Zei de jaloerse Ajaxfanquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Silenus het volgende:
Wat een sukkels zeg. Ongelofelijk.
Achja, stiekem ook wel lekker voor dat schijtAZ.
al 3 keer nu?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe kan die opdam, wat gewoon een fucking international is van nederland, martins nou zo vrij laten nadat hij al eerder gescoord heeft![]()
Hou dan het topic in de gatenquote:
ja maar ik moet nog Economie leren voor morgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hou dan het topic in de gaten![]()
Helaas is dat bijna waarheid, maar een eigen goal houdt zelfs Gomes niet. Kortom 1-1, was leuker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Solidius het volgende:
Als AZ de beschikking tot Gomes had stond het nu 0-1
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
En AZ zou New Utd wel ff verslaan![]()
Precies man naar mijn hart.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef erkel het volgende:
Als Az gewoon 4x scoort dan staan ze weer voor![]()
Ik nog 2 lesvoorbereidingen. maar goed het is een vermakelijke pot voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog Economie leren voor morgen(Nog niks geleerd
)
Dat wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
ACh, in ieder geval is deze wedstrijd van AZ op zijn eigen manier zoals altijd weer vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |