Ik denk ook dat het beter voor hem is..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef S.Flodder het volgende:
japio heeft het er duidelijk moeilijk mee. ik snap echt niet waarom er zo`n gast in het huis zit. hij heeft totaal geen zelfvertrouwen en sociale vaardigheden....ze moeten hem eruit halen anders word het niks meer met die jongen
hij hijgt, brabbelt, laat een binnensmonds boertje, hijgt weer wat .... best naar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef Dogga het volgende:
jaap brabbelt als maar fucking dit fucking dat
kan het amper verstaan
ook al geen zelfreflectie .. wat een compleet mislukt persoon is het ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
wat stond jaap nou te mompelen in zijn kast? "fucking idiots - fucking hate 'em" ? of idd?
met die drama-blik jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste als ik hem heel goed in beeld heb. die kop van hem dan.![]()
Lieve, ik ben bang dat je een heleboel eten van Billie mist. Dat is echt het enige wat Billie doet, eten en achter de PC zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef Lieve het volgende:
Hij stond iets van vlees of zo te bakken en at het staande bij het aanrecht op. Het valt me vaak op dat hij geen echte eetmomenten heeft. Het is net alsof hij niet echt aan tafel MAG zitten van zichzelf. Gewoon alleen bezig zijn met de activiteit eten.
Zou hij daarom zo dik zijn? Want hij heeft vast niet het gevoel dat hij lekker heeft zitten eten?
Zodra ie uit de kooi is pleegt ie zelfmoord binnen een paar weken. Mark. My. Wordsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Billie loopt weer inzichzelf.............fucking, fucking, fucking..........die gaat dit niet lang meer redden![]()
Volgens mij krijgt hij veel steun van achter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef Tessa_77 het volgende:
Hoor je em in zichzelf praten??? "Fucking fucking fucking...."
Er gaan straks dooien vallen.... die binnenvetter slaat straks echt door, mark my words....
het verschil? zelfvertrouwen ! dat heeft natasia teveelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het beter voor hem is..
Maar vertel nu eerlijk.
Is er werkelijk zo'n groot verschil tussen Natasia en Jaap?
Ze leven beide in een fantasiewereld...
Mag ik eerst ff bijkomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:55 schreef flubberdewups het volgende:
Staat er eigenlijk nog wat te gebeuren vanavond?
erg leuk is dat. die gast loopt te hijgen bij dingen waarvan je je nog geeneens realiseert dat het inspanning of energie kostquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Die dikke heeft net een broek in de kast gehangen en zit te hijgen als een hangbuikzwijn
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:56 schreef Sug4r het volgende:
Alle T-shirts van de Soca boys moeten ingeleverd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |