En maar zeiken als de redactie iets voor Natasia of Brian doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
Zo erg vind ik dat niet. Ze proberen hem gewoon een beetje in te dammen. Hij kan zichzelf helemaal naar de klote drinken. Huub heeft gewoon een zwak voor verslavende producten.
Das homeopatisch hè, je kent dat wel: "natuurproduct"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als brian maar geen pilletjes krijgt he
Hij segt: "Hou houdt er van"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
ik ruik een script redactie, Huub verliefd op een hoer.
Nee idd die homeopathische coke is echt troepquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das homeopatisch hè, je kent dat wel: "natuurproduct"
En als het natuurlijk is schijnt het toch nix te doen.... coke, wiet....![]()
Trustequote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:20 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkertjes, moet mn krachten sparen voor zondag![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:20 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkertjes, moet mn krachten sparen voor zondag![]()
Uit de handel genomen zeker? Ik kon het pas al niet vinden op de Dokter Vogel afdelingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee idd die homeopathische coke is echt troep
Volgens mij is het andersomquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
Het is ook best een leuke meid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
Zeker weten, je hoeft je ook geen zorgen te maken dat ze ooit vreemd zal gaanquote:
Ik bedoel, homeopatische shit wordt belachelijk veel verdunt, zodat het totaal geen werking meer kan hebben, heeft niet zozeer met natuurproducten te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit de handel genomen zeker? Ik kon het pas al niet vinden op de Dokter Vogel afdeling![]()
Oh is dat het? Ik heb dus gewoon niet genoeg genomenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel, homeopatische shit wordt belachelijk veel verdunt, zodat het totaal geen werking meer kan hebben, heeft niet zozeer met natuurproducten te maken
Eric heeft ook wel een beetje extra aandacht verdiend. Hij had het er moeilijk mee. En ik denk dat Huub best durft te zeggen wanneer het genoeg is geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij heeft Huub nu wel een beetje spijt dat hij de reet van Eric gelikt heeft, die gozer weet niet wanneer hij Huub en de prostitue even alleen moet laten.
Misschien dat Eric zijn kans ziet Huub wat dichter te benaderen??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij heeft Huub nu wel een beetje spijt dat hij de reet van Eric gelikt heeft, die gozer weet niet wanneer hij Huub en de prostitue even alleen moet laten.
Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
Ze zij tikkertje aan het spelen
Ik heb nog nooit zo een naive hoer gezien
Ik vraag me af of dat zou meer over mij zegt, of over haar![]()
over jou zeg ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
Hoeveel hoeren ken je??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
ja ik denk ook dat ie hem heel dicht wilt benaderen. Wordt een hete nacht denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat Eric zijn kans ziet Huub wat dichter te benaderen??
Maakt niks meer uit, ze mogen ook niet meer cp's van elkaar stelenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:29 schreef neehe het volgende:
Liggen de contactpunten nog in de sauna ?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh is dat het? Ik heb dus gewoon niet genoeg genomen![]()
Wie het vindt mag het houden toch??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maakt niks meer uit, ze mogen ook niet meer cp's van elkaar stelen
Bedenk je dat Huub vandaag heeft gezegd geen schaamte te kennenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:30 schreef logout het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat ie hem heel dicht wilt benaderen. Wordt een hete nacht denk ik.
Mee eens, vinden en "stelen"!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie het vindt mag het houden toch??
Of woont er iemand in de sauna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |