Thnx!! ik zie dat jij er nog eentje neemt????quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef Lips het volgende:
Gefeliciteerd met je 1e week mrSPLIFFY, op naar de 2e
Als dat hetzelfde is als zijn boek wel..quote:Op donderdag 15 maart 2007 06:44 schreef anti-virus het volgende:
Iemand ervaring met Stoppen met roken volgens Allen Carr's Easyway?
En? Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:29 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Als dat hetzelfde is als zijn boek wel..
De eerste keer dat ik er mee stopte ging t stoppen (en volhouden) echt een stuk makkelijker (dat ik toen weer begon was m'n eigen stomme fout van "ach, één peuk/pakje in t weekend moet wel kunnen... etc"), bij m'n huidige poging hielp t zeker ter ondersteuning, al ben ik t niet helemaal eens met alles wat ie zegt.. maar t kan zeker geen kwaad!quote:
Lol, dat is schrikken! Zo je eigen fotoquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Thnx!! ik zie dat jij er nog eentje neemt????
[afbeelding]
![]()
AHA!!! een Spliffyquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, dat is schrikken! Zo je eigen foto
Die foto is geloof ik iets van 7 jaar oud, en dat was geen sigaret maar een joint
goed zo! mijn ultime test wordt de 31e , dan ga ik naar de kroeg...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:04 schreef Broertie het volgende:
Laat ik mijzelf ook maar eens melden... Na tientallen vruchteloze pogingen, ben ik er sinds 1 januari 2007 af, Ik moet zeggen: het gaat steeds beter, kan nu zelfs naar de kroeg zonder trek in een peuk te krijgen......![]()
Het heeft mij niet geholpen. Ik kon het geduld niet op brengen om het boek te lezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 06:44 schreef anti-virus het volgende:
Iemand ervaring met Stoppen met roken volgens Allen Carr's Easyway?
Da's wel lastig ja! Maar volhouden he! Je bent tenslotte van het 'sterke geslacht'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:03 schreef Mvnl het volgende:
beste vriendin en huisgenote is weer begonnen..
Nou staat dat opzich los van mijn stoppen natuurlijk, maar vond t toch de afgelopen 3 weken wel erg prettig dat zij ook aan t stoppen was en we elkaar af-en-toe moed in konden praten enzo..
Ook dat valt over t algemeen best mee..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
stoppen met roken is eigenlijk heel makkelijk....
alleen op de lange termijn zal wel bizarder worden...
op een feestje niet in de verleiding komen, en als je heel dronken bent....
maar ja we zien wel
ja daar kan ik me iets bij voorstellen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:35 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ook dat valt over t algemeen best mee..
De ergste valkuil is (iig in mijn geval) t bij voorbaat al druk maken om die situaties in de toekomst.. (zo'n gevoel van "hoe ga ik dit in godsnaam een leven lang volhouden??").. maar dat probleem heb ik bij meer dingen. als je zo denkt wordt iets 'simpels' ineens een gigantische opgave..
booo!!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Gisteravond in een stonede bui 2 sigaretten gerookt. Boo!
Doe dan een blokje op een waterpijp of puur gras of ga koekjes/cake/brounys bakken met groene boter.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn logisch denkvermogen was vannacht ver weg. Ik heb een kwartier in een deuk gelegen om een olijf.Dus die 2 sigaretten was een moment van verder verstandsverbijstering. Telt niet! Meh!
die 'brownys' liggen al in de planning ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:48 schreef kless het volgende:
[..]
Doe dan een blokje op een waterpijp of puur gras of ga koekjes/cake/brounys bakken met groene boter.
En op gemaakt aan andere dingen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb iig al meer dan honderd euro uitgespaard.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:29 schreef anti-virus het volgende:
Ik ben vanaf vandaag ook gestopt
Ik heb het Alan carr boek gelezen, ik geloof er wel in
Ik voel me duf en geirriteerd, bij de lucht van sigaretten voel ik een steek van jaloezie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Mvnl het volgende:
[..]
![]()
dát (en het echt willen) maakt t echt al stukken makkelijker... t is echt een kwestie van ff die knop omzetten en bij de 'lastige momentjes' onthouden waar je het voor doet![]()
Hou vol krea... hou volquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Kreator het volgende:
"Maar Krea toch...één trekje kan toch geen kwaad?"kutmisleidende hersenen
Ben wel eens eerder een jaar gestopt geweest (en weer begonnenquote:
Worden we gezellig samen dikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben wel eens eerder een jaar gestopt geweest (en weer begonnen), dus het lukt me wel. Het is alleen best zwaar af en toe...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:46 schreef kless het volgende:
Niet roken is makkelijker dan wel sporten.
Ik had het eerder moeten doen omdat je dan makkelijker die extra kilos kwijt raakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo... morgen 2 weken gestopt!!
en t valt me zo reuze mee, dat ik t veel eerder had moeten doen...
Raak je die makkelijker kwijt door te stoppen??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef kless het volgende:
[..]
Ik had het eerder moeten doen omdat je dan makkelijker die extra kilos kwijt raakt.
Nee dat je je extra kilo's voor je 21 ste makkelijker kwijt raakt dan daarnaquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Raak je die makkelijker kwijt door te stoppen??
Vriendin van me heeft namelijk elke keer als excuus om door te roken dat ze bang is aan te komen...
Verandert bij meer mensen de smaak trouwens dusdanig na het stoppen dat ze ineens meer trek in zoetigheid hadden? Toen ik nog rookte gaf ik echt níks om chocola of koekjes, hooguit af-en-toe een hartige snack.. nu móét ik zoetigheid af-en-toe..
Dat is na 2 maand echt wel over. Daarna is het alleen zoiets van "Ohjah dat mag ik niet meer." & "Hoe komt ik van die extra 10 kg af"quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef Kreator het volgende:. Dag 3 is net zo kut als dag 2.
.
15 jaar roken en dan stoppen is niet tof.
bij mij waren de eerste 3 dagen extreem k*t, daarna volgden nog anderhalve week met een erg hoog 'ik wil roken!'-gehalte, maar dat was vergeleken bij de hel vd eerste dagen al een zegen, en na dik 3 weken is het ergste echt voorbij..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef Kreator het volgende:. Dag 3 is net zo kut als dag 2.
.
15 jaar roken en dan stoppen is niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |