Ze snappen er echt geen hol vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef buzzer het volgende:
Toch weer zeiken over dat WR
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef snellejelle het volgende:
Verheijen was het tweede worden toch zat?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef snellejelle het volgende:
Verheijen was het tweede worden toch zat?
Dan heb je wel ongelofelijke ballen, wetende wat Fabris in slotrondjes kanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef golfer het volgende:
Kat en muisspel van Kramer op weg naar de wereldtitel.
Had hij maar beter moeten rijdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef komrad het volgende:
toch jammer voor carl
Ik denk dat hij expres twee, drie keer achter Fabris kruiste om niet later geconfronteerd te worden met Fabris zijn slotrondjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je wel ongelofelijke ballen, wetende wat Fabris in slotrondjes kan
tsja, slooptactiek he. Je rijdt zelf op je basis terwijl fabris minder over heeft. Dan 2 rondjes 28,5 ; fabris kan dat dan niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je wel ongelofelijke ballen, wetende wat Fabris in slotrondjes kan
mwah, een leuk beginquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Twee keer goud, kan slechter!
en toch voelt het een beetje raar... zo zonder ambiance daarquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
dat gun ik hem wel.. Ook Fabris heeft een goed seizoen geredenquote:
het is geen heerenveen héquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en toch voelt het een beetje raar... zo zonder ambiance daar
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gun ik hem wel.. Ook Fabris heeft een goed seizoen gereden
nee, er zit 1400 meter hoogteverschil tussenquote:
Zeg maar gerust: geen bal aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik 'mis' iets. Het lijkt te gewoon te worden, te makkelijk. We zijn verwend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles behalve 2 keer goud was een teleurstelling geweestquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Erben de 1000 meter en fabris de 1500quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat erben die alsjeblieft winnen
hehehehe als ze tegen elkaar moeten, moet hij hem wel voorblijvenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat erben die alsjeblieft winnen
Ja laat de woonboten maar losquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef pfaf het volgende:
Het toernooi is nu al geslaagd voor Nederland.
inderdaad, Erbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |