Ik had al een vrijwaring van sex met Jaap hèquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel incl. sex met Jaap he, vergeet dat niet![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
99X
Hij mag trouwens dus niet meer dan 5 of 6 drankjes.
Dat klinkt heel liefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
onderhandeling:ik zou graag willen vrijen met Sylvia.
Dat zou ik je niet aan willen doen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we middelen, aDEL neuken dan?
stttttttttttttt, Scan slaaptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al een vrijwaring van sex met Jaap hè![]()
Scanman had z'n sig er nog tijdelijk voor aangepast![]()
awww..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet aan willen doen...
Ja maar ik niet, en al was Jaap de laatste man op aarde.....quote:
Hij droomt van twee grote luchtkussens waar hij heel hoge sprongen op kan maken (aDEL's?)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die beleeft nu een intense droom tussen alle DGK miljonairs.![]()
Dan hebben we altijd nog een Hupert in de aanbiedingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar ik niet, en al was Jaap de laatste man op aarde.....
Hetzelfde geldt overigens voor Brian, dus dat wordt geen sex in de villa voor mij![]()
Geeft niks darling, er komen genoeg lekkere fokkers die je thuis willen brengen ( mits de cameraman ziek is)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt overigens voor Brian, dus dat wordt geen sex in de villa voor mij![]()
Dan ga ik ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo erg vind ik dat niet. Ze proberen hem gewoon een beetje in te dammen. Hij kan zichzelf helemaal naar de klote drinken. Huub heeft gewoon een zwak voor verslavende producten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
Hij wordt weer beschermd terwijl hij geen verbod heeft
![]()
Schande![]()
Das waar, die belofte had ik al binnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geeft niks darling, er komen genoeg lekkere fokkers die je thuis willen brengen ( mits de cameraman ziek is)
..met 100% minder rendementquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef APK het volgende:
Als Huub zelf had moeten betalen had Gaby waarschijnlijk inmiddels al 4 andere klanten afgewerkt.
Als brian maar geen pilletjes krijgt hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo erg vind ik dat niet. Ze proberen hem gewoon een beetje in te dammen. Hij kan zichzelf helemaal naar de klote drinken. Huub heeft gewoon een zwak voor verslavende producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |