wat ben jij lastig zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef maok het volgende:
Dan kan ik ook al niet, dan zit ik in Frankrijk
Ik moet ook maar aan zoiets gaan beginnen. Met het mooie weer van de laatste tijd waar aardig wat geskate. Meestal een rondje van een kilometer of 20. Ik heb een setje Salomons. Het zijn zeer fijne skates, maar het beste is er wel van af en ik wil wat verder met de sport.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn skates opgepimpt met lampjes van de Action (¤0,85) :
[ afbeelding ]
Ze kunnen ook nog op allerlei manieren knipperen, discoskates
Ik zit in de NOP jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef teigan het volgende:
in de polder is het goed skaten(je zat toch in de NOP?)
Fila heeft ook 4 x 100 mm, die zijn ook wel fijn, en echt voor het kilometervreten op een wat hogere snelheid.
Met de skates wel, met de wielen wat minder, het voorste wieltje is nog een oorspronkelijke, maar er zijn er al een aantal kapot gegaan. Nu heb ik dus andere gekocht maar omdat ze net een milimeter groter zijn paste ze nog niet in de voorste. Nu moet ik eerst nog even de andere laten slijten voor ik ze kan verwisselen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik moet ook maar aan zoiets gaan beginnen. Met het mooie weer van de laatste tijd waar aardig wat geskate. Meestal een rondje van een kilometer of 20. Ik heb een setje Salomons. Het zijn zeer fijne skates, maar het beste is er wel van af en ik wil wat verder met de sport.
Die K2 Radical ziet er dan wel heel lekker uit hoor. Beetje tevreden met je skates?
welke maat heb je? ik heb nog een paar skates die ik nooit meer gebruikquote:Op zondag 21 februari 2010 11:55 schreef winka het volgende:
Ben nu een beetje op zoek naar skates/skeelers van rond de 100 euro. Wil best geld uit geven aan goed spul, maar dan moet ik wel weten of ik het écht leuk vindt. Het valt me trouwens wel op dat er veel meer skates dan skeelers worden verkocht
Wel lekker goedkoop inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef winka het volgende:
Okee, ik ben nu in het bezit van skates en wel van Bart SmitMIjn vriend bleef er maar op hameren dat ik eerst eens moet kijken of ik het leuk vind, anders is het zonde van het geld
![]()
Omdat hij een punt heeft, heb ik de allergoedkoopste skates gekocht die er zijnAls ik hier een paar weken mee op kan oefenen dan vind ik het al prima
![]()
Ik kon geen beschermingsmateriaal vinden, dus was even op het fietspad voor de deur gegaan. Kijken hoe het ging. Ik maakte meteen een behoorlijke smak![]()
Morgen maar even langs Perry Sport
Hierop aansluitend: hoe controleer je het beste een afdaling zonder gebruik van m'n remblokje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef ReWout het volgende:
Oh en kan iemand wat linkjes plaatsen van voorbeelden om bijvoorbeeld te remmen (beschrijving of filmpjes)? Ik hoor hier termen als V-stop, slepen, etc... maar wat is de veiligste manier om snel te stoppen, naast de remblokjes? Ik zal waarschijnlijk grootste gedeelte wel op het fietspad natuurlijk skaten maar moet wel natuurlijk een beetje oppassen.
Dan kan je hetzelfde proberen, alleen dan met je buitenste been. Die steeds scherp laten draaien, rem je ook door af (mits goed gedaan, anders versnel jequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:54 schreef Xanthas het volgende:
Helaas heb ik die ruimte op de meeste fietspaden niet. Maar het is iig voor sommige wegen wel een goede oplossing. Bedankt.
Ik zat er al op te wachten! Die smsdienst doet het nu ook weer toch?quote:Op zondag 11 april 2010 09:59 schreef maok het volgende:
Mooie dingen.
Aanstaande vrijdag begint hier in Groningen de Friday Fun Skate weer![]()
Volgens mij moet ik voor die tijd nog wel even een nieuwe lagertjes halen. De laatste keer dat ik heb geskate was ergens tussen die sneeuwperiodes door en toen lag er allemaal pekelwater op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |