wat heeft de kleur met de snelheid te maken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:20 schreef Blapiet het volgende:
Ik heb zo;n auto gehad, wereldbak![]()
Echt een perfecte beginnerskar, en de zwarte zijn sowieso het snelst
Optisch bedrogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
wat heeft de kleur met de snelheid te maken?
Zwarte pigmenten hè,... de metaaldeeltjes in de zwarte lak die Suzuki in deze jaren gebruikte bevat minder zware metalen delen dan de andere kleuren lakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
wat heeft de kleur met de snelheid te maken?
Heb je serieus interesse? Ik kan namelijk niet makkelijk ff foto's maken (auto staat hier niet voor de deur).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:03 schreef Opgeduveld het volgende:
kan je misschien wat foto's maken van de binnekant van de auto?
[TK] Suzuki swift 1.3 GSquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef Metro2005 het volgende:
voor 350 euro wil ik hem ook wel overnemen... hoef hem niet eens te zien, heb hem namelijk samen met je broertje bekeken bij aanschaf
En waarom bieden we nu dan geen 1750,- euroquote:@ herr.flick , bieden staat vrij natuurlijk maar dan wel met normale bedragen. Swifts zijn 2e hands best aan de prijs, en voor een auto waar net de 2 duurste reparaties al aan gedaan zijn mag best wat meer voor betaald worden imho.
Voor ¤500 mag je hem morgen meenemen (namens marz).quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef Metro2005 het volgende:
voor 350 euro wil ik hem ook wel overnemen... hoef hem niet eens te zien, heb hem namelijk samen met je broertje bekeken bij aanschaf
Zoals ik al zei, ik was erbij toen deze gekocht was. Hier zit geen nwe apk op, plaatwerk is niet zo denderend en gewoon de algehele staat vd auto is een heel stuk minder en de kmstand is hoger.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[TK] Suzuki swift 1.3 GS
[..]
En waarom bieden we nu dan geen 1750,- euro
Deze is het toch zeker waard, is immers een jaar jonger...
![]()
maak er 400 van en we hebben een dealquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Alternate het volgende:
[..]
Voor ¤500 mag je hem morgen meenemen (namens marz).
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:05 schreef Alternate het volgende:
450
Zaterdag dan, morgen moet ik werken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef Alternate het volgende:
Ok! Wanneer kun je hem halen? Morgen kan de hele dag, eventueel van het weekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |