Dan zit ik al in de minquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:45 schreef Gollemrulez het volgende:
...dan blijft er helemáál niks meer over
Toen ik binnenkwam stond het al 1-0quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:45 schreef Gollemrulez het volgende:
...dan blijft er helemáál niks meer over
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef dndiek het volgende:
Ik mocht DD niet belachelijk maken
borisz neemt die taak op zich
Ligt eraan welke lengte hequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar moet die 1,5 af? M'n lengte?
Dat zou pijnlijk worden idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het maar niet pijnlijk wordt allemaal.
Taai ben ik zeker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou je taai kerel!
En dan maken wij ons druk om Amanda...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Was een leuke docu op Ned2.
Ongelooflijk dat meisjes van 15 al een schaamlipcorrectie laten uitvoeren in de USA.
Dan kan je toch maar beter gewoon naar de kapper gaan.
Knippen ze bij de kapper ook schaamlippen dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Was een leuke docu op Ned2.
Ongelooflijk dat meisjes van 15 al een schaamlipcorrectie laten uitvoeren in de USA.
Dan kan je toch maar beter gewoon naar de kapper gaan.
Dan vraag ik me toch ineens af wat Dylan Dog geknipt heeft...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Knippen ze bij de kapper ook schaamlippen dan?
Die kan ik wel gebruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Waarrrrrr moet de schaar van Nurse Bloes zijn ?
[afbeelding]
Je kunt naar de kutkapper gaan om je schaamhaar in een leuk patroontje te laten knippen en dan een leuk kleurspoelinkje te nemen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:59 schreef sjimz het volgende:
Knippen ze bij de kapper ook schaamlippen dan?
ja ik had gelijk inspiratie nadat je je betoog had gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt naar de kutkapper gaan om je schaamhaar in een leuk patroontje te laten knippen en dan een leuk kleurspoelinkje te nemen.
Zoiets als die pratende kut in je nieuwe user-icon.
We hebben season 1 nu t/m 12 gezien en sluiten dat seizoen straks af met de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef dndiek het volgende:
Bluezz/ Golfer, bij welke aflevering van The Sopranos zijn jullie nu?
Jij gaat mijn dure kappersschaar niet gebruiken voor die smerige aldipakken hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:09 schreef sjimz het volgende:
Die kan ik wel gebruiken.
Ik krijg mijn pak sinaasappelsap niet open
lidlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij gaat mijn dure kappersschaar niet gebruiken voor die smerige aldipakken he![]()
Ik ben bij aflevering 8quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben season 1 nu t/m 12 gezien en sluiten dat seizoen straks af met de laatste aflevering.
quote:Datum & Tijd: Maa-08 21:53 IP Adres: ------
Land: Kuwait Stad:
Organisatie: Kees
Referrer: http://www.kissinggirls.web-log.nl
Wat nijntje, mijn blog of the referrerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, prachtig.
Sorry lieverd, heb net mijn gun leeggeschoten op de buurvrouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef VoreG het volgende:
overjarige kuthoeren die je ontzettend veel werk bezorgen. Afschieten, allemaal.
Je werkt tegenwoordig bij de rooie brug of het zandpad?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef VoreG het volgende:
overjarige kuthoeren die je ontzettend veel werk bezorgen. Afschieten, allemaal.
Door een beurs die volgens mij morgen gaat beginnen lopen ze nu wel in het hotelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je werkt tegenwoordig bij de rooie brug of het zandpad?
gisteren klagen dat je niks te doen hebt nu klagen dat je wat moet doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef VoreG het volgende:
Ik kan goed klagenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren klagen dat je niks te doen hebt nu klagen dat je wat moet doen
quote:
van die minibarbiertjes van 7,50e per stukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan goed klagen.
Ik wil best wat doen, maar dan wel voor gasten die gewoon ook zelf beleefd zijn. Niet als de halve kamasutra beurs hier wilt 'pitten' en mij dan nog afsnauwen, omdat de bar dicht is en ze al het bier in hun kamer al op hebben (2 biertjes)
2,75quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van die minibarbiertjes van 7,50e per stuk
quote:
iig nog lekker bier voor die prijsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, volgens mij is het Heineken
Ik weet niet hoe duur het in de bar is, maar daar zal het wel rond de 2,20 liggen. Een minibar is altijd ontzettend duur.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iig nog lekker bier voor die prijs
Season1 helemaal bekeken hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:32 schreef dndiek het volgende:
De aflevering van The Sopranos is afgelopen
Tijd om te gaan slapen
een zakje nootjes van 30gram voor 1,50e ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het in de bar is, maar daar zal het wel rond de 2,20 liggen. Een minibar is altijd ontzettend duur.
2,50 voor pinda's. Dat is zo'n klein blikje waar je soms ook mais in ziet zitten. Weet niet hoeveel daar in zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een zakje nootjes van 30gram voor 1,50e ofzoik moet altijd hard lachen om die prijslijst
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit verwikkeld in een pedofieltopic zo voor het slapen gaan![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
2,50 voor pinda's. Dat is zo'n klein blikje waar je soms ook mais in ziet zitten. Weet niet hoeveel daar in zit.
ga je me nu al pubertje zien? Of wil je wat je net geleerd hebt gaan toepaasen op mij nu ineensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou niet alles meteen doorvertellen, jij kroeghoerig pubertje![]()
aha dat is dus het antwoordquote:
Valt wel mee, af en toe nemen we er een paar mee uit de voorraad en er zit nog best wat in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk ongeveer 34 pinda's, veel meer zullen het er niet zijn
een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt wel mee, af en toe nemen we er een paar mee uit de voorraad en er zit nog best wat in.
quote:
Ik heb grotere handen dan de meeste mensen die ik kenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien onder die roze polo en trust me...als je handen een beeld geven van je piemol ben je niet echt groot geschapen.
nopequote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:27 schreef Suijk het volgende:
Speel je ook mee?
Heb je ook Materazzi, Couto etc. achtige figuren in het leerlingen team?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:22 schreef borisz het volgende:
vandaag nemen we afscheid van onze rector, die gaat met pensioen.
Met de jaarlijkse voetbalwedstrijd tussen docenten en leerlingen![]()
Boris gaat een Navarro doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je ook Materazzi, Couto etc. achtige figuren in het leerlingen team?
Iedere dag een andere ?quote:
niet nodig, vorig jaar raakte twee leraren uit zich zelf geblesseerdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je ook Materazzi, Couto etc. achtige figuren in het leerlingen team?
't Is helemaal geen mooie weer!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
mooi weer
Morgen en overmorgen wel, toch? Beter in het weekend dan op je bijna-maar-nog-niet-helemaal-weekend-vrijdagquote:
welke dierebtuin? Blijdorp? Ouwehands? Noorderdierenpark?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Vaduz: Als je nou het onderste stuk van het gezicht ook nog ff groen maakt, heb je een mooi groen-geel konijn![]()
Zin in het weekend, lekker weertje, denk dat ik zondag maar eens 2 van Glenns grootste hobbies ga beoefenen: Met de trein naar de dierentuin, vinden de kids prachtig.
Dat gaat me iets te ver.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Vaduz: Als je nou het onderste stuk van het gezicht ook nog ff groen maakt, heb je een mooi groen-geel konijn![]()
Het gaat inderdaad niet helemaal lekkerquote:
Ik misschienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Gaan er nog mensen naar de nationale Carriere beurs ??
Oke .. ik dus ook misschienquote:
Je kan altijd nog mod wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke .. ik dus ook misschien
Ben eigenlijk wat aan het zoeken in de richting van media/ internet... maar of ik zoiets daar kan vinden.
Dat is toch niets voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Gaan er nog mensen naar de nationale Carriere beurs ??
quote:
met zn roze brilquote:
quote:
Maar het weekend wordt mooi! Vooral zondag heb ik gehoord net op de radioquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
deprimerend kutweer weer vandaag zeg
En ik moet heel het weekend werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar het weekend wordt mooi! Vooral zondag heb ik gehoord net op de radio![]()
Ai, dat is zieligquote:
Beetje buiten in de zon lopen zekerquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Beetje buiten in de zon lopen zeker
Hoeveel wordt het morgen?quote:
Ik zie het niet eens echt zitten, goeie resultaten hebben we daar de laatste jaren niet gehaald..quote:
en anders is 10 jaar in Thaise gevangenis al een b ehoorlijke straf ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:55 schreef appelsientje het volgende:
http://www.nu.nl/news/1002641/10/Machiel_Kuijt_in_Nederland.html
Hmm ik geloof wel dat hij onschuldig is... goede zaak dat hij terug komt dus
Hum ik denk toch een 1-2 overwinningquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens echt zitten, goeie resultaten hebben we daar de laatste jaren niet gehaald..
1-1..ofzo?
Ik had ook liever anders gezien, maar goed het is niet andersquote:
Wijze woordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook liever anders gezien, maar goed het is niet anders
Precies: tijd voor een nieuwe Toni, de oude was al van voor het wk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wijze woorden
DD is naar de kapper geweest en heeft ook meteen een nieuwe avatar
waarom ben je zo'n fan van hemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies: tijd voor een nieuwe Toni, de oude was al van voor het wk.
Hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is vet sexy, vraag maar aan appeldinnetje
Ik heb gehoord dat Obafemi er helemaal ondersteboven van was!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Obafemi Martins.
1. Omdat ik het een gave speler vind;quote:
Toch geen nieuwe auto he?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef pascalheister het volgende:
middag
weekend
net nog even voor de auto die ik op oog had wezen kijken, begin volgende week waarschijnlijk even een proefritje maken
nee joh, mooi 2e handsjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch geen nieuwe auto he?
Aangezien je nog zo groen als gras in de auto bent
Had je hem al niet in je avatar toen hij nog bij Palermo speeldequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1. Omdat ik het een gave speler vind;
2. Omdat ie bij mijn favoriete (Italiaanse) club speelt;
3. Omdat DIGGER en clauwhee (in mindere mate) zeggen dat ik op hem lijk.
Jazeker!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef pascalheister het volgende:
sjimz is dat je nieuwe pasfoto?
Is dat niet strafbaar, je voor doen als iemand andersquote:
Ik ben OS niet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar, je voor doen als iemand anders![]()
Kan best ja, Palermo vind ik ook mede door hem we een sympathieke club. Heb ook jaren met Bati gelopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je hem al niet in je avatar toen hij nog bij Palermo speelde![]()
Klopt ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan best ja, Palermo vind ik ook mede door hem we een sympathieke club. Heb ook jaren met Bati gelopen natuurlijk.
Julius Agahowa toch?quote:
dat laatste wil ik wel even bevestigenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1. Omdat ik het een gave speler vind;
2. Omdat ie bij mijn favoriete (Italiaanse) club speelt;
3. Omdat DIGGER en clauwhee (in mindere mate) zeggen dat ik op hem lijk.
Zelfs bij Vicenza had je hem al toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan best ja, Palermo vind ik ook mede door hem we een sympathieke club. Heb ook jaren met Bati gelopen natuurlijk.
Ik dacht al bij Modena!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zelfs bij Vicenza had je hem al toch?
Okee, die flapdrolquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oversight (Die aandachtshoer met zn joker op zijn id)
Nope. Toen liep ik nog met Bati.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zelfs bij Vicenza had je hem al toch?
Heet clauwheee eigenlijk Klara?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:30 schreef clauwheee het volgende:
Boe.
Sssssssssssst!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heet clauwheee eigenlijk Klara?
Meer als een Berthaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sssssssssssst!
Misschien zie ik er uit als een Klara?
2,5quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:40 schreef clauwheee het volgende:
1,2 of 3?
Wtf, die foto!quote:
Gaat wel dankjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
quote:
Ik hoef me niet voor te bereiden. Ik voorzie een overwinning.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:16 schreef Vom het volgende:
He VoreG, ben je je al mentaal aan het voorbereiden op een nederlaag?![]()
Edit: Verliezen van Delta 5![]()
Wij wonnen ruim van Delta 5 in de bekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoef me niet voor te bereiden. Ik voorzie een overwinning.
Overigens is Delta 5 best een goede ploeg, de 1e wedstrijd hebben we op glorieuze wijze gewonnen en de andere nipt verloren.
Houten speelt gelijk tegen Delta 5.
2-0quote:
Bekeken, leuk gemaakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef rubbereend het volgende:
tip van de dag: Documentaire FOK! staat online
Nou veeg me op. Geweldenaars!quote:
quote:
Dik hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou veeg me op. Geweldenaars!
Wij wonnen met 1-2 van ze! En dan kregen zij nog een onterechte penalty.
6 verschillende shirtsquote:[..]. Als het goed is sta ik de 1e helft linksvoor, tenminste daar heb ik omgevraagd, dan zijn er tenminste nog wissels die me van het veld kunnen dragen
.
En ,ook als het goed is, heb ik het mooiste shirt van het hele elftal (we hebben 6 verschillende shirts...
Ik hoorde het al ja van het weekend. Ze waren ook maar met z'n elven die wedstrijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef VoreG het volgende:
Overigens hebben wij de 1e wedstrijd van Houten verloren in de slotsecondes.
Het was alsof ze kampioen geworden waren zo blij waren ze.
Ontzettend, ik ben er stil vanquote:
En waarschijnlijk 10 verschillende paren sokkenquote:[..]
6 verschillende shirts![]()
![]()
Wij ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik hoorde het al ja van het weekend. Ze waren ook maar met z'n elven die wedstrijd![]()
Heerlijk van die studententeamsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ontzettend, ik ben er stil van.
[..]
En waarschijnlijk 10 verschillende paren sokken.
Vorig seizoen was het beter.. Toen hadden we wel allemaal dezelfde shirts, maar toen had de een knalgroene sokken en de ander knalgele.
Uiteindelijk hebben we allemaal verschillende sokken gekocht.
Ik doe het graagquote:Met nog enkele minuten te gaan tot aan de rust werd het van onze kant weer slordiger en kon Odysseus iets meer uitrichten, na een actie over links kon onze rechterkant niet genoeg uitrichten om hun vleugelspeler te stoppen waardoor deze voor kon zetten en zijn spits bereiken. Deze onttrok zich aan de dekking en wist de bal bij de 1e paal binnen te werken.
Mogen we een apart topic aanmaken voor een Hools-meet morgen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Suijk het volgende:
He, kennen jullie MSN? Da's ook handig.
Whehehequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:02 schreef VoreG het volgende:
Verslag van de wedstrijd Ody - Houten
[..]
Ik doe het graag
.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Suijk het volgende:
He, kennen jullie MSN? Da's ook handig.
Box, swa.quote:
Boks.gifquote:
Yojo, alles flex dan, met mij wel rustig. Chill je in je omiing spange osso dan?quote:
Ook maar ff op mijn blog gezetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef rubbereend het volgende:
tip van de dag: Documentaire FOK! staat online
De eerste 5 binnen 5 hondersten ofzo!quote:
10.000 meter dus begrijp ik?quote:
Wat niet is, is niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef Messenga het volgende:
Was ik nog maar mod, dan kon ik em zien.
Topic is waarschijnlijk verwijderd vanwege die taalfout in de TT.quote:
Dat zal het inderdaad zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Topic is waarschijnlijk verwijderd vanwege die taalfout in de TT.
Nee, ik ben een brave gewone user geworden.quote:
Welkom onder de gewone users!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik ben een brave gewone user geworden.
Klootviool.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik ben een brave gewone user geworden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef Messenga het volgende:
Was ik nog maar mod, dan kon ik em zien.
Vaduzquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Sientje!
Tja wereld record, dan is het wel snel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
tering, wat een snelle 500m zojuist
En ik heb een badeend
De origineele MetMichiel in badeend!quote:
Vroeger gingen ze om tien uur vroeg naar bedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef golfer het volgende:
Nog even een Sopranootje er doorheen jassen.
Beetje op tijd naar bed, want morgen erg druk dagje.
Dat is wel heel erg lang geleden hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze om tien uur vroeg naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |