echt he ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
Ze lullen alsof ze een wereldwijde nummer 1-hit hebben met die Dushi shit.........
Ja ik kwel mijzelf wel om het te volgen........of doe jij dat ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog steeds een vaag gesprek met jaap
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik kwel mijzelf wel om het te volgen........of doe jij dat ook![]()
Wat moet een kerel met bloemen?quote:
gadverdamme. Zonde van de tijd. Wij gaan jaap echt niet leuk vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef Mokum020 het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh.................ze moeten 15 tot 20 keer komen om Japio ter ondersteunen zanger te worden...................
![]()
![]()
o op die toer dan begin ik het een beetje te snappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef Mokum020 het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh.................ze moeten 15 tot 20 keer komen om Japio ter ondersteunen zanger te worden...................
![]()
![]()
hahah zou kunnen !@quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Nu snap ik het, die negerts moeten 25 keer terugkomen om Jaap naar een bepaald 'level' te tillen
Waar slaat dat nou op?quote:
nee we moeten de soa boys leuk gaan vinden denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef itsme het volgende:
[..]
gadverdamme. Zonde van de tijd. Wij gaan jaap echt niet leuk vinden![]()
Nee serieus! wat moet een kerel met bloemen?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef Mika25 het volgende:
Tja...als je als forum een beetje wilt concurreren met fok of v-o-l dan moet je ook wel een bloemetje of kaartje gaan sturen he
Ik hoop dat de redactie inziet dat ze komen om vooral zichzelf te promoten..........en niet om Japio een volle Arena te laten bewerkstelligen....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o op die toer dan begin ik het een beetje te snappen
dit toneelstukje
![]()
en dan?quote:
haha ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap is grappig, bel CNN!
Ik kan me daar nou echt niks bij voorstellen. De enige die om Billie lacht ,is Billie zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap is grappig, bel CNN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |