echt he ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef Mokum020 het volgende:
Ze lullen alsof ze een wereldwijde nummer 1-hit hebben met die Dushi shit.........
Ja ik kwel mijzelf wel om het te volgen........of doe jij dat ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog steeds een vaag gesprek met jaap
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik kwel mijzelf wel om het te volgen........of doe jij dat ook![]()
Wat moet een kerel met bloemen?quote:
gadverdamme. Zonde van de tijd. Wij gaan jaap echt niet leuk vindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef Mokum020 het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh.................ze moeten 15 tot 20 keer komen om Japio ter ondersteunen zanger te worden...................
![]()
![]()
o op die toer dan begin ik het een beetje te snappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef Mokum020 het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhh.................ze moeten 15 tot 20 keer komen om Japio ter ondersteunen zanger te worden...................
![]()
![]()
hahah zou kunnen !@quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Nu snap ik het, die negerts moeten 25 keer terugkomen om Jaap naar een bepaald 'level' te tillen
Waar slaat dat nou op?quote:
nee we moeten de soa boys leuk gaan vinden denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef itsme het volgende:
[..]
gadverdamme. Zonde van de tijd. Wij gaan jaap echt niet leuk vinden![]()
Nee serieus! wat moet een kerel met bloemen?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef Mika25 het volgende:
Tja...als je als forum een beetje wilt concurreren met fok of v-o-l dan moet je ook wel een bloemetje of kaartje gaan sturen he
Ik hoop dat de redactie inziet dat ze komen om vooral zichzelf te promoten..........en niet om Japio een volle Arena te laten bewerkstelligen....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o op die toer dan begin ik het een beetje te snappen
dit toneelstukje
![]()
en dan?quote:
haha ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap is grappig, bel CNN!
Ik kan me daar nou echt niks bij voorstellen. De enige die om Billie lacht ,is Billie zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap is grappig, bel CNN!
Ja en daar gaat je pilsiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:28 schreef milk-shake het volgende:
amandel kan niet dansen ......en ze werken bij teasers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zeker alleen om te schudden met haar tieten![]()
![]()
Leuk, ik wil ook bloemen krijgenquote:
hahah ik hoorde laatst een nummer van die Peter Beense met Ali b.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap wordt vergeleken met Peter Beense
Ik zie de overeenkomst wel, beide talentloos en moddervet...
Krijg de indruk dat ze Jaap willen misbruiken als kariktatuur voor de promotie van hun bandje ...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:30 schreef Heathen het volgende:
wtf is er met die jaap aan de hand..
LOLquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Is er ook post van CORA AKA BILLIE?.
ze hebben echt de verkeerde ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat ze Jaap willen misbruiken als kariktatuur voor de promotie van hun bandje ...![]()
huub heeft hem gehinderd in het af maken van ze brieven dus geen post voor zich zelf vandaagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
krijgt jaap geen post ?
Met hem erbij is de zaal snel vol..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
De Toppers worden De Tappers.......
en Japio trekt al volle zalen in zijn dromen.......
Met Billie intha house is de halve Arena al gevuld dus dat schiet wel lekker opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
De Toppers worden De Tappers.......
en Japio trekt al volle zalen in zijn dromen.......
Zal wel... maar ik vind het ziek. Een nogal labiel persoon te beinvloeden..quote:
Ja denk het wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Is er ook post van CORA AKA BILLIE?.
Die de Vito naast Jaap is op zich al een karikatuurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat ze Jaap willen misbruiken als kariktatuur voor de promotie van hun bandje ...![]()
pffquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Billie intha house is de halve Arena al gevuld dus dat schiet wel lekker op![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik vind het nu wel genoeg geweest hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:35 schreef partyyboyy het volgende:
OMG wat een sneue bedoeling met die Jaap
erg hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:37 schreef Cungy het volgende:
Ze gebruiken Japio als komische act hahaha
Hij heeft het zelf niet door..ze lachen hem vierkant uit
hij is ook zoooo naiefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:37 schreef Cungy het volgende:
Ze gebruiken Japio als komische act hahaha
Hij heeft het zelf niet door..ze lachen hem vierkant uit
We hebben onszelf aardig genoeg gekweld.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik vind het nu wel genoeg geweest hoor
![]()
![]()
Is die van jou?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
nu leest ze een witte kaart met rode roos. fyi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |