Dat wordt genieten voor haarquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
Amanda heeft nu een paar lollige en gezellige vriendjes over![]()
Zoals, want mijn streams lopen echt niet hier ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
Die vetso heeft zulke smerige dingen in zijn hoofd om te doen............
Alleen maar janken als hij een schopje krijgt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
Slaan komt niet bij Brian naar boven.
mwoah
quote:
Lekker belangrijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
En weer verliest Huub zijn scherpte.
De andere groep is sneller met de volgende ontslagaanvraag.
Die is z'n hele leven al getreiterd, heeft alles al een keer aan den lijve ondervonden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
Die vetso heeft zulke smerige dingen in zijn hoofd om te doen............
Amanda bedoel jequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat een wijf hè, die Sylvia. Even doet Eric iets wat haar niet aanstaat en meteen vraagt ze een ontslagronde voor hem aan. Wat een figuur.
Huub slaat alleen vrouwenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik denk dat Jaap Huub gaat uitlokken tot hij hem slaat. Dat is zijn zogenaamde smerige plan.
En dan loop jij net te roepen dat je niet zou ophouden tot ie jankend weg zou lopen... Grote jongenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen zijn geboren om gepest te worden. J.aap is daar 1 van.
wat een debiel is hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Die sneue Jaap... met z'n agwessie en sigawetten in het watew gooien.
Mooi juist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat een wijf hè, die Sylvia. Even doet Eric iets wat haar niet aanstaat en meteen vraagt ze een ontslagronde voor hem aan. Wat een figuur.
Amanda bedoel jequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat een wijf hè, die Amanda. Even doet Eric iets wat haar niet aanstaat en meteen vraagt ze een ontslagronde voor hem aan. Wat een figuur.
Het was cynish bedoeld ! Lekker lol trappen met Brain hahaha wat een dooie lul letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef itsme het volgende:
[..]
ze moeten haar negeren , dan heeft ze alleen die vriendjes wordt ze gek.![]()
Jep, sorry. Door mijn fanatisme tikte ik zomaar een verkeerde naamquote:
Ja, dat stond al in de planning voor áls Huub zou blijven. Brian heeft ontdekt dat Sylvia ook een zwak punt voor Huub is en hij wil via haar Huub proberen te raken. Hoe weet ik niet precies... maar hij zal vast wel een ratteplan bedenken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik denk dat Jaap Huub gaat uitlokken tot hij hem slaat. Dat is zijn zogenaamde smerige plan.
Ze heeft er wel vaak jeuk aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die werkt toch ook niet optimaal![]()
1 gele kaart.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:37 schreef jacqjacq het volgende:
jaap geeft aan dat als hij huubs cigaretten in het zwembad gooit dat huub dat heel boos wordt.
als jaap dat doet dan is het exit, want aan elkaars spullen zitten mag niet
laten we het hopen dat hij het doet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:37 schreef jacqjacq het volgende:
jaap geeft aan dat als hij huubs cigaretten in het zwembad gooit dat huub dat heel boos wordt.
als jaap dat doet dan is het exit, want aan elkaars spullen zitten mag niet
voor Eric? hahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric heeft zijn eigen ass nou gesaved, da's goed! Huub houdt zich er wel aan bij de ontslagronde..
Ze moeten nu eindelijk eens een ontslagronde voor Amanda aanvragen, dat heeft wel een kans van slagen. Ze is echt niet te vertrouwen.... ze heeft nu al een ontslagronde voor Eric aangevraagd, terwijl Amanda zogenaamd de backup van Eric had moeten zijn.
Ik vwoeg me al af of ik de enige was die Jaap qua spwaakgebwek op Elmer Fudd vond lijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Die sneue Jaap... met z'n agwessie en sigawetten in het watew gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |