Tofquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:04 schreef babette21 het volgende:
* Babetje is helemaal blij met d'r nieuwe speeltje![]()
[[url=http://www.letsgodigital.org/images/producten/1302/specs/fujifilm_finepix_f20_front.jpg]afbeelding][/url]
Re, dank voor je advies!
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:04 schreef babette21 het volgende:
[[url=http://www.letsgodigital.org/images/producten/1302/specs/fujifilm_finepix_f20_front.jpg]afbeelding][/url]
Re, dank voor je advies!
Moest jij niet een nieuwe tv kopen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:04 schreef babette21 het volgende:
Re, dank voor je advies!
Zhenar modquote:
quote:
ja, ik heb vandaag die oude - die nu nog kapot is - doorverkocht aan m'n moeder en ga binnenkort 'n nieuwe kopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef Dizer het volgende:
Moest jij niet een nieuwe tv kopen?Wat is nou belangerijker... een digitale camera of een televisie om Friends te kijken
!
Fir3fly en Svenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef static het volgende:
Ja, hoi. Wie doet het met wie hier eigenlijk?
MissBliss & Requote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef static het volgende:
Origineel grapje, Svenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss & Re
Dizer & babette21
Fir3fly & Lynx666
Zhenar & Giechel_Ho
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik heb vandaag die oude - die nu nog kapot is - doorverkocht aan m'n moeder en ga binnenkort 'n nieuwe kopen
iedereen doet het met iedereen hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef static het volgende:
100quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en de bedoeling van het allereerste topic is na 100 topics eindelijk gerealiseerd..
Heeft het toch nog zin gehad..
Ja, dus dit topic mag zo langzamerhand wel eens dicht, static.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en de bedoeling van het allereerste topic is na 1000 topics eindelijk gerealiseerd..
Edithoerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en de bedoeling van het allereerste topic is na 1000 topics eindelijk gerealiseerd..
Mooi, hoeven we ook jouw achterlijke avatar niet meer te zienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dit topic mag zo langzamerhand wel eens dicht, static.
enquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit hier met en ijsje in de hand..
Ik met een lolly... zegt dus ook niksquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit hier met een ijsje in de hand..
Dan ga ik gewoon naar V&Aquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, hoeven we ook jouw achterlijke avatar niet meer te zien.
Bedankt voor het melden, nu kan ik met een gerust hart slapen.quote:

Mooi, is mijn actie gelukt en je bent er ingetrapt. Ik wil je altijd al naar V&A hebbenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, nu kan ik met een gerust hart slapen. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, is mijn actie gelukt en je bent er ingetrapt. Ik wil je altijd al naar V&A hebben.
http://www.godtube.com/vi(...)c5280214e0486b273a5fquote:GodTube.com
Wie?quote:
Ja die is leukquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
http://www.godtube.com/vi(...)c5280214e0486b273a5f!
Pffff...en dan zeggen ze dat ik verwarring zaaiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, is mijn actie gelukt en je bent er ingetrapt. Ik wil je altijd al naar V&A hebben.
Echt geweldigquote:
Muwahahahaahahahquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pffff...en dan zeggen ze dat ik verwarring zaai!
Okquote:
Uuhm.. ik wil een nieuwe avatarquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet niet eens wat het is.... Een serie?
Oh. Nou, welke aflevering moet ik downloadenquote:
LOLZquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Nou, welke aflevering moet ik downloaden?
Heey.. heb jij een php script dat werkt met het wisselen van avatars elke keer? Die van mij werkt niet meer die ik hadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ok.
Die heb ik inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heey.. heb jij een php scriot dat werkt met het wisselen van avatars elke keer? Die van mij werkt niet meer die ik had.
Ik zie de hele tijd iets andersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad. Maar hij werkt soms niet goed, ik zie nu de hele avond al dezelfde
![]()
.
Hehe, ik heb wat van je tijd verspiltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef babette21 het volgende:
deze Dizer-Ff-dialoog had ik ook niet hoeven teruglezen
dat klinkt best sneuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:49 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, terug naar bed om Farscape te kijken.
*kuch*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hehe, ik heb wat van je tijd verspilt.
quote:
Verspilt.quote:
* Fir3fly slaps Fir3fly around with a large trout.quote:
Check check!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Weekendlaatie.
Zoiets?quote:
Sommigen gaan naar buiten als het zonnetje schijnt. Blijkt.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier soms een weekendba(a)n ofzo?
Tja, ik heb gevoetbald vanmorgen. Maar sinds het middaguur is het hier grijsquote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sommigen gaan naar buiten als het zonnetje schijnt. Blijkt.
Ja dus, maar je wist het wel, anders had je geen namen in die hoek opgenoemdquote:Op zondag 11 maart 2007 17:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wie is Dorine? Toch niet zoiets als Jamai, Djim of Boris?
En dan kom je buiten het is het ijskoudquote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sommigen gaan naar buiten als het zonnetje schijnt. Blijkt.
IJskoud? Nou, hier was het lekker warm hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan kom je buiten het is het ijskoud.
Warm.... het was misschien net aan 10 graden johquote:Op zondag 11 maart 2007 19:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
IJskoud? Nou, hier was het lekker warm hoor!
Als jij een voornaam noemt en daarover graag de mening van een ander wilt horen dan moet dat wel "zo'n" figuur zijn jaquote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja dus, maar je wist het wel, anders had je geen namen in die hoek opgenoemd
Ow, hier was het 14 gradenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Warm.... het was misschien net aan 10 graden joh.
Wtf, wat is dit nou?!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Nou, welke aflevering moet ik downloaden huren?
Je bent echt een blauwe!quote:
Hurenquote:
Wat ik me dan afvraag, hè: wie zou er in godsnaam een zaaltje verhuren voor een neonaziparty?!?!?!quote:Meisjes gewond bij neonazifeest
Uitgegeven: 11 maart 2007 11:51
Laatst gewijzigd: 11 maart 2007 11:52
MECHELEN - Twee Nederlandse meisjes van de neonazistische groep Blood & Honour zijn gewond geraakt bij een vechtpartij na een bijeenkomst. De politie van de Vlaamse stad Mechelen heeft dat zondag gemeld.
Enkele honderden skinheads van Blood & Honour feestten zaterdagavond in Mechelen, nadat een aantal van hen eerder een SS-kerkhof in het Limburgse Lommel had bezocht. Na het feest kwam het tot een vechtpartij met allochtonen. De twee meisjes raakten lichtgewond en werden voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
De politie in Mechelen wist van het neonazifeest. "De zaal ontruimen was gezien het grote aantal aanwezigen niet opportuun", zei commissaris Jean Schouben. "Het feest zelf verliep zonder enige overlast, noch incidenten".
Je zit me vet te mindfucken!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent echt een blauwe!
Van welk forum? Waarom is er geen MEDje?![]()
Koop eens een goede paint.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Alleen het tagje heb je blijkbaar nog niet.
Wat hij zegtquote:
Zoiets:quote:
Hoi Zhenarquote:
De vroegie-tijdstippen zijn veranderd, kontkorstquote:
Fuck you, loserquote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Zhensational het volgende:
[..]
De vroegie-tijdstippen zijn veranderd, kontkorst. Je moet nu voor kwart voor negen inchecken
.
Uber stoerquote:Op maandag 12 maart 2007 09:36 schreef Svensational het volgende:
Hoe stoer zou het zijn als we Zhensational zo veelvuldig zouden gaan gebruiken dat ie op een gegeven moment mod werd
Alhoewel hij de beschikbaarheid heeft van twee users!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar daar is Zhensational te onvoorspelbaar voor, vrees ik![]()
Welke grapquote:
Echt welquote:
het is best lief iddquote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047177.html#comments
Het fanatisme waarmee GS'ers verbaal op Fok! kotsen is best aandoenlijk... het heeft een beetje de vibe van een gaybasher die zelf nog in de kast zit![]()
Idd, vooral omdat het de Fok!kers over het algemeen vrij koud laat - terwijl zij zó hun best doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |