abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47295375
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Reya het volgende:
Maar goed, het gaat me vcooral om dat constante geruzie tussen Ryan3 en Lemmeb, Aaah en PJO. Wat mij betreft gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet, maar dit subforum lijkt me niet het juiste medium om die maar constante dooretterende vete op uit te vechten; bovendien wordt er in dat geruzie gebruik gemaakt van bijzonder lage onderlinge verwijten waar de honden geen brood van lusten.
Ja... maar hoe wil je dat opheffen? Geen mod of user kon dat 2 jaar terug..en nu nog niet.
Alleen de Foktop kon dat...door de genezijdelingen permanent te bannen en nu heeft de top hen weer toegelaten...
pi_47295434
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef sigme het volgende:

[..]

En, niet toevallig: met twéé deelnemers. Dat verhalen op anderen is goedkoop, en onterecht.
[..]
Tuurlijk waar er twee vechten hebben er twee schuld.
quote:
Ja hoor, hebben we er weer een. Een zuigerige steek onder water, waarvan je weet dat het mijn standpunten en mijn postwijze geen recht doet.
Sorry ik heb ze voor grotendeels afgeschreven qua inhoudelijke discussies (ryan ook overigens), jij niet . Dit was niet als zuigerige steek onder water bedoeld.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47295466
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef sigme het volgende:

Ja hoor, hebben we er weer een. Een zuigerige steek onder water, waarvan je weet dat het mijn standpunten en mijn postwijze geen recht doet.
Zo las ik Du_ke niet....
Feit is dat hij de bende van 3 minder kan waarderen dan jij..
Als voorbeeld noemt hij iets van laatst... een moslimhaat die jij zeker niet kent...maar die jij makkelijker opzij zet...
pi_47295495
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zei ook dat Ryan doorschoot naar jou toe...maar je gaat toch niet ontkennen dat je het liefst iedereen te vriend wilt houden inclusief de baggeraars...?
Te vriend houden? Nee, ik doe nooit mijn best mensen te vriend te houden. Ik geef altijd eerlijk mijn visie, en bij de inhoudelijke topics over politiek bots die keihard met bijvoorbeeld die voorbijfokkers. En dat steek ik nooit onder stoelen of banken.
quote:
Bedoel je door Apropos? Ik snapte het niet...
Ga maar eens navragen dan.
quote:
maar fascistje is wel duidelijk zat toch ? En van een andere orde.
Nou nou, poeh, zelfs Chewie maakt er wel eens iemand voor uit (SCH, ergens in dit topic).
quote:
[..]

Idd..het komt al jaren van 2 kanten, maar gaat niet een pseudo eerlijke houding in het midden aannemen..
Ik hou helemaal niet het midden - ik hou me d'r buiten.
quote:
De agressie komt het meest van de genezijdelingen af..niet alleen tov Ryan3, maar ook tov andere users en dat bedoelde Duke met de sfeer van de laatste maanden is nog meer verpest
Niet naar mij hoor; zeker niet op fok. Op fok is alleen Ryan agressief jegens mij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47295525
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:

Sorry ik heb ze voor grotendeels afgeschreven qua inhoudelijke discussies (ryan ook overigens), jij niet . Dit was niet als zuigerige steek onder water bedoeld.
Geaccepteerd .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:48:12 #256
66825 Reya
Fier Wallon
pi_47295612
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja... maar hoe wil je dat opheffen? Geen mod of user kon dat 2 jaar terug..en nu nog niet.
Alleen de Foktop kon dat...door de genezijdelingen permanent te bannen en nu heeft de top hen weer toegelaten...
Ik laat me daar voor de rest over op de vlakte; ik denk dat ik mijn zegje nu wel heb gedaan, alhoewel ik benieuwd ben wat de betrokkenen hierop te zeggen hebben.
pi_47295650
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef sigme het volgende:

Niet naar mij hoor; zeker niet op fok. Op fok is alleen Ryan agressief jegens mij.
Maar zovele andere users worden wel door de bende op stang gejaagd, jij niet omdat je signalen van mogelijk 'bondgenootschap' afgeeft .. erken dat dan op zijn minst.
En dat ook Chewie aan het brandmerken is, is geen excuus,,,,integendeel. het is eerder een schande voor een mod.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:49:51 #258
136 V.
Like tears in rain...
pi_47295674
Ik zou er overigens heel goed mee kunnen leven als die pedo-fixatie wel een beetje achterwege zou kunnen blijven. Misschien dat chemische castratie daar ook tegen helpt? Dat voorbij-volk is daar zo over geobsedeerd dat ze zelfs over mij een pedotopic hebben geopend daar

Like... how stupid can you get

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47295966
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar zovele andere users worden wel door de bende op stang gejaagd, jij niet omdat je signalen van mogelijk 'bondgenootschap' afgeeft .. erken dat dan op zijn minst.
Kom eerst maar eens met onderbouwing .
pi_47295982
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

quote:
En dat ook Chewie aan het brandmerken is, is geen excuus,,,,integendeel. het is eerder een schande voor een mod.
Inderdaad, maar dat is afgehandeld met betreffende user.
pi_47296024
Suggestie: Pfffrt!
pi_47296081
Getverderrie, niet zonder mij gaan feesten

Gaan we weer iets leuks doen Chewie, ik ben vandaag vrij
pi_47296197
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Kom eerst maar eens met onderbouwing .
Van je signalen naar bondgenootschap die je afgeeft?
Kom zeg....je kent jezelf toch ...hoe je in groepen jezelf handhaaft?
Ja natuurlijk zeg je ook vaak zat je mening... maar daarnaast pas je je insteek of mening ook aan tbv de lieve vrede...bijv... dat je geen moeite hebt met de bende van 3 en dat zij best te pruimen zijn..naast de vrijwaring die je al verdiend had bij hen door de signalen van bondgenootschap..
Bijv ...hoe je Rourkes stigmatisering naar mij toe "vergoeilijkt" ...
pi_47296253
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef SCH het volgende:
Getverderrie, niet zonder mij gaan feesten

Je queeeste met Chewie is opgelost..Je mag hem 1x stalinist noemen en dan zijn jullie kiet...
pi_47296326
Mijn mening:

SCH: is goed inhoudelijk mee te discussieren al kan hij heel vervelend zijn, meestal neemt hij niet de tijd om zijn standpunten uit een te zetten, dat zou beter kunnen:Y

PJO: is nauwelijks mee te discussieren, die heeft een betonnen stokpaardje en ontwikkelt zich tot de Wilders van POL - de moslims hebben overal schuld aan en anders de PvdA

Ryan3: soort achtergrondmuziek van POL - zou die vetes eens los moeten laten

Aaahikwordgek: heeft zo zijn buien maar is best redelijk mee te praten, zeker sinds hij een vriendin heeft, komt de valse nicht in hem wat minder naar boven.

Martijn_77: heb ik al eerder gezegd, ook voor dit soort mensen biedt Fok ruimte en dat is goed maar of je ze blauw moet maken???

Lemmeb: moeilijkste geval - is in de kern erg slim maar doet vaak weinig moeite om dat op het forum te laten merken - soort rechtse variant van SCH

sigme: allemansvriendinnetje, gezellig om erbij te hebben maar iets te veel de houding van "ik kan met iedereen goed en sta boven de partijen" waardoor ze nogal vlakjes is geworden.
pi_47296357
En nu ik, nu ik!
pi_47296437
tvlxd zit op Mars.
pi_47296442
de linkse kerk:

du_ke: draait ook al wat te lang mee, net als SCH: gezellig om erbij te hebben maar wel een user waarvan je denkt: verras me eens een keer

Monidique: meubilair waar je je soms ineens aan stoot - pragmatisch en soms wat onpeilbaar maar absoluut onmisbaar

Verbal: ........ach Verbal.........

Bluesdude: authentiek en oprecht maar erg kort lontje, als dat wat langer wordt dan is hij een goede!
pi_47296470
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Van je signalen naar bondgenootschap die je afgeeft?
Kom zeg....je kent jezelf toch ...hoe je in groepen jezelf handhaaft?
Ja natuurlijk zeg je ook vaak zat je mening... maar daarnaast pas je je insteek of mening ook aan tbv de lieve vrede...
Oh ja joh?
quote:
bijv... dat je geen moeite hebt met de bende van 3 en dat zij best te pruimen zijn..naast de vrijwaring die je al verdiend had bij hen door de signalen van bondgenootschap..
Rooksignalen? Geheime tekens? Of gewoon de benadering die ik jegens iedereen hanteer: niet op de man spelen, bij serieuze topics inhoudelijk discussiëren, niet bijten in vergiftigd aas?
quote:
Bijv ...hoe je Rourkes stigmatisering naar mij toe "vergoeilijkt" ...
Zanik niet zo.
pi_47296478
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:51 schreef Chewie het volgende:
Klopt en het is eigenlijk te triest voor woorden dat beide 'kampen' na 2 jaar nog niet verstandiger zijn geworden.
Tja, wat is beide 'kampen'? Ik kom hier pas een paar maanden, en kom die ruzie van Ryan3 en de 'anderen' af en toe tegen. Maar daar heb ik niet het meest last van. Het is het gedrag van een aantal users waar ik steeds tegen aanloop, de manier waarop ze bijna elk topic verzieken, en altijd lopen te trollen. Daar zie ik geen 2 kampen in, eigenlijk.
pi_47296542
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef sigme het volgende:
Men kan eindeloos klagen over de sfeer. Maar het heeft niet veel meer waarde dan klagen over de jeugd van tegenwoordig.
Ik geloof niet dat de mensen waar over geklaagd wordt nou zozeer tot de 'jeugd' behoren...
pi_47296571
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de mensen waar over geklaagd wordt nou zozeer tot de 'jeugd' behoren...
Ik geloof niet dat dat iets te maken heeft met mijn post .
pi_47296580
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:12 schreef SCH het volgende:

Bluesdude: authentiek en oprecht maar erg kort lontje, als dat wat langer wordt dan is hij een goede!
Dankjewel SCH... je zult verbaasd staan als je me in reallife kent... doodgoeie sul en a-politiek.
Ik kan wat feller zijn, omdat ik ook sneller afhaak en niet onnodig in gesodejen terechtkomt.
Wil ik langer meedoen...dan moet ik idd terugschakelen in mijn emoties.... en daar heb ik geen zin in...
pi_47296670
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:44 schreef sigme het volgende:
Sigme, we weten dat je een engel bent, maar Bluesdude had het over 'andere users'. Dat is algemeen. Het gaat niet persé over jou, en dat jij beter met ze op kan schieten is ook al aangegeven. Dus waarom is het nog nodig dit te zeggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Elseetje op 15-03-2007 12:30:49 ]
pi_47296684
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat iets te maken heeft met mijn post .
Verkeerd gelezen, excuus.
pi_47296738
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:13 schreef sigme het volgende:

Zanik niet zo.
au... dat is niet zo inhoudelijk....
Idd wat ik aan je waardeer is dat je niet op de man speelt, maar je vergoeilijkt in dit voorbeeldje wel iemand die op de man speelt naar mij toe... en dat doe je een beetje te gemakkelijk.. zeg dan niks . zo hoef je ook niet inhoudelijk wat wankel te worden door je 'bondgenootschapje' .
pi_47296871
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:19 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Sigme, we weten dat je een engel bent, maar Bluesdud had het over 'andere users'. Dat is algemeen. Het gaat niet persé over jou, en dat jij beter met ze op kan schieten is ook al aangegeven. Dus waarom is het nog nodig dit te zeggen?
Elseetje, neem koffie, en lees de discussie nog eens. Genezijdelingen zouden aggressief zijn, ook jegens andere users dan Ryan. Ik zeg op mijn beurt: Ryan is agressief jegens andere users dan genezijdelingen. En zoals ik al eerder zei: dat het nu opeens anderen opvalt, de agressie van die vete, maakt niet dat het er in de vredige tijd voordat de voorbijfokkers waren losgelaten er niet was - alleen vonden sommigen het toen gemakkelijker te negeren.
pi_47296886
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:21 schreef Bluesdude het volgende:
zo hoef je ook niet inhoudelijk wat wankel te worden door je 'bondgenootschapje' .
Onderbouwing?
pi_47296891
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:19 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Sigme, we weten dat je een engel bent
pi_47297047
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef SCH het volgende:

Wrijf het er maar in, ik niet

Ik heb ook niet echt een goed overzicht van welke bevolkingsgroepen, geaardheden en religie we nog overgeslagen hebben.
pi_47297056
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Onderbouwing?
staat erbij in dezelfde topic...
of je vraagt naar onderbouwing van je streven naar bondgenootschapjes cq iedereen te vriend houden?
Ja moe... erken dat nou gewoon ..... Zo vreselijk fout is het niet...
pi_47297085
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Elseetje, neem koffie, en lees de discussie nog eens. Genezijdelingen zouden aggressief zijn, ook jegens andere users dan Ryan. Ik zeg op mijn beurt: Ryan is agressief jegens andere users dan genezijdelingen. En zoals ik al eerder zei: dat het nu opeens anderen opvalt, de agressie van die vete, maakt niet dat het er in de vredige tijd voordat de voorbijfokkers waren losgelaten er niet was - alleen vonden sommigen het toen gemakkelijker te negeren.
Ik heb een hekel aan koffie, en ik erger me eraan dat jij altijd jezelf naar voren moet schuiven, en het liefst nog even laat zien hoe goed je zelf wel niet bent in de situatie, en wat iedereen verder verkeerd doet. Ryan zuigt net zo hard als die voorbijfokkers, maar feit is dat Ryan niet in zijn eentje het forum verziekt, zoals gezegd, ik heb nagenoeg nooit last van ze. Voorbijfokkers nemen iedereen te grazen, puur om te trollen, en verzieken in het voorbijgaan de meeste topics waar ze hun pootjes inzetten. Ryan heeft behoorlijke redenen om zuur te zijn, lijkt mij.
pi_47297102
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

staat erbij in dezelfde topic...
of je vraagt naar onderbouwing van je streven naar bondgenootschapjes cq iedereen te vriend houden?
Ja moe... erken dat nou gewoon ..... Zo vreselijk fout is het niet...
Zeg eens, niet iedereen. Sigme maakt uitzonderingen.
pi_47297239
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:34 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zeg eens, niet iedereen. Sigme maakt uitzonderingen.
Gelukkig wel.... het hoofdprincipe blijft wel staan....
Zo probeer ik ook iedereen niet onnodig te stangen.. het hoofdprincipe is iedereen, maar de uitzonderingen zijn er zeker wel...
over 'andere users' ... Du_ke en ik hadden het over Lemmeb, Aaaah en Rourke...
pi_47297242
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in, ik niet
Ik ben nou eenmaal een walgelijk fascistje
quote:
Ik heb ook niet echt een goed overzicht van welke bevolkingsgroepen, geaardheden en religie we nog overgeslagen hebben.
Homoseksuele Chinezen en rolstoelende boeddhistische ijslanders verdienen nog wel een topicje, vind je niet.
pi_47297316
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zo probeer ik ook iedereen niet onnodig te stangen.. het hoofdprincipe is iedereen, maar de uitzonderingen zijn er zeker wel...
Ja, dat zij ook andere users onheus bejegenen, toch?
pi_47297417
Yip...Elseetje... ik had je eerdere post nog niet gelezen en ik dacht dat dit nog even duidelijk gezet moest worden, maar je vatte het reeds..
pi_47297498
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
Yip...Elseetje... ik had je eerdere post nog niet gelezen en ik dacht dat dit nog even duidelijk gezet moest worden, maar je vatte het reeds..
pi_47297716
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een bondgenootschap met iedereen; behoudens uitzonderingen.
Een beetje als dat kliekje van EchtGaaf: wel roepen dat er iets is - maar geen groep kunnen aanduiden. Er is geen bondgenootschap, ook niet schemersgewijs, waarvan ik deel uitmaak.

Ja, ik maak deel uit van het genootschap dat post op fok, met een voorkeur voor POL. En meer valt er niet van te maken, Bluesdude. En jammer voor Elseetje: ik laat me niet besmeuren met niet te staven beschuldigingen, en ik zal ze wél weerspreken. Ik doe namelijk geen moeite lieve vreden te bewaren, ik ben hier niet om vriendjes te maken .

[ Bericht 18% gewijzigd door sigme op 15-03-2007 13:00:09 (eenmaal citeren volstaat) ]
pi_47297882
Beetje zelfkritiek en zelfreflectie zou je niet misstaan, sigme
pi_47297905
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:37 schreef SCH het volgende:

Homoseksuele Chinezen en rolstoelende boeddhistische ijslanders verdienen nog wel een topicje, vind je niet.
Dat die tot het as van het kwaad behoren is algemeen bekend, zelfs Wilders vind het niet nodig om daar spoeddebatjes voor aan te vragen
pi_47297947
Sigme... je vat het te persoonlijk op...Zo bedoelde ik het nou ook weer niet..
Vergeet dat "besmeuren" ... want zo zag ik het niet...
Ik heb wel een groep aangeduid, nl de bende van 3, maar ik deed het niet expliciet, want voorop staat voor jou met allerlei groepjes en individuen een pact maken..
Zo erg verkeerd is het niet ..iedereen doet wel zoiets..
pi_47298151
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef Bluesdude het volgende:
Sigme... je vat het te persoonlijk op...Zo bedoelde ik het nou ook weer niet..
Vergeet dat "besmeuren" ... want zo zag ik het niet...
Ik heb wel een groep aangeduid, nl de bende van 3, maar ik deed het niet expliciet, want voorop staat voor jou met allerlei groepjes en individuen een pact maken..
Zo erg verkeerd is het niet ..iedereen doet wel zoiets..
Kijk, dát vind ik zelfs helemaal niet verkeerd. En dat onderschrijf ik ook, dat ik met allerlei individuen pacten sluit. Gewoonlijk door ze serieus te nemen. Zouden meer mensen eens moeten proberen.
En nee; dat is geen schoolvoorbeeld van zelfrefelectie of zelfkritiek, maar als ik me ga spiegelen aan anderen hier vind ik dat ook niet bovenaan m'n prioriteitenlijstje staan .
pi_47298214
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat die tot het as van het kwaad behoren is algemeen bekend, zelfs Wilders vind het niet nodig om daar spoeddebatjes voor aan te vragen
Friezen dan?
pi_47298248
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Friezen dan?
Te dom voor de as van het kwaad . Al zijn Limburgers minstens net zo achterlijk en die doen wel mee. Moeilijk hoor .
pi_47298946
Kliekjes
pi_47299045
Er mag volgens mij hier niet worden samenschoold.....
pi_47299509
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Een bondgenootschap met iedereen; behoudens uitzonderingen.
Een beetje als dat kliekje van EchtGaaf: wel roepen dat er iets is - maar geen groep kunnen aanduiden. Er is geen bondgenootschap, ook niet schemersgewijs, waarvan ik deel uitmaak.

Ja, ik maak deel uit van het genootschap dat post op fok, met een voorkeur voor POL. En meer valt er niet van te maken, Bluesdude. En jammer voor Elseetje: ik laat me niet besmeuren met niet te staven beschuldigingen, en ik zal ze wél weerspreken. Ik doe namelijk geen moeite lieve vreden te bewaren, ik ben hier niet om vriendjes te maken .
Hoezo jammer voor mij?
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:51:02 #299
136 V.
Like tears in rain...
pi_47299681
En al met al wordt ook in dit soort gesprekken de sfeer helemaal top en het wantrouwen groeit. Ik zou zeggen: het doel van bepaalde mensen komt allengs in zicht.

Kudos hoor

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47300254
Ja, erg jammer dat er mensen zijn die over bovenmatige langen tenen beschikken......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')