veel geslagen vroeger op school denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef ChRoNiC het volgende:
Jaap is echt een rare kerel zeg...
De zogenaamde (?) vriendin van Joopquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:29 schreef Brici het volgende:
Who the fuck is cora???
Nee hoor, doet hij niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef DaanDobber het volgende:
JA HUUB STEMT DIE ERIC ER WEL UIT HOOR, wat een mongolen. Oh nee dat mag je niet zeggen heh mongool
In haar doosje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef heracles het volgende:
Amanda stomme strut. Waaaaaaaaaaaaaarrrrr zit je verstand.
Dit is off topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef heracles het volgende:
Amanda stomme strut. Waaaaaaaaaaaaaarrrrr zit je verstand.
Die kerel is super zielig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
veel geslagen vroeger op school denk ik
we weten niet wat DGK nog meer in petto heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub, Eric en Syl blijven als laatste drie over... dat geloof ik nu wel!
En terecht. Ik zou 'm ook slaan en pesten tot ie jankend weg rentquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
veel geslagen vroeger op school denk ik
Dat is idd plan B.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia, Jaap en Brian willen Huub er nu uitkrijgen, dmw uitlokken van fysiek geweld.
Dat is idd Huubs zwakke punt, zeker als het onverwachts komt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef maikel112 het volgende:
Jaap heeft smerige plannen, Moonen?
En als dat zover is wordt het interessant. Dan móeten ze elkaar er wel uit gaan stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub, Eric en Syl blijven als laatste drie over... dat geloof ik nu wel!
jaap is meer jiskefetquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Mooi! Huub blijft en Hell breaks loooose!!!!!
En Jaap wil zich nu laten slaan, das dus plan B....
Wat een jostie's.....
En nu gaan ze gelijk voor Eric ontslagronde aanvragen muwahahaha ze doen maar
Alleen is de volgende keer BAN aan de beurt neem ik aan...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef itsme het volgende:
[..]
we weten niet wat DGK nog meer in petto heeft.
Zal nog wel meer gebeuren dit. maar goed als ze met zijn drieen sterk blijven dan maakt immuniteit niet uit.
Ik vind jaap eng.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Missy_1974 het volgende:
ehm redactie volgens mij was uitlokking tot fysiek geweld tot een gele kaart ? tenminste dat was toch besproken na het incident NL/huub
dus ik neem aan dat jaap het zo voor elkaar krijgt dat hij geel krijgt
Onze Huub die in de villa verblijftquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef maikel112 het volgende:
Jaap heeft smerige plannen, Moonen?
Wat dan? Een heipaal uit zijn rug trekken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef INCTRL het volgende:
Jaap moet naar de wc.....hij heeft een "smerig" plan!!![]()
![]()
echt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
ja hoor natas denkt dat de redactie ook baalt dat huub niet weg is.
Zou toch kunnen. Denk alleen dat JdM er niet blij mee zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
nu doe je de aanname dat ze kan denkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Missy_1974 het volgende:
Nee draaien!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dan? Een heipaal uit zijn rug trekken?
ze moeten haar negeren , dan heeft ze alleen die vriendjes wordt ze gek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
Amanda heeft nu een paar lollige en gezellige vriendjes over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |