kan wel even een foto maken straks maar tis gewoon een normaal stuur maar dan houtquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:34 schreef RacerDKB het volgende:
TvP voor me broer. Heb je misschien een foto van dat stuur?
schiedam jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:23 schreef MewBie het volgende:
En waar staat ie? Schiedam?
lees de OP nou nog eens goedquote:
nee ik kocht hem zonder logo's dus heb de originele niet.quote:Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef Ewaldus het volgende:
Vet sjieke tribal.. heb je originele Suzuki plaatje daar nog voor?
En nu kost hij 750 euro, je hebt er dus voor 300 euro in moeten investeren.quote:Op zondag 15 april 2007 01:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hey die komt bekend voor: [TK] Suzuki Swift GS 1.3
Na 3 weken alweer verkopen?
Miskoop heh?![]()
Wat er mis mee was? kapot wiellager, remmen tot op de draad versleten, defecte claxon, een hoop kleine dingetjes en slecht plaatwerk.quote:Op zondag 15 april 2007 14:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En nu kost hij 750 euro, je hebt er dus voor 300 euro in moeten investeren.
Wat was er mis mee en wat is de reden dat je hem zo snel al weg wil hebben?
in een GTI uitvoering? ga je denk ik niets nieuwers vinden. maar goedquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat er mis mee was? kapot wiellager, remmen tot op de draad versleten en slecht plaatwerk.
Dat is allemaal vervangen en hij rijdt nu gewoon prima, wil alleen graag wat nieuwers.
1300cc, 8 klepjes (2 per cilinder), 4 cilinder dus en 68 pk (maar geloof me, op 750kg komt het best vooruitquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef descendent1 het volgende:
Wat voor motor zit er in? (cc inhoud, kleppen per cilinder etc. Als ik binnenkort word aangenomen heb ik misschien wel interesse..
hij verbruikt alleen benzine en de mate waarin staat 1 post boven jequote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wat verbruikt ie en ik welke mate?
Voor de prijs wat jij er voor betaald heb ben ik wel geinteresseerd. Zie maar hoe het loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |