Ze snappen er echt geen hol vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef buzzer het volgende:
Toch weer zeiken over dat WR
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef snellejelle het volgende:
Verheijen was het tweede worden toch zat?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef snellejelle het volgende:
Verheijen was het tweede worden toch zat?
Dan heb je wel ongelofelijke ballen, wetende wat Fabris in slotrondjes kanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef golfer het volgende:
Kat en muisspel van Kramer op weg naar de wereldtitel.
Had hij maar beter moeten rijdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef komrad het volgende:
toch jammer voor carl
Ik denk dat hij expres twee, drie keer achter Fabris kruiste om niet later geconfronteerd te worden met Fabris zijn slotrondjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je wel ongelofelijke ballen, wetende wat Fabris in slotrondjes kan
tsja, slooptactiek he. Je rijdt zelf op je basis terwijl fabris minder over heeft. Dan 2 rondjes 28,5 ; fabris kan dat dan niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je wel ongelofelijke ballen, wetende wat Fabris in slotrondjes kan
mwah, een leuk beginquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Twee keer goud, kan slechter!
en toch voelt het een beetje raar... zo zonder ambiance daarquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
dat gun ik hem wel.. Ook Fabris heeft een goed seizoen geredenquote:
het is geen heerenveen héquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en toch voelt het een beetje raar... zo zonder ambiance daar
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gun ik hem wel.. Ook Fabris heeft een goed seizoen gereden
nee, er zit 1400 meter hoogteverschil tussenquote:
Zeg maar gerust: geen bal aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik 'mis' iets. Het lijkt te gewoon te worden, te makkelijk. We zijn verwend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles behalve 2 keer goud was een teleurstelling geweestquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Erben de 1000 meter en fabris de 1500quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat erben die alsjeblieft winnen
hehehehe als ze tegen elkaar moeten, moet hij hem wel voorblijvenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat erben die alsjeblieft winnen
Ja laat de woonboten maar losquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef pfaf het volgende:
Het toernooi is nu al geslaagd voor Nederland.
inderdaad, Erbenquote:
Ik ben bang dat we vlak voor Vancouver weer zeer veel tegenstand gaan krijgen.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, ik 'mis' iets. Het lijkt te gewoon te worden, te makkelijk. We zijn verwend.
Als er verder geen goud wordt gehaald is het gewoon een waardeloos toernooi. Nog minimaal één keer goud erbij, eigenlijk twee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef pfaf het volgende:
Het toernooi is nu al geslaagd voor Nederland.
en toch mis ik wel de ambiance..quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
Vind het toernooi na deze 5 km. alweer leuker.
Wust haalt er nog wel een of twee en Kramer ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er verder geen goud wordt gehaald is het gewoon een waardeloos toernooi. Nog minimaal één keer goud erbij, eigenlijk twee.
precies... eigenlijk hoort Wust gewoon ook de 1000 te winnen, Kramer de 10 en we mogen de ploegenachtervolging bij de mannen ook niet verliezen... gezien de huidige situatie is alles minder dan dit een teleurstellingquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er verder geen goud wordt gehaald is het gewoon een waardeloos toernooi. Nog minimaal één keer goud erbij, eigenlijk twee.
Kramer op de 10 gaat sowieso lukken. En mss 1000 (Wennemars/Wüst) en 3 km (Wüst, hangt van Sablikova af) moet misschien ook nog wel kunnen. En de ploegenachtervolging ook welquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sablikova wint de 5000 meterquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kramer op de 10 gaat sowieso lukken. En mss 1000 (Wennemars) en 3 km (Wüst, hangt van Sablikova af) moet misschien ook nog wel kunnen. En de ploegenachtervolging ook wel
ja en dat is ook niet meer dan terecht, ze is echt magistraal op die afstandquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook wel gezien het seizoensverloop
de bloemen wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef RayMania het volgende:
Het leeft daar wel zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |