veeg me op, en geen hond snapt hetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Met Bier wordt het sappiger
Wat dan..wat dan..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer voor hem. Misschien gaat hij er wel wat van leren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef Tessa_77 het volgende:
en toch heb ik medelijden met die jongen... die hoort daar niet... krijgt daar een levenslang trauma van....
medelijden?! een hekel aan 'm zul je bedoelen. zo snel mogelijk opzouten die gastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef Tessa_77 het volgende:
en toch heb ik medelijden met die jongen... die hoort daar niet... krijgt daar een levenslang trauma van....
een dergelijk persoon leert daar niets van.... die dweept zichzelf nog meer in depressiviteit....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jammer voor hem. Misschien gaat hij er wel wat van leren.
Tuurlijk, rustig aan.quote:
Sucadelappen (nog steeds ????)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Nou Japio ga dan maar een keer los vanavond.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef itsme het volgende:
jaap heeft geen rust meer.
wat is iedereen vrolijk nu
cocktailshakers komen er aan of ze ene feestje willen bouwen.
huub: JAAAAAAAAAAAA
Onzin. Dat is gewoon het echte leven. Daar hoort toch iedereen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef Tessa_77 het volgende:
volgens mij nahijgen en naschudden van de speklaagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Sense het volgende:
huilt jaap nu?
Doet Jaap ook mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Er komt een coctailshake toestand... er mot weer drank in![]()
Goeieavond Kutkinderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef Dogga het volgende:
Natas: Kut 7 uur
volgens mij vindt ze het niet meer leuk om voor te lezen
Ik ga voor aardappelenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Nu is nog de vraag of rijst er beter bij smaakt dan aardappelen
jaap die dronken isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou Japio ga dan maar een keer los vanavond.
Kunnen we toch nog een keer lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |