Ik zou wel 100 euro er voor over hebben om daar even flink te feesten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:02 schreef avonne het volgende:
100 euro entree?
Dan komt er geen hond.
Hebben ze niets geleerd van HBB????
We hebben het wel over huub hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:02 schreef avonne het volgende:
100 euro entree?
Dan komt er geen hond.
Jaquote:Jij wil haar gewoon weg hebben
Voor dat feest??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:02 schreef avonne het volgende:
100 euro entree?
Dan komt er geen hond.
99Xquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:05 schreef APK het volgende:
Huub: "Ik seg ik hou der van"![]()
Gok hier hoe vaak hij het deze nacht nog gaat zeggen.
Wel incl. sex met Jaap he, vergeet dat nietquote:
Zeker weten dat er genoeg idioten zijn die dat op tafel leggen.quote:
Of je wil of niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel incl. sex met Jaap he, vergeet dat niet![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker weten dat er genoeg idioten zijn die dat op tafel leggen.![]()
onderhandeling:ik zou graag willen vrijen met Sylvia.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Hij mag trouwens dus niet meer dan 5 of 6 drankjes.
Is ze zo cheap?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
hoeveel consumptiebonnen heeft Gaby gekregen voor vanavond?
Je wil Jaap ruilen tegen Sylvia?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
onderhandeling:ik zou graag willen vrijen met Sylvia.
Ik vermaak mij wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Hij heeft een goede keuze gemaakt. De streamers zijn blij.
Zegt Huub.
Ligt er aan waar je op hoopt?quote:
Je hebt gelijk, laten we middelen, aDEL neuken dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wil Jaap ruilen tegen Sylvia?
Vind je dat zelf niet ook een beetje onrealistisch?![]()
Ik had al een vrijwaring van sex met Jaap hèquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
99X
Hij mag trouwens dus niet meer dan 5 of 6 drankjes.
Dat klinkt heel liefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
onderhandeling:ik zou graag willen vrijen met Sylvia.
Dat zou ik je niet aan willen doen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we middelen, aDEL neuken dan?
stttttttttttttt, Scan slaaptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al een vrijwaring van sex met Jaap hè![]()
Scanman had z'n sig er nog tijdelijk voor aangepast![]()
awww..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet aan willen doen...
Ja maar ik niet, en al was Jaap de laatste man op aarde.....quote:
Hij droomt van twee grote luchtkussens waar hij heel hoge sprongen op kan maken (aDEL's?)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die beleeft nu een intense droom tussen alle DGK miljonairs.![]()
Dan hebben we altijd nog een Hupert in de aanbiedingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar ik niet, en al was Jaap de laatste man op aarde.....
Hetzelfde geldt overigens voor Brian, dus dat wordt geen sex in de villa voor mij![]()
Geeft niks darling, er komen genoeg lekkere fokkers die je thuis willen brengen ( mits de cameraman ziek is)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt overigens voor Brian, dus dat wordt geen sex in de villa voor mij![]()
Dan ga ik ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo erg vind ik dat niet. Ze proberen hem gewoon een beetje in te dammen. Hij kan zichzelf helemaal naar de klote drinken. Huub heeft gewoon een zwak voor verslavende producten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
Hij wordt weer beschermd terwijl hij geen verbod heeft
![]()
Schande![]()
Das waar, die belofte had ik al binnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geeft niks darling, er komen genoeg lekkere fokkers die je thuis willen brengen ( mits de cameraman ziek is)
..met 100% minder rendementquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef APK het volgende:
Als Huub zelf had moeten betalen had Gaby waarschijnlijk inmiddels al 4 andere klanten afgewerkt.
Als brian maar geen pilletjes krijgt hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo erg vind ik dat niet. Ze proberen hem gewoon een beetje in te dammen. Hij kan zichzelf helemaal naar de klote drinken. Huub heeft gewoon een zwak voor verslavende producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |