs natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor mekaar krijgen dan?
Wapens, drugs en ziektes heb je nu ook, het zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:00 schreef golden.ratio het volgende:
[..]
Met wapens, ziektes en drugs natuurlijk!
Tss tss. De Vandalen zijn niet van voor het jaar nul, tenzij je pietleuterig wil zijn. Pas van tussen 150 en 500 jaar na het jaar nul zijn ze echt bekend. Behalve voor jou blijkbaar. Daar gaat je betoogquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
En toen begon de geschiedenis. Laat ik die oppakken in het jaar nul, dan kunnen we blanke razende horden als de Vandalen, de Hunnen, rondtrekkende plunderaars als Alexander de Grote enzo buiten beeld blijven.
Zien we in nederland ook je hoort alleen de schreeuwersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mensen met vreedzame idealen worden overheerst door geweldadigen.
Daarom hebben de blanken dus de achterlijke cultuur zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
Blanken hebben de wereld verruïneerd.
Ja, omdat ze de taal niet fatsoenlijk kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:34 schreef Colnago het volgende:
[..]
Daarom hebben de blanken dus de achterlijke cultuur zeg ik altijd.
en niet blanken ook dus wat is je puntquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Geweld hoort bij de mens. De grootscheepse overheersing die de blanken hebben laten gelden is ongeëvenaard; en heeft geen enkel goeds gebracht.
Ik zeg niet dat niet-blanken het béter zouden doen; maar dat de blanken er een puinhoop van hebben gemaakt is dagelijks te zien.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:03 schreef Golradir het volgende:
Al die oorlogen hebben er juist voor gezorgd dat wij als winnaars uit de strijd kwamen. Het feit dat wij in staat waren om de wereld te ,,ruïneren'' toont aan dat we gewonnen hebben. Nu we echter (om begrijpelijke redenen) zwak zijn geworden, zullen we falen. De Aziaten nemen het over, omdat we te zwak waren om ze onder de duim te houden. We laten onze landen zonder slag of stoot overspoelen door vreemdelingen, omdat we het te zielig vinden om daar wat aan te doen. Dat noem ik pas falen.
Nu kunnen we zien hoe de andere groepen het zullen doen en let maar op, dat is geen verbetering, zeker niet voor ons.
zo zou je het ook kunnen zien van het ene uiterste naar het anderequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:03 schreef Golradir het volgende:
Al die oorlogen hebben er juist voor gezorgd dat wij als winnaars uit de strijd kwamen. Het feit dat wij in staat waren om de wereld te ,,ruïneren'' toont aan dat we gewonnen hebben. Nu we echter (om begrijpelijke redenen) zwak zijn geworden, zullen we falen. De Aziaten nemen het over, omdat we te zwak waren om ze onder de duim te houden. We laten onze landen zonder slag of stoot overspoelen door vreemdelingen, omdat we het te zielig vinden om daar wat aan te doen. Dat noem ik pas falen.
Nu kunnen we zien hoe de andere groepen het zullen doen en let maar op, dat is geen verbetering, zeker niet voor ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |