Eh neen, dat was de enige in NL aldus het textje, ik ga er ook niet vanuit dat zo'n ding nu al binnen m'n budget valt, al helemaal niet als hij ook nog eens van buiten NL zou moeten komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus elke auto waar men een klapper mee maakt valt voor jou af?
Hij is er ook met voorruitquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zonder voorruit, is niet echt supersnel en licht, heb er weinig mee
[..]
Het is deze geworden, ga 'm volgende week ophalenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef Mex_ het volgende:
Het gaat hoogst waarschijnlijk deze worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'99, 72k gereden, door Van der Kooi onderhouden
![]()
Kun je op autotrader zien, daar staat hij nog opquote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef SRS-Engineering het volgende:
Mag ik vragen wat de prijs was ?![]()
minus 2000¤quote:Op maandag 19 maart 2007 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je op autotrader zien, daar staat hij nog op25000
Is het wel elke euro waard![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:59 schreef MikeyMan het volgende:
die k&n ging er juist af volgens mij...?
Nee, dat is het eerste wat ik ga doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:40 schreef PeuRac het volgende:
Is dat het enige dat je gaat doen? K bedoel, aan je MX-5 had je veel meer gedaan
Alleen een chipje doet niet veel, chipje in combi met uitlaat, inlaat en andere nokkenasjes doet 160pk ongeveer.quote:
Snap ik (wat klinkt dat trouwens weinig ... maar in combinatie met het lage gewicht ... ik weet het : feestje).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Alleen een chipje doet niet veel, chipje in combi met uitlaat, inlaat en andere nokkenasjes doet 160pk ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |