Ja maar jij wou niet he,,, jij vond mij engquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Janetje het volgende:
Oeh.. lekker..
Misschien word ik ook ooit eens ontmaagd.
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar jij wou niet he,,, jij vond mij eng
Zouden er dan regenbogen uit vliegen en bloemetjes uit de lucht vallen, terwijl iedereen juichend over straat rent en danst en zingt en feest en het uitroept tot nationale feestdag voor de rest van het menselijk bestaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Janetje het volgende:
Oeh.. lekker..
Misschien word ik ook ooit eens ontmaagd.
Jaaa die 30 cm jaquote:
Mits beugelfles en olijke 'plop' op het hoogtepunt: ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef remlof het volgende:
Dus als ik iemand ontmaagd met een bierfles en haar ondertussen inwijd in de geheimen der vrijmetselaarij ben ik geheel ontopic?
Ehm ik mis het bier ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef remlof het volgende:
Dus als ik iemand ontmaagd met een bierfles en haar ondertussen inwijd in de geheimen der vrijmetselaarij ben ik geheel ontopic?
quote:
Subtiliteiten, Fiets! Leer ze herkennen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef remlof het volgende:
Ja zoeen legequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
Subtiliteiten, Fiets! Leer ze herkennen!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zouden er dan regenbogen uit vliegen en bloemetjes uit de lucht vallen, terwijl iedereen juichend over straat rent en danst en zingt en feest en het uitroept tot nationale feestdag voor de rest van het menselijk bestaan?
Zo beeld ik het me in.
Jupquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef remlof het volgende:
Jaquote:
Ach tis even slikkenquote:
Prikken en slikkenquote:
Dat dusquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef mcDavid het volgende:
Het spijt mij dat mijn intelligentie die van de gemiddelde mens overschreidt.
Sterrenbeeldquote:
Sorry, ik ben soms iets te ruig.quote:
't Is ook zo'n grote.quote:
Here's a room. Get one.quote:
*onderschrijft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef SiemeN het volgende:
Dit is onze 'room'.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Misstique het volgende:
Omdat ik een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen en bovendien meer ga verdienen.
Life is good..
Ah, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Misstique het volgende:
Omdat ik een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen en bovendien meer ga verdienen.
Life is good..
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Misstique het volgende:
Life is good..
Waar?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Biogarde het volgende:
PIKS!
Ga zo door.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef Nosh het volgende:
Tique! Gefeliciteerd!
En nu je leidinggevenden meteen spijt bezorgen omdat ze nog een middag aan je hyperactieve gewiebel vast zitten!
dan denktie beter dan het klimaat!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
Hij denkt dat het zomer is?
Nou nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef SiemeN het volgende:
Wat zit je haar leuk?
Nee, dat zou zonde zijn van het mooie weer he!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef Misstique het volgende:
Maar dit laat ik niet mijn dag verpesten!
*palmboompjes weer wegkliktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:04 schreef mcDavid het volgende:
En desktops met een mooi-weer-foto ook niet!
Ik neem jou wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef SiemeN het volgende:
Neem eens een zomerse avatar dan.
Mag ook.quote:
Wel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:57 schreef Misstique het volgende:
DAT ZEI IK NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |