Gezien de score zou ik denken wat de wedstrijd al voorbij was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdomd, het is alweer rust.
Waterreus is één van de beste keepers die Nederland de afgelopen 10 jaar heeft gekend hoor.quote:
Hij deed het goed en heeft wel wat ervaring. Van de andere keepers kan dat niet gezegd worden. Er is geen enkele andere keeper niet op een fout te betrappen geweest dit seizoen. Ook kan Waterman de defensie niet coachen of op z'n plaats roepen.quote:
Ik zou het beter doen dan hemquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waterreus is één van de beste keepers die Nederland de afgelopen 10 jaar heeft gekend hoor.
Waterman staan daarintegen tussen het rijtje van ADO en Sparta-keepers qua niveau.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dat beweert heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef mcyodogg het volgende:
Van Gaal: "Nederland is de tweede beste competitie van Europa"
Ik dacht dat ze pas 20 min bezig waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Gezien de score zou ik denken wat de wedstrijd al voorbij was.![]()
Waterreus liet PSV anders internationaal best vaak in de steek (corners anyone?)quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waterreus is één van de beste keepers die Nederland de afgelopen 10 jaar heeft gekend hoor.
Waterman staan daarintegen tussen het rijtje van ADO en Sparta-keepers qua niveau.
Donder eens op met dat plaatje de hele tijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef Bullebak het volgende:
Boukhari, man van de wedstrijd! [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Donder eens op met dat plaatje de hele tijd
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Donder eens op met dat plaatje de hele tijd
Vrijwel elke keeper heeft mindere kanten, maar dan heeft hij nog wel ervaring, ook in Britse competities. Zeker niet onbelangrijk is ervaring. Newcastle heeft een grote mannenploeg. Waterman is dat niet gewend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Waterreus liet PSV anders internationaal best vaak in de steek (corners anyone?)![]()
buiten het veld vind ik het wel een lul, voelt zich altijd zo snel aangevallenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind Waterreus de meest overschatte keeper van de afgelopen 10 jaar!
zoals ie over zichzelf al ooit zei: "ik ben de beste middelmatige keeper van de wereld" (o.i.d.)quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind Waterreus de meest overschatte keeper van de afgelopen 10 jaar!
Yup.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Originele_Naam het volgende:
Hoeveel staat het 4-1?
Voorzal zn blunders waren altijd genietenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
buiten het veld vind ik het wel een lul, voelt zich altijd zo snel aangevallen
maar keepen kan ie wel
die is geblesseerdquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Lippie85 het volgende:
Az heeft Waterreus kort gehuurd. Dat kan beter. Kunnen ze Tim Krul niet voor de 2e helft huren?
Mooi toch, daar heeft Az veel ervaring meequote:
i.i.g. betrouwbaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
zoals ie over zichzelf al ooit zei: "ik ben de beste middelmatige keeper van de wereld" (o.i.d.)
Of Ekramyquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ moet Vorm kopen!
Blijf van Ekramy af ajbquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Of Ekramy
Van Piet blijven ze af![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Lippie85 het volgende:
Mooi toch, daar heeft Az veel ervaring mee
Die is niet zo in vormquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ moet Vorm kopen!
Op de nul?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef okee6 het volgende:
Toch is het te hopen dat AZ het nu verder drooghoudt. Apart om eens op de nul te spelen met zo'n aanvallende ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |