GS weegt 750kg en een GTI 810kgquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef SpookY22 het volgende:
sorry my bad, istie dan nog lichter???
distributieriem is vervangen door een garage, heb geen bon ervan maar wel een kmstand wanneer deze vervangen en telefoonnr vd garage waar het is gedaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef pjay het volgende:
Heb je de distrubutie riem, laten vervangen door een garage? en zo ja, heb je hier een factuur van?
En hoe is de conditie van de schokbrekers die er onder zitten? Ik heb namelijk te vaak een kat in de zak gekocht.
500,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
trapje en bieden mag ook natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
reden van verkoop is mijn andere auto die te koop staat en niet echt wil verkopen (understatement)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:43 schreef LaZZ het volgende:
Je hebt 'm net 2 weken, wat is de reden van verkoop?
Reparaties geven 0,0 meerwaarde aan een auto.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
reden van verkoop is mijn andere auto die te koop staat en niet echt wil verkopen (understatement)
en 2 auto's voor de deur is me net ff te gek qua maandlasten.
bovendien vind ik de xantia eigenljik lekkerder rijden
@ herr.flick , bieden staat vrij natuurlijk maar dan wel met normale bedragen. Swifts zijn 2e hands best aan de prijs, en voor een auto waar net de 2 duurste reparaties al aan gedaan zijn mag best wat meer voor betaald worden imho.
tuurlijk joh, jij vindt voor 500 euro vast wel een swift gs met nwe apk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Reparaties geven 0,0 meerwaarde aan een auto.
De dagwaarde van een auto is geschat in goede toestand, en niet andersom, een auto met een nieuwe koppeling is dus niet dagwaarde+reparatie, maar ook gewoon dagwaarde.
Onderhoud is nu eenmaal een kostenplaatje, deze word gedragen door de eigenaar. Een verzekeraar betaald ook alleen maar de dagwaarde uit als ie total loss gereden word, en je zult er echt geen euro meer voor krijgen met nieuwe koppeling.
En eerlijk gezegd, ik zoek nog een goedkoop autootje voor een kennis van me, en ja, ook hier wil ik iets aan overhouden.
kijk maar eens naar de marktplaatsprijzen, dan is dit bod helemaal nog niet zo fout.
En die APK rechtvaardigt dan een waarde van meer dan 1000,- euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
tuurlijk joh, jij vindt voor 500 euro vast wel een swift gs met nwe apk.
leuk linkje naar een al verkochte 5 deurs swift GLX (die in de regel al véél minder waard zijn dna 3 deurs versies)quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
En die APK rechtvaardigt dan een waarde van meer dan 1000,- euro
http://www.marktplaats.nl(...)WW%26df%3D1%26fta%3D
Check zelf marktplaats maar, je zult zien dat er legio staan (al vanaf 300,- euro)
Maar ik kom hier niet je advertentie afkraken, als je serieus verder wilt met dit bod, dan hoor ik het wel, anders succes met je verkoop...
Ik wens je veel succes met het vinden van een 1700 euro koper, zelf schat ik mijn kansen aanzienlijk hoger in dan die van jou...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
leuk linkje naar een al verkochte 5 deurs swift GLX (die in de regel al véél minder waard zijn dna 3 deurs versies)
Swifts op marktplaats onder de 1000 euro hebben óf geen apk, óf een flinke schade óf met een aankomende reparatie óf is ouder en met een veel hogere kmstand. of een combinatie van deze dingen.
maar ik wens je veel succes om voor 500 euro een swift te vinden.
Geloof me, ik heb genoeg swifts gezien en bereden en zonder uitzondering zijn het onder de 1000 euro allemaal wrakken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met het vinden van een 1700 euro koper, zelf schat ik mijn kansen aanzienlijk hoger in dan die van jou...
Succes!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |