Maker: SI Games
Waar is dit topic voor bedoeld?Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten
![]()
..
Challenge![]()
Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes
![]()
De game wordt gespeeld met de 7.0.2 update.
Alleen Italie als competitie geselecteerd.
Managerprofiel op automatisch.
Middelgrote/Grote database naar eigen keuze.
Hier kan je de Savegame downloadenJe kan hem natuurlijk ook zelf aanmaken indien je voor de Grote database kiest.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games
Enkele handige sitesFMinside [NL]
ManagersUnited [NL]
Fuck The Ref [NL]
FMforum[ EN]
Sortitoutsi [EN]
Laatste patches/updates
SI Games downloads
Hulpprogramma's
Hamachi networkserver.exe
Online spelen, uitleg is hier te vinden...
FM Genie Scout 2007.zip
FM Speeder.rar
FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
Nederlandse taal in FM
Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen
Systeemeisen
Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
[ Bericht 6% gewijzigd door sjimz op 08-03-2007 22:43:33 ]