Omg ik heb nu pas door dat ze ZÓ laag staa. Laat hun maar tegen AZ spelen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef zjroentje het volgende:
Laat PSG maar lekker in de UEFA Cup aanmodderen.
In de competitie is toch alles onder controle.
Nou ze zijn d'r wel blij mee zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Palop scoort:
http://www.dailymotion.co(...)p-incredibil-goallll
En hier de 2-3:
http://www.dailymotion.co(...)105-2-3-ej-chevanton
Staat nog 2-1 Benficaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Is psg door? Zou wel leuk zijn.
jammer, ik gun het benfica en het portugese voetbal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
Staat nog 2-1 Benfica![]()
(De thuiswedstrijd eindigde in 2-1 voor PSG, dus een verlenging als er niet gescoord wordt.)
Ik ook niet en B. Kalou gun ik het weer wélquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
jammer, ik gun het benfica en het portugese voetbal niet.
Zou toevallig zijn als dit morgen de loting ook wordtquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:58 schreef Fetai het volgende:
En afgelopen... Benfica door
Dit zijn de namen voor de kwart finale
AZ . Benfica
Espanyol . Sevilla
Leverkusen . Osasuna
Tottenham . Werder Bremen
Ik ben bang dat Spurs eruit gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Ludacriss het volgende:
Shit spurs tegen sevilla... dat gaat lastig worden
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef decynischebever het volgende:
Ik gok op 3 Spaanse clubs en Werder Bremen in de halve finale...
Er is vast nog wel een club over die je nu kan supportenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat PSG gister er nog matig uitging door een penal in de 88e min
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een club over die je nu kan supporten![]()
Eerder dit seizoen ook al Amelia namens Livorno. De keepers zijn op dreef in dit UEFA Cup seizoen!!quote:
Feyenoord Rotterdam. - Paris Saint Germain.- RSC Anderlecht. - Olympique Lyonnais. - Internazionale.quote:
wat een kut levuh!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam. - Paris Saint Germain.- RSC Anderlecht. - Olympique Lyonnais. - Internazionale.
Allemaal uitgeschakeld hoor!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |