Ow, hier was het 14 gradenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Warm.... het was misschien net aan 10 graden joh.
Wtf, wat is dit nou?!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Nou, welke aflevering moet ik downloaden huren?
Je bent echt een blauwe!quote:
Hurenquote:
Wat ik me dan afvraag, hè: wie zou er in godsnaam een zaaltje verhuren voor een neonaziparty?!?!?!quote:Meisjes gewond bij neonazifeest
Uitgegeven: 11 maart 2007 11:51
Laatst gewijzigd: 11 maart 2007 11:52
MECHELEN - Twee Nederlandse meisjes van de neonazistische groep Blood & Honour zijn gewond geraakt bij een vechtpartij na een bijeenkomst. De politie van de Vlaamse stad Mechelen heeft dat zondag gemeld.
Enkele honderden skinheads van Blood & Honour feestten zaterdagavond in Mechelen, nadat een aantal van hen eerder een SS-kerkhof in het Limburgse Lommel had bezocht. Na het feest kwam het tot een vechtpartij met allochtonen. De twee meisjes raakten lichtgewond en werden voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
De politie in Mechelen wist van het neonazifeest. "De zaal ontruimen was gezien het grote aantal aanwezigen niet opportuun", zei commissaris Jean Schouben. "Het feest zelf verliep zonder enige overlast, noch incidenten".
Je zit me vet te mindfucken!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent echt een blauwe!
Van welk forum? Waarom is er geen MEDje?![]()
Koop eens een goede paint.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Alleen het tagje heb je blijkbaar nog niet.
Wat hij zegtquote:
Zoiets:quote:
Hoi Zhenarquote:
De vroegie-tijdstippen zijn veranderd, kontkorstquote:
Fuck you, loserquote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Zhensational het volgende:
[..]
De vroegie-tijdstippen zijn veranderd, kontkorst. Je moet nu voor kwart voor negen inchecken
.
Uber stoerquote:Op maandag 12 maart 2007 09:36 schreef Svensational het volgende:
Hoe stoer zou het zijn als we Zhensational zo veelvuldig zouden gaan gebruiken dat ie op een gegeven moment mod werd
Alhoewel hij de beschikbaarheid heeft van twee users!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar daar is Zhensational te onvoorspelbaar voor, vrees ik![]()
Welke grapquote:
Echt welquote:
het is best lief iddquote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047177.html#comments
Het fanatisme waarmee GS'ers verbaal op Fok! kotsen is best aandoenlijk... het heeft een beetje de vibe van een gaybasher die zelf nog in de kast zit![]()
Idd, vooral omdat het de Fok!kers over het algemeen vrij koud laat - terwijl zij zó hun best doenquote:
Hoi!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef chansadres het volgende:
Goede middag iedereen!
Je moet ook zalm bestellen, kneuzigequote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef LeBeau het volgende:
Ze hadden bij de C'est Du Pain geen broodjes mozerella meer.
Zalm?quote:
Neequote:
Visquote:
quote:
Vette moodswingsquote:
Sticks.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |