Simpel, een crosstrainer kopen en je om de avond uit sloven net als ik.quote:
nieuwe verslaving? nee dankje!!! Dan ga ik liever weer roken (alleen helpt dat niet die tien kg er af te krijgen.)quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Simpel, een crosstrainer kopen en je om de avond uit sloven net als ik.![]()
wijffie... ik heb 23 jaar gerooktquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef Kreator het volgende:. Dag 3 is net zo kut als dag 2.
.
15 jaar roken en dan stoppen is niet tof.
Er rijkt licht over de kim Krea!!! Houdt vol!!quote:
wie heeft die sigaret uitgedruktquote:(al zit ik al 2 uur te denken of ik dan toch maar één trekje zal nemen van een uitgedrukte sigaret...)
Toch vervelend dat dat licht steeds meer zijn best moet doen daarvoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er rijkt licht over de kim Krea!!! Houdt vol!!
[..]
wie heeft die sigaret uitgedrukt
Maar he... je rookt niet. En mollige vrouwen zijn weer helemaal in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch vervelend dat dat licht steeds meer zijn best moet doen daarvoor.
Psies....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Jajoh, wat kan mij het eigenlijk nog schelen, ik heb toch al een vriend.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat orale fixatie in deze conversatie niet noodzakelijkerwijs op mij slaat.
Openbare-ruimte-vervuiling?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Jajoh, wat kan mij het eigenlijk nog schelen, ik heb toch al een vriend.
Het ergste heb je nu gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Openbare-ruimte-vervuiling?.
Dag 4 is okay.
Kosten ¤350,- voor de aanschaf en tijd om de dag een half uur.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef kless het volgende:
[..]
Hoeveel kost je dit? (geld, tijd enzo)
Je bent al 4,5 maand weer aan het roken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:20 schreef Aventura het volgende:
4,5 maand alweer! En nog geen moment overwogen om weer te stoppen. Ik ben geen ons aangekomen trouwens.
afvallige.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gisteren stiekem gerookt.
Sja Krea, de boog kan niet altijd gespannen zijn he?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent al 4,5 maand weer aan het roken?
de dag erna (vandaag) is t nog goor of heb je weer stiekem gerookt??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gisteren stiekem gerookt. En het was goor. En nu de dag erna ook nog. Ik ben dus nog steeds gestopt
.
Oh, dat is niet zo duidelijk iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef Mvnl het volgende:
[..]
de dag erna (vandaag) is t nog goor of heb je weer stiekem gerookt??
Niet als je nu idd voor 110 ¤ meer lekker vreten in huis haaltquote:Op maandag 26 maart 2007 13:00 schreef Jumparound het volgende:
dat merk je niet zoo snel hoor :-)
110 euro per maand... pfff, druppel op een gloeiende plaat ;-)
quote:
dus...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:17 schreef DarkElf het volgende:
als je er per ongeluk uit verwijdert wordt en dat wil je niet kun je je gewoon weer even melden weer in dit topic![]()
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef Doemskie het volgende:
Ik wil ook stoppen maar mijn collega's iedereen rookt bijna dus is het voor mij echt niet te doen nu..
Ik heb het doorzettingvermogen niet om gestopt te blijven, zwakkeling ben ik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |