Die zit volgens mij op de bank te rottenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Zit Cziommer eigenlijk uberhaupt nog bij AZ?
Zonde is dat, die mag er best in van mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die zit volgens mij op de bank te rotten
Is een goede keeperquote:
Op dit plaatje mag van mij dezelfde straf als Tubgirlquote:
, doen dan 8-3, dan heeft AZ thuis aan 5-0 genoegquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef venomsnake het volgende:
nou, doe nog eens 5 goals..
8-2 lijkt me wel leuk.
eensch, ik zei net al dat ik chagrijnig wordt van dat kutplaatjequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Op dit plaatje mag van mij dezelfde straf als Tubgirl![]()
Laat ze maar een soortje van Gomes halen uit Braziliëquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is een goede keeper( had hem graag in Arnhem gezien , maar Feyenoord liet hem niet gaan
)
Maar dan moet AZ Timmer maar terugkopen, of Moens
Volgens Derksen willen ze volgend seizoen Stekelenburg halen![]()
Boukhari was dan ook de speler van het veld.quote:
Eitje!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
, doen dan 8-3, dan heeft AZ thuis aan 5-0 genoeg
Alsof AZ daar de middelen voor heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Fetai het volgende:
[..]
Laat ze maar een soortje van Gomes halen uit Brazilië![]()
Ahhh arme jongenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
eensch, ik zei net al dat ik chagrijnig wordt van dat kutplaatje
Afblijvenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Lippie85 het volgende:
Kenneth Vermeer moeten ze halen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
, doen dan 8-3, dan heeft AZ thuis aan 5-0 genoeg
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof AZ daar de middelen voor heeft.
Heeft nog amper profcompetitie ervaring, laat staan Europees.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Lippie85 het volgende:
Kenneth Vermeer moeten ze halen
Inderdaad...Marcelo Grohe ofzo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Fetai het volgende:
[..]
Laat ze maar een soortje van Gomes halen uit Brazilië![]()
Dat is toch de Martins die bij Inter heeft gespeeld? Vond het daar al een erg goede speler en vond het onbegrijpelijk dat hij niet meer speeltijd daar kreeg. Een snelle speler die ook nog eens doeltreffend is. De 3-0 van hem was gewoon een mooie goal!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja ik snap niet dat die martins bij zon kut club speelt.
Da's bijna de uitslag waarin AS Monaco - Deportivo la Coruna een aantal jaar terug eindigde. Haha, zat toen bij PSV - AEK Athene en hoorde de ruststand.. 5-2! Eindstand 8-3.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef venomsnake het volgende:
nou, doe nog eens 5 goals..
8-2 lijkt me wel leuk.
8-2 dan maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef StarGazer het volgende:
Hopen op net zo'n tweede helft als de eerste
Tja als je moet kiezen tussen Robben en Duff..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
Toch jammer dat Duff niet meer bij Chelsea speelt, altijd dreiging vanuit die man.
Heeft z'n tijd al gehad.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
Toch jammer dat Duff niet meer bij Chelsea speelt, altijd dreiging vanuit die man.
Lekker bakkie thee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef buzzer het volgende:
Het zal wel heel gezellig geweest zijn in de kleedkamer
flikker nou eens op met dat plaatjequote:
Uiteraard, ze hebben flink zitten lachen omdat dit allemaal bij het plan hoorde. Het wordt nog allemaal anders, van Gaal doet hetzelfde als tegen Fener!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef buzzer het volgende:
Het zal wel heel gezellig geweest zijn in de kleedkamer
dag D_Aquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik post wel weer als ze een keer een doelpunt maken.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Kan op die plaatsjes ook geen ban komen![]()
Hè, shit, nu mag ik niet reagerenquote:
Tuurlijk waarom zou je Stam willen hebben als je Jaliens hebt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Heeft Van Gaal nou serieus beweerd dat hij Jaap Stam niet wilde hebben?![]()
Ja, Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Heeft Van Gaal nou serieus beweerd dat hij Jaap Stam niet wilde hebben?![]()
jij hebt een kleurtjequote:
Idd! Jaliens ftw!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk waarom zou je Stam willen hebben als je Jaliens hebt?
13.hivquote:
Komt door die plaatjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nu gaat FOK! ook nog eens traag worden
V'domme
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Nou, waar blijven de doelpunten?? [afbeelding]
Mislukt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Bullebak het volgende:
Boukhari, mooie trap! [img]http://i13.tinypic.com/2yto1mr.gif[img]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mooie blok van Koevermans op zijn poging
Zet hem gewoon onder je ctrl + vquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zet hem gewoon onder je ctrl + v
Het is te simpel om nu een boks plaatje te posten.quote:
Kind kan de.......quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is te simpel om nu een boks plaatje te posten.
Wat een kuttip!!!! We willen dat plaatje juist niet meer zien! En je zou je pas melden bij een goalquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zet hem gewoon onder je ctrl + v
Nou moet je echt kappen Vorequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef VoreG het volgende:
Nichterig shirt van Shearer, lekker decollete.
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef venomsnake het volgende:
2e helft valt me waar tegen!
[afbeelding]
Je vergeet BONOquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef okee6 het volgende:
Waterman, Steinsson en Boukhari spelen treurig, dat is al meer dan een kwart van de ploeg
Want?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef venomsnake het volgende:
2e helft valt me zwaar tegen!
[afbeelding]
Een tijdje? 58 minuten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
koevermans is al tijdje niet in vorm vind ik
Niet dan?quote:
Hard-Fi was ook wel goed in de rustquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Doc het volgende:
Het begin van de tweede helft was wel tof met Thin Lizzy over de instalatie (" The boys are back in town")
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zoveel goede verdedigers hebben weniet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef cultheld het volgende:
Wat is die Opdam slecht zeg. Hoe is hij ooit international geworden? Krijg San Marco een harde van hem of zo?
Ja hallo, je hebt het wel over van Bastenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef cultheld het volgende:
Wat is die Opdam slecht zeg. Hoe is hij ooit international geworden? Krijg San Marco een harde van hem of zo?
Ofcourse!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hééé heb je joortje ook weer.
Zomer is al 10 keer beter, maar 0 keer opgeroepenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoveel goede verdedigers hebben weniet.
Gezelligquote:
diequote:
Hij stond buitenspelquote:
Zo waar...quote:
*check fobo. Mwoa niet veel mis meequote:
Klopt, bij mij op de vereniging helaas welquote:
Tienquote:
En ook dat Christina Aguilera nummer vond ik te pruimen ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hard-Fi was ook wel goed in de rust
[afbeelding]
Dembele is rechts.
Dat had ik dan weer niet verwacht. Van stevige rock naar Christina Aguilera!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:55 schreef Doc het volgende:
[..]
En ook dat Christina Aguilera nummer vond ik te pruimen ...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
En waarom Lens er in? Heeft 0.0 laten zien in het 1e van AZ
Schaatsen is er ook opquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef venomsnake het volgende:
ik ga wat anders kijken, dit zuigt..
[afbeelding]
ik ben er ook klaar mee, ik ga terug naar het ijs...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef venomsnake het volgende:
ik ga wat anders kijken, dit zuigt..
[afbeelding]
Waar gáát dit over...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht. Van stevige rock naar Christina Aguilera!
En totaal geen controle op t middenveldquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef okee6 het volgende:
AZ lijkt te ver naar voren te staan. Voorin statisch, met achterin alle ruimte voor de tegenstoot. De passing laat ook nog eens te wensen over.
Schaatsen...quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Jasza het volgende:
Dembele mist hem hoor.
Dat ging ook nog niet zo makkelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Originele_Naam het volgende:
en is het 4-2
Voortaan wat positieverquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Hij gaat er niet in
in ieder geval geelquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
die actie op Dembele had anders alsnog een penalty mogen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |