quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
En gek genoeg denk ik nog steeds dat AZ doorgaat... als ze terug kunnen komen tot 3-1 dan maken ze het over twee weken thuis af
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Geweldige voorzet van Jenner
Ajax heeft geen Nederlander daar hequote:
Steinsson met nog scorenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Maar goed, 3-1 is nog steeds een waardeloze uitgangspositie.
Wachten tot de rust denk ik!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef M-I-L-F het volgende:
Zijn de goals al ergens te vinden?
Ik tunede in bij die van Arveladze z, mooie goal trouwens.
Nee dan wordt het zo'n Alex wannabequote:
Welke keeper zit er eigenlijk op de bank bij Az?quote:
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Suijk het volgende:
Hup, Martins door de midden.
je kan niet alles verwijten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een onzin...nu heeft een serie van wedstrijden achter de rug en om dit als slappe excuus te gebruiken voor zijn gebrekkige kwaliteiten.![]()
idd hij heeft nog altijd mensen voor zich.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Longmen het volgende:
Zoveel kon hij niet doen aan die goals hoor...
nu niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
Met AZ weet je het nooit.
Kan zomaar weer 3-3 worden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Superheld het volgende:
Goede verdediging
jij blijft tenminste optimistischquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Kadoc het volgende:
Geen probleem; 4-1 is beter dan 3-0.
En dat moet in het Nederlands Elftal spelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Suijk het volgende:
Wat staan ze een partij slecht te verdedigen zeg.
Boks!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
1974 ADO den Haag komt thuis met 4-0 voor. Wordt uiteindelijk 4-2. Uitwedstrijd 2-0 ADO ligt er uit.
EC-3 finale Espagnol wint thuis met 3-0 uit verliezen ze met 3-0. En Leverkusen wint de cup.
Dit komt wel goed.
Nee echt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Devrim_ het volgende:
4-1
De eerste helft is nog niets eens voorbijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
1974 ADO den Haag tegen West Ham komt thuis met 4-0 voor. Wordt uiteindelijk 4-2. Uitwedstrijd 2-0 ADO ligt er uit.
EC-3 finale Espagnol wint thuis met 3-0 uit verliezen ze met 3-0. En Leverkusen wint de cup.
Dit komt wel goed.
Zei de jaloerse Ajaxfanquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Silenus het volgende:
Wat een sukkels zeg. Ongelofelijk.
Achja, stiekem ook wel lekker voor dat schijtAZ.
al 3 keer nu?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe kan die opdam, wat gewoon een fucking international is van nederland, martins nou zo vrij laten nadat hij al eerder gescoord heeft![]()
Hou dan het topic in de gatenquote:
ja maar ik moet nog Economie leren voor morgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hou dan het topic in de gaten![]()
Helaas is dat bijna waarheid, maar een eigen goal houdt zelfs Gomes niet. Kortom 1-1, was leuker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Solidius het volgende:
Als AZ de beschikking tot Gomes had stond het nu 0-1
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
En AZ zou New Utd wel ff verslaan![]()
Precies man naar mijn hart.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef erkel het volgende:
Als Az gewoon 4x scoort dan staan ze weer voor![]()
Ik nog 2 lesvoorbereidingen. maar goed het is een vermakelijke pot voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog Economie leren voor morgen(Nog niks geleerd
)
Dat wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
ACh, in ieder geval is deze wedstrijd van AZ op zijn eigen manier zoals altijd weer vermakelijk
Iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Helaas is dat bijna waarheid, maar een eigen goal houdt zelfs Gomes niet. Kortom 1-1, was leuker.
ik ben gestopt met dromenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef erkel het volgende:
Als Az gewoon 4x scoort dan staan ze weer voor![]()
De verdediging toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er is ook veel om jaloers op te zijn ja![]()
CL 03/04quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
1974 ADO den Haag tegen West Ham komt thuis met 4-0 voor. Wordt uiteindelijk 4-2. Uitwedstrijd 2-0 ADO ligt er uit.
Dit komt wel goed.
We hebben vanavond gezien hoe goed Alkmaar in defensief opzicht is en in het niet incasseren van tegendoelpunten....kortom het gaat een makkie worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Niks verloren hoor. Proberen te scoren en winnen zonder tegendoelpunten in Alkmaar.
scoren wij nou zo weinig of scoren zij nou zoveel ?quote:
Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef Jodelaar het volgende:
Ik hoorde me vader schreeuwen dus zet de tv aan en ik wist genoeg.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Appeltje eitje, in the pocket. Ze maken het zo wel af. Net even van Gaal aan de lijn gehad.
Nou join the club.quote:
Alles is nog mogelijk in zo'n knotsgekke wedstrijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies man naar mijn hart.
Ik zie het nog wel zitten
Ja, maar dit is niet normaal. Hier kun je van leren of zo... zeker Louisquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We hebben vanavond gezien hoe goed Alkmaar in defensief opzicht is en in het niet incasseren van tegendoelpunten....kortom het gaat een makkie worden.
Hadden we die maar als scheids tegen Portugal vorig jaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef Suijk het volgende:
En Boukhari kun je ook beter wisselen.
Overigens is dit een scheids die de wedstrijd perfect aanvoelt. Weinig spelhervattingen, geen flauwe overtredingen, voordeelregel hier en daar, niet meteen flauwe kaarten.
vroeger waarschijnlijk veel naar de waterput gestuurd zes dorpen verderopquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus het is echt niet te geloven, maar die Martins heeft het dubbele aantal longen van Adebayor![]()
Feyenoord biedde tenminste nog een beetje tegenstand tegen BlackBurnquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef Klingon het volgende:
Het lijken net Feyenoord-spelers in een AZ-shirt
Bieddequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Feyenoord biedde tenminste nog een beetje tegenstand tegen BlackBurn![]()
Boukhari en Opdam bedoel jequote:
'Bood' danquote:
Of het zegt iets over het niveau in nederlandquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
4-1 achter tegen de nummer 11 van Engeland, er gaat iets niet helemaal goed
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Klingon het volgende:
Nu had ik toch wel graag camera's in de kleedkamers
Precies. Newcastle is nog niet klaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef M-I-L-F het volgende:
Och we hebben nog een hele helft voor de boeg.
Of dat van Engelandquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
[..]
Of het zegt iets over het niveau in nederland
Wat dat betreft vond ik het ook weer niet zo erg dat we niet tegen Tottenham mochten spelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Met wat geluk kun je van Gaal ook wel op het veld horen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Klingon het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef addictivebeat het volgende:
Wat een enorme teringbende. Het komt allemaal door die kutkeeper.
Dat niveau is gewoon goed... we draaien leuk mee in Europa maar in deze pot gaat gewoon alles mis.... incidentjequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
[..]
JULLIE ZIJN TOCH NIET GEK?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Klingon het volgende:
Haha, ik lig er geen minuut wakker van hoor.quote:
Met een betere keeper had het hoogstens 2 - 1 gestaan...quote:
En dan wordt het in Alkmaar gewoon 5-2 en dan is AZ gewoon doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat de eindstand 6 - 3 gaat worden...verklaar me voor gek maar je zult zien dat ik straks nog gelijk ga krijgen.
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik het ook weer niet zo erg dat we niet tegen Tottenham mochten spelen
Wel zuigend dat ik hier dan naar PSG - Benfica zit te kijken omdat ze hier AZ niet uitzenden
Die zeven doelpunten komen er wel....quote:
Louis denkt nu: KOPEN KOPEN KOPEN.... een nieuwe keeperquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
JULLIE ZIJN TOCH NIET GEK?!
Ik denk dat ie nu wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan Mediamarkt
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
JULLIE ZIJN TOCH NIET GEK?!
Ik denk dat ie nu wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan Mediamarkt
Ajax heeft Heitingaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik lig er geen minuut wakker van hoor.
Van mij mogen ze ook best doorgaan. Moeten ze alleen wel wat beter gaan verdedigen, want daar ben ik als Ajaxfan inderdaad heel jaloers op.![]()
Waterreusquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef okee6 het volgende:
Het blijft zonde dat er geen Waterreus staat. Nu is er altijd de verlamming als een speler je voorbij gaat. Dan hangt de bal al, op een rebound wegwerken hoef je niet te rekenen met het koppel keepers van AZ.
Wegpoetsen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV kon Arsenal wegpoetsen, daar ligt het niet aan.
Echt een kutkeepers heeft AZ.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef okee6 het volgende:
Het blijft zonde dat er geen Waterreus staat. Nu is er altijd de verlamming als een speler je voorbij gaat. Dan hangt de bal al, op een rebound wegwerken hoef je niet te rekenen met het koppel keepers van AZ.
Uhhh jaa.. net als bijna heel FOK!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Opdam
Toch vreemd hoor, hoe kan het toch dat AZ ineens zo staat te schutteren, zouden ze Newcastle onderschat hebben ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef mcyodogg het volgende:
Van Gaal: "Nederland is de tweede beste competitie van Europa"
dat is duidelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Opdam
Toch vreemd hoor, hoe kan het toch dat AZ ineens zo staat te schutteren, zouden ze Newcastle onderschat hebben ?
Gezien de score zou ik denken wat de wedstrijd al voorbij was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdomd, het is alweer rust.
Waterreus is één van de beste keepers die Nederland de afgelopen 10 jaar heeft gekend hoor.quote:
Hij deed het goed en heeft wel wat ervaring. Van de andere keepers kan dat niet gezegd worden. Er is geen enkele andere keeper niet op een fout te betrappen geweest dit seizoen. Ook kan Waterman de defensie niet coachen of op z'n plaats roepen.quote:
Ik zou het beter doen dan hemquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waterreus is één van de beste keepers die Nederland de afgelopen 10 jaar heeft gekend hoor.
Waterman staan daarintegen tussen het rijtje van ADO en Sparta-keepers qua niveau.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dat beweert heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef mcyodogg het volgende:
Van Gaal: "Nederland is de tweede beste competitie van Europa"
Ik dacht dat ze pas 20 min bezig waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Gezien de score zou ik denken wat de wedstrijd al voorbij was.![]()
Waterreus liet PSV anders internationaal best vaak in de steek (corners anyone?)quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waterreus is één van de beste keepers die Nederland de afgelopen 10 jaar heeft gekend hoor.
Waterman staan daarintegen tussen het rijtje van ADO en Sparta-keepers qua niveau.
Donder eens op met dat plaatje de hele tijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef Bullebak het volgende:
Boukhari, man van de wedstrijd! [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Donder eens op met dat plaatje de hele tijd
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Donder eens op met dat plaatje de hele tijd
Vrijwel elke keeper heeft mindere kanten, maar dan heeft hij nog wel ervaring, ook in Britse competities. Zeker niet onbelangrijk is ervaring. Newcastle heeft een grote mannenploeg. Waterman is dat niet gewend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Waterreus liet PSV anders internationaal best vaak in de steek (corners anyone?)![]()
buiten het veld vind ik het wel een lul, voelt zich altijd zo snel aangevallenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind Waterreus de meest overschatte keeper van de afgelopen 10 jaar!
zoals ie over zichzelf al ooit zei: "ik ben de beste middelmatige keeper van de wereld" (o.i.d.)quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind Waterreus de meest overschatte keeper van de afgelopen 10 jaar!
Yup.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Originele_Naam het volgende:
Hoeveel staat het 4-1?
Voorzal zn blunders waren altijd genietenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
buiten het veld vind ik het wel een lul, voelt zich altijd zo snel aangevallen
maar keepen kan ie wel
die is geblesseerdquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Lippie85 het volgende:
Az heeft Waterreus kort gehuurd. Dat kan beter. Kunnen ze Tim Krul niet voor de 2e helft huren?
Mooi toch, daar heeft Az veel ervaring meequote:
i.i.g. betrouwbaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
zoals ie over zichzelf al ooit zei: "ik ben de beste middelmatige keeper van de wereld" (o.i.d.)
Of Ekramyquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ moet Vorm kopen!
Blijf van Ekramy af ajbquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Of Ekramy
Van Piet blijven ze af![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Lippie85 het volgende:
Mooi toch, daar heeft Az veel ervaring mee
Die is niet zo in vormquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
AZ moet Vorm kopen!
Op de nul?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef okee6 het volgende:
Toch is het te hopen dat AZ het nu verder drooghoudt. Apart om eens op de nul te spelen met zo'n aanvallende ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |