Lijkt me niet dat iemand hier in de betonnen bak wil gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij gaan ook de stad in. 2 kaartjes heb ik al vergeven, maar nog 2 over. Ik kan ze evt bij de ArenA afgeven IF needed en mits 30 min voor de wedstrijd.
Tussen de opa's en schreeuwende kids van 5quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand hier in de betonnen bak wil gaan kijken![]()
Wat zijn dit voor trieste grappen?quote:10/3/2007 - Trainingen Ajax rest van de maand in ArenA
(Gepost door P.)
BRON: AFCA supportersclub
Het is inmiddels oud nieuws, maar het blijft het vermelden waard. Er is door de technische staf besloten dat de trainingen in de maand maart allemaal in de ArenA plaats zullen vinden.
Ajax Netwerk
Op de sites van de AFCA supportersclub en Vak 410 wordt afstand genomen van deze beslissing. Kritiekpunten zijn dat de beslissing zonder nadere motivering naar buiten is gebracht en dat deze beslissing verhouding tussen club (met name technische staf en spelers) en supporters niet echt ten goede komt. De AFCA supportersclub heeft verbeteringen in die verhouding tot een van de speerpunten van hun beleid gemaakt en is op zijn zachtst gezegd niet blij met dit supportersonvriendelijke besluit.
Wat ongelofelijk triest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor trieste grappen?
Volgens mij toch ook?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Stadion is toch gewoon toegankelijk?
Lijkt me ook jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Stadion is toch gewoon toegankelijk?
Nou wat is het probleem dan. Of je nu langs het traningsveld staat of op de 1e ring kan zitten kijken, hoe vaak gaan mensen ook bij een training kijkenquote:
Ach, voor jou kan er vast wel wat geregeld wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:57 schreef denthemen het volgende:
je moet gewoon een praatje kunnen maken met de spelers, spelers hebben er ook nooit moeite mee, wij zorgen ten slotte voor hun geld!!
Inderdaad het gros van de mensen hier is uberhaupt nog nooit bij een training geweest...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem dan. Of je nu langs het traningsveld staat of op de 1e ring kan zitten kijken, hoe vaak gaan mensen ook bij een training kijken? Gelijk dat gezeur bestuur dit bestuur dat.
Het moedigt zo ook niet aan hé...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad het gros van de mensen hier is uberhaupt nog nooit bij een training geweest...
Waar is dat anti Jaakke geroep trouwens gebleven sinds pakweg mei vorig jaar?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Messenga het volgende:
Ban Jaakke.
Als ik met Ed wil afspreken doe ik dat hoe dan ook niet daarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, voor jou kan er vast wel wat geregeld worden. Als ten Cate het zo wil en de spelers zich er misschien beter bij voelen vind ik het best. Die een keer per maand dat ik de training zie, ach.
Als het maar geen koude kermis wordt daar in Tukkerland.quote:Op zondag 11 maart 2007 09:23 schreef Silenus het volgende:
Op naar Enschede, JODUHHH!!
Zal wel aan mij liggen, maar ik wil oefenpotjes ook altijd winnen..quote:Op zondag 11 maart 2007 11:31 schreef devv05 het volgende:
Ik verwacht er niks van en het interesseert me eerlijk gezegd ook niksHet is gewoon een oefenpotje want het gaat toch nergens meer om.
nou ik sta vanmiddag me auto te wassenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:14 schreef Urquhart het volgende:
Voor vandaag eens geen verwachtingen, kijken of het helpt
tuurlijk gaat het wel ergens om...ok dit seizoen is verloren (beker boeien) maar het is essentieel nu verder te bouwen aan een beter ingespeeld team om de playoffs te winnen en nu hebben we daar ook uitgebreid de mogelijkheid toe met wedstrijden 'die er niet meer toe doen'.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:31 schreef devv05 het volgende:
Ik verwacht er niks van en het interesseert me eerlijk gezegd ook niksHet is gewoon een oefenpotje want het gaat toch nergens meer om.
Boer Piet met zn FC Twente bril doet verslag?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:40 schreef Houniet het volgende:
ohja, voor de liefhebbers die het niet kunnen zien
http://www.twentefm.nl/index.php
ja, nou ja, logisch hequote:Op zondag 11 maart 2007 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boer Piet met zn FC Twente bril doet verslag?
Mja, maar de wedstrijd zelf gaat nergens meer omquote:Op zondag 11 maart 2007 11:40 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
tuurlijk gaat het wel ergens om...ok dit seizoen is verloren (beker boeien) maar het is essentieel nu verder te bouwen aan een beter ingespeeld team om de playoffs te winnen en nu hebben we daar ook uitgebreid de mogelijkheid toe met wedstrijden 'die er niet meer toe doen'.
Mooi doel is er eind augustus te staan met een goed ingespeeld team en een vers seizoen voor de boeg en in een CL poule, toch?
quote:MANCHESTER UNITED are stepping up their interest in £15million Dutch hit-man Jan Huntelaar - one of TWO strikers Sir Alex Ferguson is hoping to sign this summer.
United scouts have been spotted watching highly-rated Ajax star Huntelaar - and Reading's Leroy Lita - in recent weeks as Ferguson closes in on the front-man he wants for next season.
The 23-year-old international, dubbed the new Ruud van Nistelrooy, joined Ajax from SC Heerenveen for £6.8m a year ago having cost just £70,000 when released by PSV Eindhoven in 2004.
Huntelaar scored an amazing 24 goals in 25 games for Ajax last season and he's banging in the goals again this campaign.
Having axed former United star van Nistelrooy from the Holland national side after last summer's World Cup, coach Marco van Basten decided to use Huntelaar as his starting striker in the friendly against the Republic of Ireland last August - and the youngster repaid him with two goals in a 4-0 win.
Ferguson is committed to bringing in at least one striker - and probably two. With Henrik Larsson's short-term contract at an end the United boss has only Wayne Rooney and injured Louis Saha as his main strikers. (Bron: Sunday People)
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Even reël gezien als dit waar is en een ManU bied echt 22 miljoen laten ze KJH gaan.
Ojaquote:Huntelaar scored an amazing 24 goals in 25 games for Ajax last season and he's banging in the goals again this campaign.
live kijken via Planet?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar de wedstrijd zelf gaat nergens meer omMaar ga wel kijken straks hoor, maar eerst AZ - fnooit
Ik denk eigenlijk dat dit de ideale move voor Huntelaar persoonlijk zou zijn. Hij past uitstekend in het systeem van ManU of Arsenal, zeker als ze Ronaldo niet verkopen aan het einde van het seizoen aan Real. Moet ie alleen fysiek nog wat sterker wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Even reël gezien als dit waar is en een ManU bied echt 22 miljoen laten ze KJH gaan.
Gewoon onze eigen scouting opdoeken en een paar detectives inhuren om die van PSV te schaduwenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Fuck het geld, ik kom voor het voetbal. Met die kut scouting van ons is het toch weggegooid geld.
Jong AJAX speelt nu niet meer vanwege te weinig spelers?quote:Ajax niet verder met aantal talenten waaronder Timisela en Boerrigter
Een groot aantal talenten heeft te horen gekregen dat zij Ajax moeten verlaten. Het betreft Michael Timisela, Chakib Tayeb, Dustin Huisman, Dionitio Liesdek en Cees Keizer van Jong Ajax. Ook het contract van de huurlingen Tom Kalkhuis (FC Omniworld) en Derk Boerrigter (HFC Haarlem) wordt niet verlengd.
Vooral het vertek van Timisela en Boerrigter is opmerkelijk. Timisela speelde vorig seizoen nog enkele malen, met veel succes ook nog, in het eerste elftal. Zo scoorde hij bijvoorbeeld in zijn debuutwedstrijd uit tegen Heracles een belangrijke treffer (zie eerder bericht). Boerrigter werd weggeplukt uit de jeugd van Twente en staat (of inmiddels stond) bekend als een van de grootste talenten van Nederland. Hij stond ook in de belangstelling van psv maar koos voor Ajax omdat daar met buitenspelers gespeeld wordt (zie eerder bericht). Nu mag hij vertrekken.
Tevens is bekend geworden dat de A-junioren Melvin de Groot en Yassine Benmoussa volgend seizoen het Ajax-shirt niet meer zullen dragen. De verwachting is ook dat Jeroen van Binsbergen, Marco Neuvel en Ivo de Heus moeten vertrekken. Daarentegen heeft Ajax Javier Martina een nieuw contract aangeboden. De clubleiding wil de aanvaller tot 2009 aan zich binden. De rechtsbuiten heeft vooralsnog niet getekend.
Jaja, om ze over 2 jaar weer terug te kopen van een Roda ofzo voor tig miljoenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jong AJAX speelt nu niet meer vanwege te weinig spelers?
Inderdaad.. Ze doen in één keer wel veel spelers weg die vorig jaar nog grote talenten waren. Nu gaan ze allemaal naar AZ.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, om ze over 2 jaar weer terug te kopen van een Roda ofzo voor tig miljoen.
Dan noem je toevallig de enige eredivisieclub op die geen ex-Ajacied of een door Ajax opgeleide speler heeft in de selectiequote:Op zondag 11 maart 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, op dat soort aankoopbeleid heeft Feyenoord patent!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Damn, daar heb je dan ook weer gelijk in!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord heeft het geld niet om ze terug te kopen
Vertonghen en Poepon wel. Schilder speelt al het hele seizoen vrij goed. Hij zou wel eens de opvolger van Sneijder kunnen worden als hij over 1,5 jaar weggaat ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben ook net een handjevol wedstrijden gespeeld.
Schilder is wel een goede linkshalf maar het is geen verbindingsman tussen aanval en middenveld.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vertonghen en Poepon wel. Schilder speelt al het hele seizoen vrij goed. Hij zou wel eens de opvolger van Sneijder kunnen worden als hij over 1,5 jaar weggaat ofzo.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Definitieve opstelling: Van der Wiel in de basis [wijzig]
De definitieve opstelling voor het duel tegen FC Twente: Stekelenburg, Ogararu, Van der Wiel, Grygera, Emanuelson, Heitinga, Gabri, Sneijder, Davids, Babel, Huntelaar.
4-4-2 lijkt het op met een talent in de basis, kan leuk worden!
Leuk, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Definitieve opstelling: Van der Wiel in de basis [wijzig]
De definitieve opstelling voor het duel tegen FC Twente: Stekelenburg, Ogararu, Van der Wiel, Grygera, Emanuelson, Heitinga, Gabri, Sneijder, Davids, Babel, Huntelaar.
4-4-2 lijkt het op met een talent in de basis, kan leuk worden!
Huntelaar is captainquote:Op zondag 11 maart 2007 14:23 schreef toma het volgende:
--------------- Stekelenburg ---------------
Ogararu -- vd Wiel --- Grygera -- Urby
------------------ Heitinga --------------
------------ Gabri ------ Davids -------
------------------- Sneijder ------------
---------- Babel ----------- Huntelaar ---
prima opstelling![]()
ik zou Sneijder in de 2e helft misschien wisselen voor Perez die heeft toch meer diepgang.
Ben benieuwd ofdat Davids aanvoerder is
maar jullie komen dan wel op de 3equote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef Black-Death het volgende:
AZ-Feyenoord 0-0, dus op naar de gedeeld tweede plaats
Stekelenburg was weer zo haperend bij die tegengoal..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want?
We speelde gewoon goed hoor, alleen Emanuelsson en Stkelenburg doen weer dom![]()
En zo is er elke week wel iemandquote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want?
We speelde gewoon goed hoor, alleen Emanuelsson en Stkelenburg doen weer dom![]()
We spelen gewoon goed, hoe kun je dat nou zeggen als je net 5 minuten speelt en met 0-1 achterstaatquote:Op zondag 11 maart 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Want?
Zitten teveel kakkerlakken en ander gespuis, ik volg het wel op TVquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef RayMania het volgende:
Twente - Ajax is hier te volgen hè: Live Eredivisieverslagen #93 .
Prima. Maar hier dus liever niet slowchatten, zonde van het topic.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zitten teveel kakkerlakken en ander gespuis, ik volg het wel op TV
Ja jottem met al dat trieste getrollquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef RayMania het volgende:
Twente - Ajax is hier te volgen hè: Live Eredivisieverslagen #93 .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |