Op de Keilerweg?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Sporti het volgende:
Jaap tegen Amanda : dit is voor jou een leerschool als je hier uitkomt heb je zo een baan iedereen wil je hebben
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga Jaap even een geile brief schrijven
niet nodig die pest zich zelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen zijn geboren om gepest te worden. J.aap is daar 1 van.
Begrijpen wij elkaar nou verkeerd of uh...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan loop jij net te roepen dat je niet zou ophouden tot ie jankend weg zou lopen... Grote jongen![]()
Zus van Jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Wie is Gaby?
Welke gothic heeft een brief gestuurd naar wie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef partyyboyy het volgende:
Sorry, maar ik vond het een sneue brief van die gekke gothic!
quote:
Nee, komen grijze cellen tekort.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
Die stakkers in het kantoortje, met hun zure, negatieve gezeik, zouden die zich zelf ook niet een beetje sneue mensen voelen?
Lijkt me zo grappig. Maar dan weten jullie wel dat ik het niet meen hequote:
Die mensen hebben echt zo'n gigantische plaat voor hun kopquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
Die stakkers in het kantoortje, met hun zure, negatieve gezeik, zouden die zich zelf ook niet een beetje sneue mensen voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |