quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, was-ie echt even blauw?. Dacht dat het weer een Svengrapje was.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:18 schreef Dizer het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ot-stupid-with-subti
OMG![]()
![]()
![]()
!
Volgens Re welquote:
Wel jammer dat ze alleen de idioten laten zien. Amerikanen kunnen écht alleen maar eenzijdige reportages maken hè?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Sven Re. Overal waar hij komt zaait hij verwarring..
Inderdaad. Zulke mensen heb je ook genoeg in Nederland. Bijna een derde van de Europese bevolking gelooft dat de zon om de aarde draaitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze alleen de idioten laten zien. Amerikanen kunnen écht alleen maar eenzijdige reportages maken hè?![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen heb je ook genoeg in Nederland. Bijna een derde van de Europese bevolking gelooft dat de zon om de aarde draait.
Ja, das waar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze alleen de idioten laten zien. Amerikanen kunnen écht alleen maar eenzijdige reportages maken hè?![]()
Wat zij zegt.quote:
Jawallah?quote:
Tofquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:04 schreef babette21 het volgende:
* Babetje is helemaal blij met d'r nieuwe speeltje![]()
[[url=http://www.letsgodigital.org/images/producten/1302/specs/fujifilm_finepix_f20_front.jpg]afbeelding][/url]
Re, dank voor je advies!
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:04 schreef babette21 het volgende:
[[url=http://www.letsgodigital.org/images/producten/1302/specs/fujifilm_finepix_f20_front.jpg]afbeelding][/url]
Re, dank voor je advies!
Moest jij niet een nieuwe tv kopen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:04 schreef babette21 het volgende:
Re, dank voor je advies!
Zhenar modquote:
quote:
ja, ik heb vandaag die oude - die nu nog kapot is - doorverkocht aan m'n moeder en ga binnenkort 'n nieuwe kopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef Dizer het volgende:
Moest jij niet een nieuwe tv kopen?Wat is nou belangerijker... een digitale camera of een televisie om Friends te kijken
!
Fir3fly en Svenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef static het volgende:
Ja, hoi. Wie doet het met wie hier eigenlijk?
MissBliss & Requote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef static het volgende:
Origineel grapje, Svenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss & Re
Dizer & babette21
Fir3fly & Lynx666
Zhenar & Giechel_Ho
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik heb vandaag die oude - die nu nog kapot is - doorverkocht aan m'n moeder en ga binnenkort 'n nieuwe kopen
iedereen doet het met iedereen hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef static het volgende:
100quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en de bedoeling van het allereerste topic is na 100 topics eindelijk gerealiseerd..
Heeft het toch nog zin gehad..
Ja, dus dit topic mag zo langzamerhand wel eens dicht, static.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en de bedoeling van het allereerste topic is na 1000 topics eindelijk gerealiseerd..
Edithoerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en de bedoeling van het allereerste topic is na 1000 topics eindelijk gerealiseerd..
Mooi, hoeven we ook jouw achterlijke avatar niet meer te zienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dit topic mag zo langzamerhand wel eens dicht, static.
enquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit hier met en ijsje in de hand..
Ik met een lolly... zegt dus ook niksquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit hier met een ijsje in de hand..
Dan ga ik gewoon naar V&Aquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, hoeven we ook jouw achterlijke avatar niet meer te zien.
Bedankt voor het melden, nu kan ik met een gerust hart slapen.quote:

Mooi, is mijn actie gelukt en je bent er ingetrapt. Ik wil je altijd al naar V&A hebbenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, nu kan ik met een gerust hart slapen. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |