Ik ben bang dat we vlak voor Vancouver weer zeer veel tegenstand gaan krijgen.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, ik 'mis' iets. Het lijkt te gewoon te worden, te makkelijk. We zijn verwend.
Als er verder geen goud wordt gehaald is het gewoon een waardeloos toernooi. Nog minimaal één keer goud erbij, eigenlijk twee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef pfaf het volgende:
Het toernooi is nu al geslaagd voor Nederland.
en toch mis ik wel de ambiance..quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
Vind het toernooi na deze 5 km. alweer leuker.
Wust haalt er nog wel een of twee en Kramer ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er verder geen goud wordt gehaald is het gewoon een waardeloos toernooi. Nog minimaal één keer goud erbij, eigenlijk twee.
precies... eigenlijk hoort Wust gewoon ook de 1000 te winnen, Kramer de 10 en we mogen de ploegenachtervolging bij de mannen ook niet verliezen... gezien de huidige situatie is alles minder dan dit een teleurstellingquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er verder geen goud wordt gehaald is het gewoon een waardeloos toernooi. Nog minimaal één keer goud erbij, eigenlijk twee.
Kramer op de 10 gaat sowieso lukken. En mss 1000 (Wennemars/Wüst) en 3 km (Wüst, hangt van Sablikova af) moet misschien ook nog wel kunnen. En de ploegenachtervolging ook welquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sablikova wint de 5000 meterquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kramer op de 10 gaat sowieso lukken. En mss 1000 (Wennemars) en 3 km (Wüst, hangt van Sablikova af) moet misschien ook nog wel kunnen. En de ploegenachtervolging ook wel
ja en dat is ook niet meer dan terecht, ze is echt magistraal op die afstandquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook wel gezien het seizoensverloop
de bloemen wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef RayMania het volgende:
Het leeft daar wel zeg!
Welke bloemen, die vier paardenbloemen?quote:
a $ 12,50 per stukquote:
quote:
precies, dus ieder toernooi van importantie in het Thialfquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet de ISU toch anders gaan doen.... dit soort dooie ambiances verneukt het kijkplezier... het zal me jeuken of er snelle tijden geschaatst worden.... schaatsen is sfeeren geen
Je zou bijna denken waarom niet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, dus ieder toernooi van importantie in het Thialf
Kan je op termijn ook alle WK's en EK's afschaffen en alleen maar een NK houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, dus ieder toernooi van importantie in het Thialf
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan je op termijn ook alle WK's en EK's afschaffen en alleen maar een NK houden.
Wel zo makkelijk.
het gaat mij erom dat de baan gewoon bomvol moet zitten met een leuke sfeer.. Dit is een beetje sneu zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef MiLalaa het volgende:
hoeft niet perse in Thialf. Collalbo, Inzell, Erfurt, Berlijn, Hamar, Calgary, zijn allemaal leuke banen.
Ik vind Turijn, Nagano, Haerbin en SLC maar niks.
amenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat de baan gewoon bomvol moet zitten met een leuke sfeer.. Dit is een beetje sneu zo
Vergeet Milwaukee nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef MiLalaa het volgende:
hoeft niet perse in Thialf. Collalbo, Inzell, Erfurt, Berlijn, Hamar, Calgary, zijn allemaal leuke banen.
Ik vind Turijn, Nagano, Haerbin en SLC maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |