8-2 dan maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef StarGazer het volgende:
Hopen op net zo'n tweede helft als de eerste
Tja als je moet kiezen tussen Robben en Duff..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
Toch jammer dat Duff niet meer bij Chelsea speelt, altijd dreiging vanuit die man.
Heeft z'n tijd al gehad.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
Toch jammer dat Duff niet meer bij Chelsea speelt, altijd dreiging vanuit die man.
Lekker bakkie thee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef buzzer het volgende:
Het zal wel heel gezellig geweest zijn in de kleedkamer
flikker nou eens op met dat plaatjequote:
Uiteraard, ze hebben flink zitten lachen omdat dit allemaal bij het plan hoorde. Het wordt nog allemaal anders, van Gaal doet hetzelfde als tegen Fener!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef buzzer het volgende:
Het zal wel heel gezellig geweest zijn in de kleedkamer
dag D_Aquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik post wel weer als ze een keer een doelpunt maken.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Kan op die plaatsjes ook geen ban komen![]()
Hè, shit, nu mag ik niet reagerenquote:
Tuurlijk waarom zou je Stam willen hebben als je Jaliens hebt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Heeft Van Gaal nou serieus beweerd dat hij Jaap Stam niet wilde hebben?![]()
Ja, Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Heeft Van Gaal nou serieus beweerd dat hij Jaap Stam niet wilde hebben?![]()
jij hebt een kleurtjequote:
Idd! Jaliens ftw!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk waarom zou je Stam willen hebben als je Jaliens hebt?
13.hivquote:
Komt door die plaatjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nu gaat FOK! ook nog eens traag worden
V'domme
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef venomsnake het volgende:
Nou, waar blijven de doelpunten?? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |