Ongelovelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
2-2 zelfs nog, nog tien minuten.
en daarna Bremen v Celtaquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Leverkusen komt in ieder geval live op de ZDF.
Hopelijk gaan ze door
Uit Nederlands oogpunt gaan ze beter niet door. Nederland en Duitsland trekken nog redelijk gelijk op dit seizoen, ondanks de zeperd van Ajax. Leverkusen mag er wel uit kortom.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Leverkusen komt in ieder geval live op de ZDF.
Hopelijk gaan ze door
Als je het zo bekijkt wel. maar Leverkusen is de club in het buitenland waarmee ik het meeste heb. Dus zie ik ze graag ver komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Uit Nederlands oogpunt gaan ze beter niet door. Nederland en Duitsland trekken nog redelijk gelijk op dit seizoen, ondanks de zeperd van Ajax. Leverkusen mag er wel uit kortom.
Je hebt ze de uitschakeling van PSV alweer vergevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel. maar Leverkusen is de club in het buitenland waarmee ik het meeste heb. Dus zie ik ze graag ver komen.
2-0 inmiddels (helaas wel gemist)
Ja,quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je hebt ze de uitschakeling van PSV alweer vergevenwas wel een mooie 5-4 met Ronaldo
Dimitarquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef dndiek het volgende:
Spurs op 1-1
ed Huddlestone en vervolgensBerbatov
Werder op 1-0 door Hugo Almeida
jammerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef dndiek het volgende:
Osasuna op 1-0 tegen de Rangers
Waar?quote:
ik zag het netquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig. De keeper (!!) van Sevilla kopt 20 seconden voor tijd de gelijkmaker binnen.
Liverpool wil 'm toch hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef jojomen4 het volgende:
En weer eens 2 assists van Dani Alves. Die gast is echt heeeeel goed bezig laatste seizoenen. Als die dit jaar nog bij Sevilla blijft zal het me verbazen, al heeft Del Nido gezegd dat ie niet weg gaat voor minder dan 20 miljoen.
hehehe met twee benen beetje ala v-d vaart paar jaar terug tegen feijenoordquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef Terreros85 het volgende:
Palop![]()
Die hakbal van Matuzalem trouwens![]()
bwin.de. Accountje aanmaken en inloggen en je kunt kijkenquote:
die account heb ik,quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
bwin.de. Accountje aanmaken en inloggen en je kunt kijken.
Het is nu wel beslist, nog 13 minuten en Shaktar moet er nog twee maken.
Zolang FC Den Bosch niet voor de Europese plaatsen in aanmerking komt zal dat mij aan mijn reet roestenquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:30 schreef ASroma het volgende:
wat speelt psg slecht zeg, totaal geen structuur, geen teamgeest, alleen maar kansen om de oren krijgen.![]()
Omg ik heb nu pas door dat ze ZÓ laag staa. Laat hun maar tegen AZ spelen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef zjroentje het volgende:
Laat PSG maar lekker in de UEFA Cup aanmodderen.
In de competitie is toch alles onder controle.
Nou ze zijn d'r wel blij mee zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Palop scoort:
http://www.dailymotion.co(...)p-incredibil-goallll
En hier de 2-3:
http://www.dailymotion.co(...)105-2-3-ej-chevanton
Staat nog 2-1 Benficaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Is psg door? Zou wel leuk zijn.
jammer, ik gun het benfica en het portugese voetbal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
Staat nog 2-1 Benfica![]()
(De thuiswedstrijd eindigde in 2-1 voor PSG, dus een verlenging als er niet gescoord wordt.)
Ik ook niet en B. Kalou gun ik het weer wélquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
jammer, ik gun het benfica en het portugese voetbal niet.
Zou toevallig zijn als dit morgen de loting ook wordtquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Fetai het volgende:
En afgelopen... Benfica door
Dit zijn de namen voor de kwart finale
AZ . Benfica
Espanyol . Sevilla
Leverkusen . Osasuna
Tottenham . Werder Bremen
Ik ben bang dat Spurs eruit gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Ludacriss het volgende:
Shit spurs tegen sevilla... dat gaat lastig worden
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef decynischebever het volgende:
Ik gok op 3 Spaanse clubs en Werder Bremen in de halve finale...
Er is vast nog wel een club over die je nu kan supportenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat PSG gister er nog matig uitging door een penal in de 88e min
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een club over die je nu kan supporten![]()
Eerder dit seizoen ook al Amelia namens Livorno. De keepers zijn op dreef in dit UEFA Cup seizoen!!quote:
Feyenoord Rotterdam. - Paris Saint Germain.- RSC Anderlecht. - Olympique Lyonnais. - Internazionale.quote:
wat een kut levuh!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam. - Paris Saint Germain.- RSC Anderlecht. - Olympique Lyonnais. - Internazionale.
Allemaal uitgeschakeld hoor!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |