Omdat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:27 schreef Posdnous het volgende:
Wat een bijzonder vreemd topic...
Echt weer een resultaat van de typische autochonen-allochtonen twedeling in de maatschappij. Net alsof die twee groepen zo homogeen zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Omdat?
Sorry; even een poging doen om jouw loze opmerking wat cachet mee te geven.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:02 schreef LENUS het volgende:
Ja en Nee
Ja: alle rel-antillianen en kut-marokkanen kunnen we missen als kiespijn. Zij vormen een grote groep die voor veel problemen in Nederland zorgen.
Nee: er zijn gelukkig ook veel buitenlanders die zich positief profileren in Nederland en die zie ik niet graag vertrekken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:02 schreef LENUS het volgende:
Ja en Nee
Ja: alle rel-antillianen en kut-marokkanen kunnen we missen als kiespijn. Zij vormen een grote kleine groep die voor veel problemen in Nederland zorgen.
Nee: er zijn gelukkig ook veel buitenlanders die zich positief profileren in Nederland en die zie ik niet graag vertrekken.
Zijn achterban is blijkbaar nog steeds tevreden. Zijn aanhang is zelfs gestaag gegroeid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat hij iets aan het integratievraagstuk zou doen, of immigratie. Daar hebben zijn stemmers tenminste wat aan.
Nu zit hij al wekenlang te emmeren over de integriteit van tweede kamerleden, alsof die het grote probleem zijn in de probleemwijken. Het is a) ontieglijk dom, b) kiezersbedrog en c) ziekelijk naar aandacht vragen.
Ik had hem toch minimaal een beetje hoger ingeschat.
Volgens mij kun je de topic beter herleiden tot onopgeleide werkloze buitenlanders.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef sammienl het volgende:
De hetze die de laatste tijd wordt gevoerd tegen 'buitenlanders'is buiten proporties. Er is niks met gezonde rechtse geluiden binnen het politieke stelsel zolang men op een beschaafde wijze met elkaar omgaat maar helaas is er steeds minder sprake van. Stel je voor als Nederland vanaf morgen 2 miljoen allochtonen armer was, zou het dan beter aan toe gaan.
Ps mensen die gaan zeiken om een poll, ik weet niet hoe je een moet aanmaken![]()
Zijn achterban bestaat dan ook vooral uit mensen die niet echt door hebben wat er allemaal gebeurt in de politiek. Oneliners volstaan in zo'n geval wel om ze een aardige tijd tevreden te houden, dat dergelijke politiek een averechts effect heeft merken ze niet en kunnen ze desnoods op anderen afschuiven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef sammienl het volgende:
[..]
Zijn achterban is blijkbaar nog steeds tevreden. Zijn aanhang is zelfs gestaag gegroeid.
juist het gaat niet om alle buitenlanders.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:02 schreef Tim_G het volgende:
Dat is het hele probleem niet....het gaat niet om de buitenlanders in het algemeen. Het gaat om de buitenlanders die hier lopen te kloten. Denk wanneer we die kwijt zijn dat je daar 100% zeker weten beter mee af bent......
Het probleem zit 'm bij het inlevingsvermogen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:40 schreef MrVVD het volgende:
[..]
en er is een grote groep marokkanen die anti westerse maatschsappij zijn. die moeten er ook uit.
Heb je ook een bron voor dergelijke beweringen ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:40 schreef MrVVD het volgende:
[..]
grootste gedeelte van de gevangenen zijn marokkanen en atillianan.
Ja Ali B en Lange Frans zijn zoveel beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:49 schreef DrDentz het volgende:
Zonder buitenlanders konden we alleen maar naar Kane en Di-rect luisteren
ja zeker ga maar eens in de gevangenissen kijken, dus geen blad dat je kunt lezen of een boek of een fok forum. neen ga gewoon eens naar een gevangenis en kijk wat je daar zult treffen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:57 schreef gelly het volgende:
Heb je ook een bron voor dergelijke beweringen ?
Kerel, ik vraag om een bron.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:53 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ja zeker ga maar eens in de gevangenissen kijken
Oneensch, wat te denken van Hollandse toppers als Jannes, Frans Bauer, Marianne Weber, Thomas Berge en Jan Smit. Genoeg Hollands gloriequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:49 schreef DrDentz het volgende:
Zonder buitenlanders konden we alleen maar naar Kane en Di-rect luisteren
Tsja, uiteindelijk is het allemaal de schuld van links.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat hij iets aan het integratievraagstuk zou doen, of immigratie. Daar hebben zijn stemmers tenminste wat aan.
Nu zit hij al wekenlang te emmeren over de integriteit van tweede kamerleden, alsof die het grote probleem zijn in de probleemwijken. Het is a) ontieglijk dom, b) kiezersbedrog en c) ziekelijk naar aandacht vragen.
Ik had hem toch minimaal een beetje hoger ingeschat.
Dat jij zulke dingen niet kunt weten vanuit je hutje in Drente geeft je nog geen recht om voor elk algemeen bekend feitje een bron te vragen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je ook een bron voor dergelijke beweringen ?
Brrr. Zonder buitenlanders zuigt de wereld. De enige films die we kunnen kijken zijn Sl8N8 en Doodeindquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oneensch, wat te denken van Hollandse toppers als Jannes, Frans Bauer, Marianne Weber, Thomas Berge en Jan Smit. Genoeg Hollands glorie
ja, meer ruimte, lagere huizenprijzen, minder criminaliteit, minder terroristische dreiging en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.quote:Stel je voor als Nederland vanaf morgen 2 miljoen allochtonen armer was, zou het dan beter aan toe gaan.
Orientaalpolitiek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk is het allemaal de schuld van links.
En de economie compleet naar de tering.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:23 schreef Corelli het volgende:
[..]
ja, meer ruimte, lagere huizenprijzen, minder criminaliteit, minder terroristische dreiging en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Omdat we de onderklasse uitgezet hebben? Het is maar hoeveel belang je aan schoonmakers en zo hecht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
En de economie compleet naar de tering.
idem voor de monarchiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
En de economie compleet naar de tering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |