quote:New cases of people using the “N” word are on the rise. While the citizens of “South Park” must contend with the widespread use of the racial slur, Cartman fights a midget.
donequote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:02 schreef Xurk het volgende:
Zou die OP niet aangepast moeten worden? Dat zijn niet eens de laatste afleveringen van seizoen 10
[verkapte TVP ftw]
Was het voorheen niet zo dat een aflevering helemaal bol kon staan van de grappen, en dat ze dan aan het eind een van de 'verstandige' karakters lieten zeggen: "...i've learned something today".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar verschillen wij dan in van mening. Ik hou van de oude south park afleveringen van de eerste 4 seizoen waarin een dom verhaaltje werd geweven om de geweldige grappen. Bovendien heb ik in deze aflevering eigenlijk geen leuke grap kunnen ontdekken (op nigger/nagger na wat ik al zei).
Hij gooit zijn hele lichaam erinquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:32 schreef Brammie1 het volgende:
dat gezicht van Randy als 'ie zo vol overtuiging 'Niggers' roept
Ze gebruiken sowieso een 3d pakket om voornamelijk 2d animaties weer te geven...maar heel soms laten ze zien wat ze echt kunnen. Zo zijn er inderdaad sommige scenes die wat meer/beter uitgewerkt zijn, of zelfs '3D'.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ook grappig dat ze normaal zo min mogelijk animatie in het lopen doen, maar toen Randy ging rennen kan het opeens wel
Wie gaat er nou tv-series kijken op youtubequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef waterreus23 het volgende:
Helaas zijn de nieuwste afleveringen niet meer op YouTube te zien.
bij south park kan dat geen kwaadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wie gaat er nou tv-series kijken op youtube
Met die brakke kwaliteit
Hehe klopt, ze gebruiken Maya. Maar ook in deze aflevering is er duidelijk gebruik van gemaakt. Als Carman racewar gaat roepen, moet je maar eens letten op het camera werk. Dan zie je echt dat de hal van de school 3d is. Doen ze normaal niet zo snel. Volgens mij doen ze het alleen als ze het echt vinden werken. De aflevering waarin Lucas en Spielberg, Raiders of the Lost Arc willen 'vernieuwen' laat heel goed zien wat ze echt zouden kunnen doen. Hoewel het daar zo overdreven is dat het meteen duidelijk is waarom ze het niet altijd doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ze gebruiken sowieso een 3d pakket om voornamelijk 2d animaties weer te geven...maar heel soms laten ze zien wat ze echt kunnen. Zo zijn er inderdaad sommige scenes die wat meer/beter uitgewerkt zijn, of zelfs '3D'.
Natuurlijk is de wereld in de laatste seizoenen wel helemaal 3d, maar er wordt getracht om het zo 2d mogenlijk weer te geven.
De recentste welke ik me kan herinneren is de achtervolgings scene in S10 E09, waarbij de camera een steegje in 'valt' (1009 - Mystery of the Urinal Deuce, tegen het eind van de 17e minuut).
Kaalscheer acties untsoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef slindenau het volgende:
Welke hype? Oh je bedoelt de berichtgeving over haar depressies...
Dat vind ik eerder zeer goedkope pulp-'journalistiek' dan een hype.
MySpacequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef waterreus23 het volgende:
Helaas zijn de nieuwste afleveringen niet meer op YouTube te zien.
Zou een makkelijke inkopper zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Sala-adin het volgende:
Er gaat vast wel een episode komen rondom de Britney hype de afgelope tijd
Idd, daar doen ze niet aan bij South Parkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Zou een makkelijke inkopper zijn![]()
Klopt, dat is hem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:37 schreef slindenau het volgende:
Je bedoelt s6e09 - Free Hat (Raiders of the Lost Arc 'vernieuwen' )? Daar kan ik zo 123 geen hoogstaand 3D werk in ontdekken. Of ik heb de verkeerde aflevering, of ik zoek niet goed (waar ongeveer qua tijd in die aflevering bedoel je)?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:21 schreef Asmodean het volgende:
ik vond m wel leuk
vooral die openingsscène was fantastisch
Oh dat stukje, geheel in SP stijl een *verbetering* aankondigen...hehe prachtig jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:09 schreef santax het volgende:
[..]
Klopt, dat is hem.
Ze laten onder andere een andere openingsscene zien, ongeveer halverwege gok ik zo, waarin matt en trey laten zien hoe hij eigenlijk bedoeld was.
En dit zijn respectievelijk aflevering 12 en 13 van Seizoen 10 (dat wilde ie ook nog wetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zijn de afleveringen Go God Go en Go God Go part XII
Zulke afleveringen moeten vaker gemaakt wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:05 schreef santax het volgende:
Hehe je bedoeld 'Casabonita' denk ikof 'Awe-som-O'
Butters is wel 1 van mijn favo karakters![]()
Beiden bedanktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
En dit zijn respectievelijk aflevering 12 en 13 van Seizoen 10 (dat wilde ie ook nog weten).
Hopenlijk laten ze ons hier niet al te lang op wachtenquote:...but as soon as you have Cartman saying the same stuff, it's pretty damn funny.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef Flyduck het volgende:
Vind het maar een matige aflevering,.. het is bijna de hele afleverning alleen maar moralistisch gepreek
Als je tvp typt hier werkt dat niet meer ofzo?quote:
Ja maar dit was een midget, die kunnen toch niks manquote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef Asmodean het volgende:
ik vond het trouwens best vreemd dat hij best goed aan het vechten was met die midget, terwijl hij in eerdere afleveringen keihard begon te janken wanneer hij een duwtje kreeg...
Zie http://www.tv.com/south-p(...)rivia.html#allusionsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
dat 'sally, don't get into the light' ofzo, is dat iets uit een dwergenfilm?
quote:Poltergeist:
Cartman: Now say: Carol Anne! Don't go into the light!
When Cartman makes David Nelson scream this, it's similar to the 1982 film, Poltergeist. When Carol Anne is trapped, the little person medium is screaming out to her.
toevallig vroeg ik dat hier een aantal dagen geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Maximo het volgende:
Ben al een tijdje aan het zoeken naar een episode. Het enigste wat ik me ervan herinner is, dat er een Cartman uit een andere dimensie was gekomen. Deze Cartman was het tegenovergestelde van de normale cartman. Op het einde moest Kyle(?) een van de 2 terug sturen. Dan zegt een Cartman dat Kyle beter allebei de Cartman's moet vermoorden. Dus Kyle vermoord de andere, want hij denkt de originele Cartman zoiets nooit zou doen. Uiteindelijk krijg je zo'n pesterig lachje en zie je dat "evil"-cartman er nog steeds is.
Kan iemand iets herinneren wat op deze onlogisch beschrijving lijkt =D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |