Een roddelblad ookquote:Actrice Yolanthe opgepakt
Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft donderdagavond een aantal uren vastgezeten op een Amsterdams politiebureau. Ze werd beticht van diefstal van een roddelblad, maar volgens de actrice uit het BNN-programma ONM berustte het hele verhaal op een misverstand. Ze zou simpelweg vergeten zijn het tijdschrift af te rekenen, meldde haar management vrijdag.
Volgens een woordvoerster deed Cabau van Kasbergen boodschappen in de supermarkt met ,,haar goede vriend'' Mark van Eeuwen (Goede Tijden, Slechte Tijden). Al babbelend kwamen ze aan bij de kassa en rekenden af. De actrice zou zijn vergeten dat ze nog een blad onder haar arm had
Bron.
Inderdaad. Dat ze niet stonden te flitsenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
tsjezus, wordt je daar tegenwoordig voor opgepakt? de politie was zeker bang dat ze anders achter gevaarlijke criminelen aan moesten
"Yolanthe Cabau van Kasbergen in de zware criminaliteit! Carriere nu al voorbij?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Urquhart het volgende:
Hoe lang gaat het duren tot dat:
Privé/Weekend/Party/Story hier een slaatje uitslaan, en voor de publiciteit haar een gratis abonnement cadeau doen?
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
tsjezus, wordt je daar tegenwoordig voor opgepakt? de politie was zeker bang dat ze anders achter gevaarlijke criminelen aan moesten
zonder roddelbladen geen BNers, dus...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:54 schreef Asics het volgende:
hadden BN ers geen hekel aan roddelbladen?
Lul niet, als zij een blaadje van minder dan 2 euro per ongeluk meeneemt, direct aanbiedt het gewoon te betalen gaat geen enkel redelijk mens daar de politie bijhalen, dan los je dat gewoon in onderling overleg op. Gewoon belachelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Terecht natuurlijk. Alsof ze voor haar een uitzondering moeten gaan maken..
Beeev is verliehiiiiiiiefdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul niet, als zij een blaadje van minder dan 2 euro per ongeluk meeneemt, direct aanbiedt het gewoon te betalen gaat geen enkel redelijk mens daar de politie bijhalen, dan los je dat gewoon in onderling overleg op. Gewoon belachelijk.
het is inderdaad ronduit belachelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul niet, als zij een blaadje van minder dan 2 euro per ongeluk meeneemt, direct aanbiedt het gewoon te betalen gaat geen enkel redelijk mens daar de politie bijhalen, dan los je dat gewoon in onderling overleg op. Gewoon belachelijk.
Inderdaad... als je echt gaat jatten doen je dat natuurlijk onder je jas ofzo... niet zo opzichtigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
Kinderachtig om iemand daarvoor mee te nemen.
die van mij? ik kom dat soort gaaies de hele dag tegen op mn werk op schiphol. werkelijk, die mensen worden aangenomen op een aantal punten:quote:
zo en nou genoeg gezeken op die knakkers.quote:kan je je de hele dag vervelen?
zoek je overal wat achter?
heb je werkelijk niets anders te doen?
ben je achterdochtig?
denk je standaard dat iedereen je voor de gek houdt?
heb je een lbo diploma?
kan je niets anders?
wil je niets anders?
denk je dat iedereen een geboren crimineel is?
denk je dat iedereen is onder zijn jas verstopt heeft?
of in zijn schoenen?
andere duistere plaatsen dan?
wordt je thuis kort gehouden door je vrouw en heeft zij de broek aan thuis?
wil je daardoor voelen wat macht is?
en ben je totaal paranoide?
kom dan werken in de beveiliging!!!
Ik vroeg me ook al af of ze reageerde zoals toenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:40 schreef sanni het volgende:
Was zij niet die meid die een tijd geleden op tv bij dat programma GOTCHA liet zien
geen enkel respect te hebben voor wetsdienaars door een grote bek te geven en
handtastelijk te worden?
amen, en ze heeft de rest van de boodschappen wel gewoon afgerekend, dan kan zo'n blaadje er ook wel bij. bespottelijke actie van de politiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze gewoon 'n grote bek heeft opgezet en dat er mee te maken heeft, zag haar al 's eerder bij zo'n verborgen camerageintje, is 'n redelijk ordinair meisje.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
amen, en ze heeft de rest van de boodschappen wel gewoon afgerekend, dan kan zo'n blaadje er ook wel bij. bespottelijke actie van de politie
Die heb ik gemist, is dat nog ergens op internet te zien?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mag haar niet. Bij Gotcha was ze echt onbeschoft...grote bek. Dat ze is opgepakt vind ik wel onterecht. Als de winkelbediende het blad ziet dan zeg je dat toch..lijkt mij?
Daar zat ik ook al aan terug te denken, en het schijnt idd zo gegaan te zijn (iemand -van de politie?- had erop gereageerd bij Life en Cooking gister). Nog steeds niet echt nodig om haar dan vast te houden maar volgens mij is het best een asociaal wijf wat zich nu overal poeslief en onschuldig voordoetquote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze gewoon 'n grote bek heeft opgezet en dat er mee te maken heeft, zag haar al 's eerder bij zo'n verborgen camerageintje, is 'n redelijk ordinair meisje.
quote:Aktueel betaalt boete voor Yolanthe.
De redactie van het tijdschrift Aktueel Sportief is in de bres gesprongen voor Yolanthe Cabau van Kasbergen. De redactie betaalt de boete van 130 euro die de 21-jarige actrice vorige week kreeg nadat ze in een Amsterdamse supermarkt een Aktueel meenam zonder te betalen.
Na het incident donderdag werd de soapster uit ONM aangehouden en zat ze enkele uren vast op een politiebureau. Haar management spreekt van een ongelukkig misverstand. Yolanthe zou zo diep in gesprek zijn geweest met haar goede vriend Mark van Eeuwen, bekend uit Goede Tijden, Slechte Tijden, dat ze bij de kassa wel haar boodschappen op de band legde, maar niet het blaadje. Met het tijdschrift nog onder haar arm werd ze bij de uitgang door een beveiligingbeambte aangehouden.
De redactie laat weten ervan overtuigd te zijn dat Yolanthe het tijdschrift niet bewust heeft gestolen. "Wij geloven dat het allemaal geheel per ongeluk is gegaan." Daarom wil het magazine de boete voor haar betalen. Wel wordt benadrukt dat het om een eenmalig gebaar gaat en dat de redactie diefstal van het tijdschrift niet wil stimuleren.
Fixed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:10 schreef navigator het volgende:
Ze ziet er lekker uit maar volgens mij is het een verschrikkelijk irritant kapsoneswijf met een hele grote bek.
Daar moet dus ook gewoon een kogel in.
Dat verandert de zaak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:07 schreef Koningin het volgende:
Bij Life and Cooking zei iemand dat het niet alleen om de diefstal weg, maar ook omdat ze nogal brutaal/onbeschoft was geweest in de betreffende winkel toen ze erop werd aangesproken.
Tis natuurlijk ook nogal vreemd dat iemand een boete krijgt van 130,- als je met een tijdschrift onder je arm de supermarkt uitlooptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Dat verandert de zaak.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |