Het is bij lange na geen voldoende. Het is zwaar onvoldoende, crap, drama, ruk, fail, etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zal het er nog om gaan spannen of het een voldoende is.
Misschien gaat de normering nog omhoog vanwege het achterwege blijven van meer 'Leuke/matige' grappen, of is dat ijdele hoop?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is bij lange na geen voldoende. Het is zwaar onvoldoende, crap, drama, ruk, fail, etc.
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:17 schreef zoekjewat het volgende:
om verder te gaan op het vorige topic..
deze hoorde ik laatst:
jy: ah k voel me egt klote.. hij/zij: wat dan? jy: heb al 2 hele dagen geen sex gehad, en dan heel zielug kijken. dan lacht hij/zij maybe en als j beet hebt kmt ze/hij met: ah jochie tog, miss kunne we daar wat aan doen
Ik vermoed dat dat een heel speciale jongen is die een speciale behandeling hoort te krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:41 schreef Stofje het volgende:
Als het algehele niveau op FOK! taaltechnisch ruk zou zijn zou je deze user toch ook geen goed cijfer voor Nederlands geven?
[..]
Oké Dutroux, misschien is het tijd dat Lamon en jij samen een clubje beginnen voor hoogbegaafde mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een heel speciale jongen is die een speciale behandeling hoort te krijgen.
Vertel eens, welke keutel zit je dwars?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Oké Dutroux, misschien is het tijd dat Lamon en jij samen een clubje beginnen voor hoogbegaafde mensen.
Godverdomme, je zou echt getuige zijn van zo'n ritueeltje op de vrijdagmiddag. Argh, meisjesquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is toch wel de langst lopende topicreeks met de minste topics
en de meeste tussenslotjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is toch wel de langst lopende topicreeks met de minste topics
Heb ik al gedaan waarom jij niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, en nu plaatjes posten graag.
Ik ben visueel gehandicapt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan waarom jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |