abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47089466
quote:
Actrice Yolanthe opgepakt

Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft donderdagavond een aantal uren vastgezeten op een Amsterdams politiebureau. Ze werd beticht van diefstal van een roddelblad, maar volgens de actrice uit het BNN-programma ONM berustte het hele verhaal op een misverstand. Ze zou simpelweg vergeten zijn het tijdschrift af te rekenen, meldde haar management vrijdag.

Volgens een woordvoerster deed Cabau van Kasbergen boodschappen in de supermarkt met ,,haar goede vriend'' Mark van Eeuwen (Goede Tijden, Slechte Tijden). Al babbelend kwamen ze aan bij de kassa en rekenden af. De actrice zou zijn vergeten dat ze nog een blad onder haar arm had

Bron.
Een roddelblad ook .

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 09-03-2007 13:40:41 ]
pi_47089551
tsjezus, wordt je daar tegenwoordig voor opgepakt? de politie was zeker bang dat ze anders achter gevaarlijke criminelen aan moesten
pi_47089705
Een roddelblad
pi_47089712
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
tsjezus, wordt je daar tegenwoordig voor opgepakt? de politie was zeker bang dat ze anders achter gevaarlijke criminelen aan moesten
Inderdaad. Dat ze niet stonden te flitsen
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:44:40 #5
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47089835
Ik had dat laatst bij de media markt. Die beveiler hield me aan en vroeg waar ik met die breedbeeld naar toe ging. Ik zo sorry wist niet dat ik hem nog in mijn handen had
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_47089896
Stond Jan Smit op de cover?
pi_47089967
Beetje jammer van die supermarkt dat ze niet gewoon vroegen of ze dat blad ook wilde afrekenen.

Zal wel een of andere jaloerse lelijke caissiere zijn geweest van de Dirk.
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:48:13 #8
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47089970
Ik zou haar wel willen onderzoeken, of ze niet per ongeluk op andere plekken niks heeft verstopt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47090096
Lijkt me logisch dat ze 't gewoon vergeten is, als ze de rest gewoon heeft afgerekend...
pi_47090151
Hoe lang gaat het duren tot dat:

Privé/Weekend/Party/Story hier een slaatje uitslaan, en voor de publiciteit haar een gratis abonnement cadeau doen?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:55:43 #11
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_47090255
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang gaat het duren tot dat:

Privé/Weekend/Party/Story hier een slaatje uitslaan, en voor de publiciteit haar een gratis abonnement cadeau doen?
"Yolanthe Cabau van Kasbergen in de zware criminaliteit! Carriere nu al voorbij?"

vrijdag 9 maart 2007 @ 16:26:08 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47096237
Kinderachtig om iemand daarvoor mee te nemen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_47097101
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
Inderdaad zeg

Echt kansloos als je echt iets mee wilt nemen dan laat je het neem ik aan niet in het zicht slingeren
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:54:01 #14
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_47097416
hadden BN ers geen hekel aan roddelbladen?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_47100251
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:54 schreef Asics het volgende:
hadden BN ers geen hekel aan roddelbladen?
zonder roddelbladen geen BNers, dus...
pi_47100714
Eerst Jan Smit en nu dit weer... Waar gaat dit heen met haar?
pi_47100743
"We mogen Yolanthe fouilleren!! Snel!! Kom!!"
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_47100930
Hoorde het net bij Boulevard, inderdaad BN-ertje pesten! Moest ze 3 uur de politiecel in en dr beha uitdoen... heel apart..
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:44:54 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47100972
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47100989
Wat sneu voor d'r.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:51:48 #21
88233 Steve
Still the best.
pi_47101236
Terecht natuurlijk. Alsof ze voor haar een uitzondering moeten gaan maken. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_47101581
Jan Smits nieuwe vriendin is crimineel!

Toch leuk dat het redelijk serieus werd genomen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:03:29 #23
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47101657
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Terecht natuurlijk. Alsof ze voor haar een uitzondering moeten gaan maken. .
Lul niet, als zij een blaadje van minder dan 2 euro per ongeluk meeneemt, direct aanbiedt het gewoon te betalen gaat geen enkel redelijk mens daar de politie bijhalen, dan los je dat gewoon in onderling overleg op. Gewoon belachelijk.
pi_47101731
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef BVO het volgende:

[..]

Lul niet, als zij een blaadje van minder dan 2 euro per ongeluk meeneemt, direct aanbiedt het gewoon te betalen gaat geen enkel redelijk mens daar de politie bijhalen, dan los je dat gewoon in onderling overleg op. Gewoon belachelijk.
Beeev is verliehiiiiiiiefd

pi_47101862
quote:

[..]

het is inderdaad ronduit belachelijk.
pi_47102221
Goeie vriend Mark van Eeuwen... zeker omdat hij zo'n interessant karakter heeft en veel hersencellen... .
pi_47102238
quote:

[..]

Inderdaad... als je echt gaat jatten doen je dat natuurlijk onder je jas ofzo... niet zo opzichtig .
pi_47102900
Kan gebeuren.. zo heb ik eens handschoenen in mijn zak gestoken omdat ik een flinke stapel kleding op mijn arm had

Alarm is niet afgegaan, kwam erachter toen ik thuis iets uit mijn jaszak moest hebben

Lijkt me wel erg genant als ze je 'betrappen' op het naar buiten lopen met iets dat je niet betaald hebt
pi_47103145
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
Kinderachtig om iemand daarvoor mee te nemen .
Precies.
That's all folks!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:30:50 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_47109428
ze is gewoon opgepakt omdat zo'n vreselijke nsb beveiliger dacht eindelijk eens iets te doen te hebben. hij staat daar al de hele week en heeft nog niemand te pakken kunnen krijgen. nu ziet hij toevallig Yolanthe met een tijdschrift onder haar arm staan terwijl ze de rest staat af te rekenen en vergeet dat. tjah, en dan moet gefrustreerde meneer, die niet geleerd heeft op school (anders neem je zo'n 'baan' niet), even zijn macht laten blijken die hij thuis ook niet kan tonen.
het is jammer dat zoiets gebeurd. eigenlijk om misselijk van te worden. ze zal wel goed betaald worden bij haar werk, waarom zou ze dan voor nog niet eens 2 fucking euro een tijdschrift willen stelen. als je dat al wil doen stop je hem onder je trui of in je broek. doe je dat toch niet zo opzichtig onder je arm. flikker toch op.
gefrustreerde, levenloze, verveelde, iq-loze beveiligingsmedewerkers

MAAAR was ik agent geweest had ik haar toch graaaaaag even gechecked of zij niet nog meer bij zich had
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:38:23 #31
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47109760
Daar spreekt heel wat frustratie uit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 10 maart 2007 @ 03:40:52 #32
167723 sanni
Acima de seu
pi_47116976
Was zij niet die meid die een tijd geleden op tv bij dat programma GOTCHA liet zien
geen enkel respect te hebben voor wetsdienaars door een grote bek te geven en
handtastelijk te worden? Ja,dus Ze wordt dus nu denk ik daarvoor gepakt en
ff uitvergroot zo van: " zo meisie, dus jij denkt stoer te zijn? Kijken of je dat nu ook
in het echt durft als zogenaamde BN'er "
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:06:27 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_47132632
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:38 schreef static het volgende:
Daar spreekt heel wat frustratie uit.
die van mij? ik kom dat soort gaaies de hele dag tegen op mn werk op schiphol. werkelijk, die mensen worden aangenomen op een aantal punten:
quote:
kan je je de hele dag vervelen?
zoek je overal wat achter?
heb je werkelijk niets anders te doen?
ben je achterdochtig?
denk je standaard dat iedereen je voor de gek houdt?
heb je een lbo diploma?
kan je niets anders?
wil je niets anders?
denk je dat iedereen een geboren crimineel is?
denk je dat iedereen is onder zijn jas verstopt heeft?
of in zijn schoenen?
andere duistere plaatsen dan?
wordt je thuis kort gehouden door je vrouw en heeft zij de broek aan thuis?
wil je daardoor voelen wat macht is?
en ben je totaal paranoide?

kom dan werken in de beveiliging!!!
zo en nou genoeg gezeken op die knakkers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 11 maart 2007 @ 17:55:42 #34
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47161436
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 03:40 schreef sanni het volgende:
Was zij niet die meid die een tijd geleden op tv bij dat programma GOTCHA liet zien
geen enkel respect te hebben voor wetsdienaars door een grote bek te geven en
handtastelijk te worden?
Ik vroeg me ook al af of ze reageerde zoals toen .
pi_47162907
quote:

[..]

amen, en ze heeft de rest van de boodschappen wel gewoon afgerekend, dan kan zo'n blaadje er ook wel bij. bespottelijke actie van de politie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47168730
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

amen, en ze heeft de rest van de boodschappen wel gewoon afgerekend, dan kan zo'n blaadje er ook wel bij. bespottelijke actie van de politie
Zou me niks verbazen als ze gewoon 'n grote bek heeft opgezet en dat er mee te maken heeft, zag haar al 's eerder bij zo'n verborgen camerageintje, is 'n redelijk ordinair meisje.
pi_47176297
Ik mag haar niet. Bij Gotcha was ze echt onbeschoft...grote bek. Dat ze is opgepakt vind ik wel onterecht. Als de winkelbediende het blad ziet dan zeg je dat toch..lijkt mij?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47193614
quote:
Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mag haar niet. Bij Gotcha was ze echt onbeschoft...grote bek. Dat ze is opgepakt vind ik wel onterecht. Als de winkelbediende het blad ziet dan zeg je dat toch..lijkt mij?
Die heb ik gemist, is dat nog ergens op internet te zien?
pi_47194093
Flauw hoor, om iemand op te pakken omdat ze iets vergeten is af te rekenen. Als het nou iets van de juwelier was, oke, maar gewoon een blaadje
pi_47197056
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als ze gewoon 'n grote bek heeft opgezet en dat er mee te maken heeft, zag haar al 's eerder bij zo'n verborgen camerageintje, is 'n redelijk ordinair meisje.
Daar zat ik ook al aan terug te denken, en het schijnt idd zo gegaan te zijn (iemand -van de politie?- had erop gereageerd bij Life en Cooking gister). Nog steeds niet echt nodig om haar dan vast te houden maar volgens mij is het best een asociaal wijf wat zich nu overal poeslief en onschuldig voordoet
  maandag 12 maart 2007 @ 18:46:33 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47199915
quote:
Aktueel betaalt boete voor Yolanthe.

De redactie van het tijdschrift Aktueel Sportief is in de bres gesprongen voor Yolanthe Cabau van Kasbergen. De redactie betaalt de boete van 130 euro die de 21-jarige actrice vorige week kreeg nadat ze in een Amsterdamse supermarkt een Aktueel meenam zonder te betalen.
Na het incident donderdag werd de soapster uit ONM aangehouden en zat ze enkele uren vast op een politiebureau. Haar management spreekt van een ongelukkig misverstand. Yolanthe zou zo diep in gesprek zijn geweest met haar goede vriend Mark van Eeuwen, bekend uit Goede Tijden, Slechte Tijden, dat ze bij de kassa wel haar boodschappen op de band legde, maar niet het blaadje. Met het tijdschrift nog onder haar arm werd ze bij de uitgang door een beveiligingbeambte aangehouden.

De redactie laat weten ervan overtuigd te zijn dat Yolanthe het tijdschrift niet bewust heeft gestolen. "Wij geloven dat het allemaal geheel per ongeluk is gegaan." Daarom wil het magazine de boete voor haar betalen. Wel wordt benadrukt dat het om een eenmalig gebaar gaat en dat de redactie diefstal van het tijdschrift niet wil stimuleren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_47218554
Ze ziet er lekker uit maar volgens mij is het een verschrikkelijk irritant kapsoneswijf met een hele grote bek.
Daar moet dus ook gewoon een pik in.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_47219402
Ze heeft een attitude van hier tot Tokyo. Laatst werd ze ergens de opvolgster van Katja genoemd, maar Katja heeft een bepaalde charme waardoor ze overal mee wegkomt en Yolanthe heeft dat niet. Ze krijgt ook meer aandacht in de bladen dan ze eigenlijk verdient want echt populair is ze niet...zeker gezien haar gedrag in Gotcha, wat tenenkrommend was..een goed voorbeeld voor de jeugd..NOT
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:55:23 #44
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47221360
Yolanthe komt bij mij overal mee weg hoor.
pi_47223847
Bij Life and Cooking zei iemand dat het niet alleen om de diefstal weg, maar ook omdat ze nogal brutaal/onbeschoft was geweest in de betreffende winkel toen ze erop werd aangesproken.
pi_47233318
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:10 schreef navigator het volgende:
Ze ziet er lekker uit maar volgens mij is het een verschrikkelijk irritant kapsoneswijf met een hele grote bek.
Daar moet dus ook gewoon een kogel in.
Fixed.
pi_47233408
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:07 schreef Koningin het volgende:
Bij Life and Cooking zei iemand dat het niet alleen om de diefstal weg, maar ook omdat ze nogal brutaal/onbeschoft was geweest in de betreffende winkel toen ze erop werd aangesproken.
Dat verandert de zaak.
pi_47233519
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Dat verandert de zaak.
Tis natuurlijk ook nogal vreemd dat iemand een boete krijgt van 130,- als je met een tijdschrift onder je arm de supermarkt uitloopt Tis niet dat je de spullen goed verstopt hebt en echt mee wilde nemen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47241533
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:49 schreef Disorder het volgende:

[..]

Fixed.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:19:00 #50
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_47249065
yolanthe moet haar mond gewoon ergens anders voor gebruiken (a)
The more debt, the better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')